Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerimmät sisustusteksti? luetellaan!

Vierailija
04.02.2015 |

"home is where the heart is"

" home is where your story begins"

Lisäää?

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:27"]

Työkseni käyn ihmisten asunnoissa ja noita typeriä sisustustekstejä näkee vähän väliä. Jostain syystä varsinkin englanninkielisen sisustustekstin seinälleen värkänneet asukkaat ovat poikkeuksetta idiootteja. Korrelaatio on varsin vahva.

[/quote]

Tuollainen johtopäätös kertoo kyllä eniten tekijänsä älykkyydestä, arvaatkin jo varmaan mitä.

[/quote]

Mitä? Tuliko paha mieli, kun katselit sitä eteiseesi Anttilasta ostamaasi  Home-sweet-love-frienship-tarraasi? Onko korni olo?

Kyllä, ihmiset jotka töhrivät seinänsä mukamas syvällisillä englanninkielisillä lausahduksilla ovat idiootteja. Ehkä kukaan ei ole muistanut sitä kertoa sinulle päin naamaa.

Poikkeukseksi mainittakoon alle 22-vuotiaat yksinasuvat naisihmiset. Heillä on lähes kaikilla seinätarra, eikä voi olla mahdollista että aivan kaikki heistä olisivat jälkeenjääneitä. Tilastollinen mahdottomuus.

[/quote]

Mulla ei ole yhtään seinätarraa eikä kylttiä, mutta sulla taitaakin olla enemmän ongelmia tän asian kanssa. Tsemppiä.

Vierailija
62/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:09"]

"Best things in life aren`t things." Tää ei oo kyllä mun mielestä pahimmasta päästä

[/quote]

Onpas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on ongelmat

Vierailija
64/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:55"]

Työkseni käyn ihmisten asunnoissa ja noita typeriä sisustustekstejä näkee vähän väliä. Jostain syystä varsinkin englanninkielisen sisustustekstin seinälleen värkänneet asukkaat ovat poikkeuksetta idiootteja. Korrelaatio on varsin vahva.

[/quote]

Tuollainen johtopäätös kertoo kyllä eniten tekijänsä älykkyydestä, arvaatkin jo varmaan mitä.

[/quote]

Mitä? Tuliko paha mieli, kun katselit sitä eteiseesi Anttilasta ostamaasi  Home-sweet-love-frienship-tarraasi? Onko korni olo?

Kyllä, ihmiset jotka töhrivät seinänsä mukamas syvällisillä englanninkielisillä lausahduksilla ovat idiootteja. Ehkä kukaan ei ole muistanut sitä kertoa sinulle päin naamaa.

Poikkeukseksi mainittakoon alle 22-vuotiaat yksinasuvat naisihmiset. Heillä on lähes kaikilla seinätarra, eikä voi olla mahdollista että aivan kaikki heistä olisivat jälkeenjääneitä. Tilastollinen mahdottomuus.
[/quote]

Hieno provo

Vierailija
65/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ohis, tiedoksi sulle, ettei sun mielipide ole absoluuttinen totuus. En minäkään noista seinätarroista pidä, mutta ei päinvastainen mielipide ketään idiootiksi tee. Normaali ihminen ymmärtää, että mileipiteitä on erilaisia.

Vierailija
66/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki englanniksi kirjoitetut. Miksei voi olla keittiö, kylpyhuone jne. Se se kotoista on!

Vierailija
67/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Vierailija
68/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:49"]Joo, munkin mielestä nyt kannattaisi tälläkin palstalla ruveta puhumaan valkoroskasta eikä mistään wt:stä, kun se englanti on niin saatanasta....
[/quote]

Ei se enkku kielenä oo saatanasta. Noi kyltit on vaa on niin törkeen noloja!! :D Ja kun monikaan noista teksti ihmisistä ei laittaslaittais suomeksi niitä kylttejä!

Vierailija
69/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiiiin onnellinen että jotkut muutkin on samaa mieltä kun mä että sisustustekstit on hölmöjä! Oon sitä kaikille ystävilleni jo puhunut pitkään mut must on tuntunu ettei ne ymmärrä mua!!!! ihana ketju. Kiitos ap! :D

Vierailija
70/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:49"]Joo, munkin mielestä nyt kannattaisi tälläkin palstalla ruveta puhumaan valkoroskasta eikä mistään wt:stä, kun se englanti on niin saatanasta.... [/quote] Ei se enkku kielenä oo saatanasta. Noi kyltit on vaa on niin törkeen noloja!! :D Ja kun monikaan noista teksti ihmisistä ei laittaslaittais suomeksi niitä kylttejä!

[/quote]

Ohis, aloitapa vaikka kommenteista 3, 6 ja 11 (meniköhän oikein) ja monet muut... kyllä se nimenomaan tuntuu olevan se enkku, "kun Suomessa ollaan". ;-DDD

Vierailija
71/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:16"]

Live love laugh, onhan ne hirveitä. Siihen sitten yhdistettynä burberry- ja tähtityynyjä, valkoisia pajusydämiä, ja nuo ikuiset ikkunanpokat. Keittiön pöytä tietenkin tehty jostain vanhasta ladon ovesta, kun sisustuslehdessä oli ihkuja kuvia sellaisesta kymmenen vuotta sitten.

[/quote]  Itse tykkään joistain teksteistä, samli vanhoista ikkunanpokista ja ovista tehdyistä pöydistä ja arvatkaas mitä, EI sitten pätkääkään HAITTAA jos joku muu ei tykkää. Tää on mun kämppä ja mä täällä asun ja itselleni oon tän sisustanut PISTE

Vierailija
72/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tutkittu, kun on kehitetty sisustustekstien markkinointia. Tulos on, että sisustustekstit ja yhteiskuntaluokka korreloivat, kuten joku tuossa jo sanoikin. Ainoa poikkeus ovat nuoret yliopisto-opiskelijanaiset. Näin se menee myös niissä maissa, joissa englanti on tekstein sisustajien äidinkieli. Niissä tosin tekstien kieliasu on yleensä oikein.

Suomenkieliset sisutustekstit ovat humoristisia. Etenkin keskiluokassa ja alemmassa keskiluokassa huumori on kuitenkin huono juttu; halutaan vakavaa ja aforistista, jotta vaikutettaisiin fiksummalta kuin (oletetun rempseät) duunarit. Siksi sitten valitaan se englanninkielinen muka-aforismi. Tämäntyyppisen selityksen antaa 100 % niistä asiakkaista, jotka mun duunista niitä tekstejä hankkii.

Vierailija
73/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla on ranskan kielinen. Olen siis melkein idiootti? :E)

Vierailija
74/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneen oven yläpuolella tarra "pumppaamo", pthyi.

Vierailija
75/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:59"]

Live love laugh, onhan ne hirveitä. Siihen sitten yhdistettynä burberry- ja tähtityynyjä, valkoisia pajusydämiä, ja nuo ikuiset ikkunanpokat. Keittiön pöytä tietenkin tehty jostain vanhasta ladon ovesta, kun sisustuslehdessä oli ihkuja kuvia sellaisesta kymmenen vuotta sitten.

[/quote]  Itse tykkään joistain teksteistä, samli vanhoista ikkunanpokista ja ovista tehdyistä pöydistä ja arvatkaas mitä, EI sitten pätkääkään HAITTAA jos joku muu ei tykkää. Tää on mun kämppä ja mä täällä asun ja itselleni oon tän sisustanut PISTE

[/quote]

Ärsyynnyit niin kovasti, että taitaapa sittenkin vähän haitata, että valitsemasi tyyli on auttamattoman out.

Ylipäätään ei kannata sisustella (tai pukeutua) kovin muodikkaasti, koska muotia seuraavat ovat out jo muotia seuratessaan, puhumattakaan sen jälkeen. Käykää edellä, tehkää jotain omaa!

Vieläkös teillä roikkuu paneeliverhot ikkunoissa :-D?

Vierailija
76/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You don't have to brush all of your teeth, just the ones you want to keep"

Tuommoinen taulu löytyy lapsuudenkotini vessasta. En ois varmaan muuten muistanutkaan harjata kunnolla hampaitani ilman tuota tekstiä, eiku... :D

Vierailija
77/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme rivitalossa. entiset asukkaat olivat lätkäiseet portaikon seinään tarran " home- where people who love you live" . minulta kysyttiin, haluanko että se tarra koetetaan repiä irti? vastasin että olkoon.. parempi portaikko kuin olkkarin seinä!!

Vierailija
78/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytettiin sanaa "love" joka paikassa. Ihan sama idea käyttää englantia on levinnyt kotiin liittyviin sanoihin.

Vierailija
79/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tässä kehittää pari omaa kylttiä:

"Shit Factory" vessan oveen

"Mess Hall" keittiön seinälle

"Lazy Lounge" olohuoneen seinälle

"Täällä tehdään uusia ihmisiä" makuuhuoneen oveen

Saa käyttää, mut ei oo pakko.

Vierailija
80/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:59"]

[/quote]

Ärsyynnyit niin kovasti, että taitaapa sittenkin vähän haitata, että valitsemasi tyyli on auttamattoman out.

Ylipäätään ei kannata sisustella (tai pukeutua) kovin muodikkaasti, koska muotia seuraavat ovat out jo muotia seuratessaan, puhumattakaan sen jälkeen. Käykää edellä, tehkää jotain omaa!

Vieläkös teillä roikkuu paneeliverhot ikkunoissa :-D?

[/quote]   En ärsyyntynyt yhtään, sulla ei nyt tutka toimi ;)  Mä vaan oon sitä mieltä, että miksi ihminen ei sais sisustaa kämppäänsä niinkuin haluaa. Itse en tykkää kitchistäm, silkkikukista, röyhelöistä, kukkakuvioista, mänty, koivu, tammi tms puupinnoista jne jne mutta jos joku tykkää niin sehän on hänen asiansa.   Niin ja ei oon roikkunut paneeliverhot ikkunoissa enää vuosiin :D

Tuosta oon samaa mieltä, ettei kannata seurata liikaa muotia vaan keksiä itse ja tehdä niinkuin tykkää. Mä esim olen aina käyttänyt korkokenkiä (13v alkaenja siis 40v) oli muoti mikä vain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan