Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerimmät sisustusteksti? luetellaan!

Vierailija
04.02.2015 |

"home is where the heart is"

" home is where your story begins"

Lisäää?

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:16"]

Live love laugh, onhan ne hirveitä. Siihen sitten yhdistettynä burberry- ja tähtityynyjä, valkoisia pajusydämiä, ja nuo ikuiset ikkunanpokat. Keittiön pöytä tietenkin tehty jostain vanhasta ladon ovesta, kun sisustuslehdessä oli ihkuja kuvia sellaisesta kymmenen vuotta sitten.

[/quote]  Itse tykkään joistain teksteistä, samli vanhoista ikkunanpokista ja ovista tehdyistä pöydistä ja arvatkaas mitä, EI sitten pätkääkään HAITTAA jos joku muu ei tykkää. Tää on mun kämppä ja mä täällä asun ja itselleni oon tän sisustanut PISTE
[/quote]
Sorry vahingossa huitaisin alapeukun.

Vierailija
82/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:24"]

Voisin tässä kehittää pari omaa kylttiä:

"Shit Factory" vessan oveen

"Mess Hall" keittiön seinälle

"Lazy Lounge" olohuoneen seinälle

"Täällä tehdään uusia ihmisiä" makuuhuoneen oveen

Saa käyttää, mut ei oo pakko.

[/quote]

Hirmu hauskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:26"]

[/quote]

Hirmu hauskoja.

[/quote]

Se oli tarkoituskin.

Vierailija
84/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:16"]

Live love laugh, onhan ne hirveitä. Siihen sitten yhdistettynä burberry- ja tähtityynyjä, valkoisia pajusydämiä, ja nuo ikuiset ikkunanpokat. Keittiön pöytä tietenkin tehty jostain vanhasta ladon ovesta, kun sisustuslehdessä oli ihkuja kuvia sellaisesta kymmenen vuotta sitten.

[/quote]  Itse tykkään joistain teksteistä, samli vanhoista ikkunanpokista ja ovista tehdyistä pöydistä ja arvatkaas mitä, EI sitten pätkääkään HAITTAA jos joku muu ei tykkää. Tää on mun kämppä ja mä täällä asun ja itselleni oon tän sisustanut PISTE

[/quote]

Ärsyynnyit niin kovasti, että taitaapa sittenkin vähän haitata, että valitsemasi tyyli on auttamattoman out.

Ylipäätään ei kannata sisustella (tai pukeutua) kovin muodikkaasti, koska muotia seuraavat ovat out jo muotia seuratessaan, puhumattakaan sen jälkeen. Käykää edellä, tehkää jotain omaa!

Vieläkös teillä roikkuu paneeliverhot ikkunoissa :-D?

[/quote]   En ärsyyntynyt yhtään, sulla ei nyt tutka toimi ;)  Mä vaan oon sitä mieltä, että miksi ihminen ei sais sisustaa kämppäänsä niinkuin haluaa. Itse en tykkää kitchistäm, silkkikukista, röyhelöistä, kukkakuvioista, mänty, koivu, tammi tms puupinnoista jne jne mutta jos joku tykkää niin sehän on hänen asiansa.   Niin ja ei oon roikkunut paneeliverhot ikkunoissa enää vuosiin :D

Tuosta oon samaa mieltä, ettei kannata seurata liikaa muotia vaan keksiä itse ja tehdä niinkuin tykkää. Mä esim olen aina käyttänyt korkokenkiä (13v alkaenja siis 40v) oli muoti mikä vain. 

[/quote]

Tuo paneeliverhokysymys olikin tarkoitettu yleisesti kaikille. Eihän ne toki ladon ovien kanssa sopisikaan, vaan sellaiset vaaleat jenkkilaskostetut riviera maisonit. Korkokengistä iso plussa sulle :)

Vierailija
85/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tyhmimmistä sisustusteksteistä voisi muuten kirjoittaa Isac Elliotille uuden biisin. Osaa niistä on jopa käytettykin jo! :D

Vierailija
86/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:54"]

Ihan kaikki, joiden tarkoitus on olla vain koristeita, kuten muutkin seinätarrat ja tuherrukset on ihan kamalia, oli lainaus englantilainen kornius tai vaikka latinaa on ne vaan kauheita. Myös kaikki kukka yms. seinätarrat, yöks. Poisluen vain ehkä jotain söpöä lastenhuoneen, koska ne on helpompi vaihtaa lapsen kasvaessa kun tapetti. Ja sitten tietenkin jos on paljo ovia voi vessassa lukea WC muttei mielellään toilet/bathroom, ellei nyt ole kaksikielinen perhe. Olen kyllä tietoinen sanan WC vierasperäisyydestä, mutta se on jo niin vakiintunut. Sitten naulakoissa, henkähyllyillä, vessassa pyyhkeissä tms. saa olla sisustukseen sopivat lasten nimet tai kuvatarrat jos se auttaa heitä oppimaan omatoimista siisteyttä.

[/quote]

No nyt tuli selkeät ohjeet meille tallukoille, jotka emme ymmärrä sisustuksesta mitään! Oi kiitos!!
[/quote] mä en tiedä sisustuksesta mitään :) Äitini vei mut jonkin Mansion jotain liikkeeseen ja siellä oli kaikki enkuksi kaunolla lippaissa, peileissä, astiastoissa, vessakamppeissa... Oli musta ihan kauheita. En välitä sisuatuksesta noin muutenkaan, tässähän kysyttiin mielipidettä. Eli lasten motivointia tai viihdytystä varten olevat tekstit tai tarrat on mielestäni söpöjä ja hyödyllissiä. Pieni WC-kyltti on mielesräni kauniimpi kun kissan kokoinen aniliininpunainen kaunokirjoitettu bathroom.

Vierailija
87/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Luojan kiitos ettei ole pakko.

Vierailija
88/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:25"]

[/quote]

Ärsyynnyit niin kovasti, että taitaapa sittenkin vähän haitata, että valitsemasi tyyli on auttamattoman out.

Ylipäätään ei kannata sisustella (tai pukeutua) kovin muodikkaasti, koska muotia seuraavat ovat out jo muotia seuratessaan, puhumattakaan sen jälkeen. Käykää edellä, tehkää jotain omaa!

[/quote]   En ärsyyntynyt yhtään, sulla ei nyt tutka toimi ;)  Mä vaan oon sitä mieltä, että miksi ihminen ei sais sisustaa kämppäänsä niinkuin haluaa. Itse en tykkää kitchistäm, silkkikukista, röyhelöistä, kukkakuvioista, mänty, koivu, tammi tms puupinnoista jne jne mutta jos joku tykkää niin sehän on hänen asiansa.   Niin ja ei oon roikkunut paneeliverhot ikkunoissa enää vuosiin :D

Tuosta oon samaa mieltä, ettei kannata seurata liikaa muotia vaan keksiä itse ja tehdä niinkuin tykkää. Mä esim olen aina käyttänyt korkokenkiä (13v alkaenja siis 40v) oli muoti mikä vain. 

[/quote]

Tuo paneeliverhokysymys olikin tarkoitettu yleisesti kaikille. Eihän ne toki ladon ovien kanssa sopisikaan, vaan sellaiset vaaleat jenkkilaskostetut riviera maisonit. Korkokengistä iso plussa sulle :)

[/quote]   Mä muuten INHOAN sellaisia "vaaleita jenkkilaskostettuja..." mulla riippuu esim olkkarissa paksut , t harmaat verhot joissa kankaassa käsityönä ommeltu tummemmanharmaa kuvio..no laskoksilla noi toki on. Sika kalliit mutta iiihanat ;)  Niin ja kiitos "plussasta"

Vierailija
89/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:07"]Home-teksti sopii hometaloon!
[/quote]

Olipa uusi juttu, HEHEHEHEEEHEHE.

Vierailija
90/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
91/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:50"]Tää on ylivoimaisesti ärsyttävin:

http://www.motivationalmemo.com/wp-content/uploads/2012/01/In-This-House....jpg
[/quote]

No on! Hyi! D:

Vierailija
92/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No kerropas sinä sitten minkälainen sisustus sulla on? Mikä on in? Sulla ei siis ole mitään joka olisi ollut joskus jossain sisustuslehdessä, ikinä? Laita vaikka kuvia, lupaan ettei naureta... :D

Vierailija
93/133 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aateltiin leikata lehden mainoksista lapsille jokin teksti, onko wt? Näin jossain netissä ja musta se oli söötti.

Teksti voisi olla tyyliin jotain Hakuna matata tjsp.. Ja joo ollaan opiskelijoita.

Vierailija
94/133 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
95/133 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekivät ala-asteella "oma koti kullan kallis" -tauluja. Yksi oppilas ei kai muistanut lausetta ihan tarkalleen, joten nyt heidän perheen upouudessa omakotitalossa on hauska taulu: Oma koti tosi kallis.

Vierailija
96/133 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun näin Iskussa tyynyjä, joissa luki "talvi" ja "joulu" :D Ja sitten oli yksi jossa luki jotain tyyliin "everyone dream for love & happiness tms

Tuo "for" ei varmaan ole oikein mutta en nyt kirveelläkään saa päähäni mikä sana siihen kuuluisi! Niin karmea blackout että itselläkin hirvittää. Auttakaa joku :D

Vierailija
97/133 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:17"]Ainut mikä minua ei ärsytä on ovikyltti jossa lukee:
"Mummola,
Ukkikin asuu täällä."
Se on mielestäni jotenkin suloinen, koska aina puhutaan mummolasta ja kyllä se ukkikin siellä asuu. Sehän voisi olla ihan hyvin pappala.
[/quote]

Oi tää olis ihana! Pitäisi vain ukin tilalle vaihtaa vaari :)

Vierailija
98/133 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun suomalaisella ystävällä on itämainen matto ja venäjänkielisiä kirjoja hyllyssä. tosi junttia, ollaan kuitenkim suomessa! wt...

Vierailija
99/133 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noista sisustusteksteistä tykkää, mutta sen verran puolustelen, että eikö se ole ihan sama, onko ne suomeksi vai englanniksi? Syyllä, että kaikki eivät osaa englantia?
Jos joskus jonkun sisustustekstin hommaisin, olisi se 100 % varmasti englanniksi, koska se kuulostaa omaan korvaani paljon paremmalta. Työssäni puhun ja kirjoitan englantia, joten kieli itsessään on jo osa elämääni. Mitä sen väliä, jos joku perus-Milla tulee naapurista lainaamaan sokeria, näkee sisustustekstini, eikä ymmärrä sitä? Minun kotinihan se on.

Vierailija
100/133 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kokeilla tehdä itse tekstin kaunokirjoituksella ja katsoa sanooko vieraat mitään kun lukis esim. "Love angels kitchen beautiful fuck off laughter children poems" Piilottais sinne väliin jotain...vaikka kirosanatki näyttäis varmaan niin ihanilta kun ne ois koukeroisina kaunokirjaimina <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä