Typerimmät sisustusteksti? luetellaan!
"home is where the heart is"
" home is where your story begins"
Lisäää?
Kommentit (133)
LIVE LOVE LAUGH
Korniuden huippu! Pahimmillaan olen nähnyt tuota ihmisillä tatuointina..
Olisi muuten aika hauskaa laittaa kodin seinälle vitsillä Elämään eksyneet -kuvatekstejä. En tosin tiedä, arvaisiko kukaan vitsiksi.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:33"]
Love room -teksti makuuhuoneessa sängyn yläpuolella.
[/quote]
Ei hele... Ennemmin laittaisin Jetin käyttämän nimityksen "Konehuone" makkarin seinään, love room on niin korni että britti kuolisi nauruun/ järkytykseen.
Hienoa on huomata etten ole ainut jonka mielestä nuo sisustustekstit on kauheita. Mietin joskus vastaiskuna näille että hankkisin "Failure is always an option" -tarran, mutta hankkimatta on jäänyt. Ovimatto jossa lukee "go away" tai sitten suomeksi "mene pois" olisi kanssa aika hvyä XD
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:26"]
LIVE LOVE LAUGH Korniuden huippu! Pahimmillaan olen nähnyt tuota ihmisillä tatuointina..
[/quote]
Mitä vikaa? Oikein hyvä elämänohje.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:53"]
Paskaaks tässä. - wc:n ovessa Vituiks meni mutta menkööt. - keittöissä Eniten vituttaa kaikki. - olkkariin. Näin mulla. <3
[/quote]
Wt ja elämänkoulu...
[/quote]
Haloo. Tuo oli vitsi huumorintajuton pahvipää.
Ainut mikä minua ei ärsytä on ovikyltti jossa lukee:
"Mummola,
Ukkikin asuu täällä."
Se on mielestäni jotenkin suloinen, koska aina puhutaan mummolasta ja kyllä se ukkikin siellä asuu. Sehän voisi olla ihan hyvin pappala.
Mä taas just tykkään maalaisromanttisesta sisustamisesta ja englannin kielisistä teksteistä :) Ja ne tähdet on ihania!
Offtopic, mutta jos englannin lyhennykset on WT, ja täytyy käyttää suomea, niin tuleeko valkoroskan lyhennyksestä VR?
Kaikki tommoset tekstit on ihan älyttömiä!
Meillä sängyn päällä is teksti FUKI FUKI :-)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:50"]Tää on ylivoimaisesti ärsyttävin: http://www.motivationalmemo.com/wp-content/uploads/2012/01/In-This-House....jpg [/quote] No on! Hyi! D:
[/quote]
Tuo on vähän kuin sisustusversio Elämään eksyneistä.