Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokottomattomat saa irtisanoa

Vierailija
16.11.2021 |

Latvia on ensimmäinen EU maa uudessa trendissä, jossa rokottomattomat voidaan irtisanoa välittömästi. Sama on valmisteilla monessa muussa EU maassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008408020.html

Kommentit (377)

Vierailija
61/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan voi saada potkuja. Teen lävistyksiä ja tatuointeja veljeni omistamassa liikkeessä. Meillä on maskisuositus, ei pakko eikä kysellä passeja asiakkailta tai toisiltamme. Veljenikään ei  ole ottanut rokotetta, liikkeen kolmas tatuoija on.

Kun rokotepakko ulotetaan koskemaan kaikkia työntekijöitä, se tulee koskemaan myös sinua.

Vierailija
62/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat ovat sohvalta huutelijoita jotka eivät vaikuta työllistymiseen mitenkään. Alemman koulutustason ihmisiä jotka uhoavat ”irtisanomisellaan”. Korvaajat löytyvät jo Puolan rajalla odottamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavaa. Toivottavasti irtisanomiset alkavat nopeasti.

Mitä nopeammin niin sitä vähemmän ehditään rekrytä ja perehdyttää ketään tilalle!

Itselleni aikataulu on aivan sama, en kuitenkaan aio perehdyttää itselleni seuraajaa.

Vierailija
64/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ikinä ottamaan rokotetta.

Vierailija
65/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika naurettavaa jopa rokotetun mielestä.

Niinpä! Olen itsekin täysin rokotettu ja menossa ottamaan kolmatta muutaman viikon päästä. Silti tämä ajojahti menee mielestäni nyt liian pitkälle.

Vierailija
66/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu Suomessa. Täällähän on työvoimapula.

Vierailija
67/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen passihullut pitä itseään hyvinä ihmisinä, ja vihaamiaan ihmisiä pahoina, ja kieltävät näkemästä mitään yhtymäkohtia 30-luvun Saksaan. Kyllä tässä on näköjään pakko alkaa puolustautumaan ihan oikeasti. Tässä on ihan täysi kansan m urhan ilmapiiri nyt Suomessa, täällä vauvan kommenteissakin sen näkee.

Vihapuhetta olen kuullut vain rokotevastaisilta ihmisiltä. Tässä on kyse pandemiasta eikä rotuerottelusta. Tässä pandemiassa on nyt 2 vaihtoehtoa: saada tauti rokotettuna tai saada tauti rokottamattomana. Rokotetut joutuvat paljon suuremmalla todennäköisyydellä sairastamaan sen rajumpana ja siksi kuormittavat kohtuuttomasti terveydenhuoltoa. Heidän vuokseen joudutaan siirtämään tärkeitäkin muita toimenpiteitä. Heidän valinsa takia joku muu saattaa menettää henkensä (koska ei voi saada hoitoa ajoissa terv.huollon kuormittumisen vuoksi). Ei tässä voida tuuduttautua yksilön oikeuksiin maailman tappiin. 

Vierailija
68/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI haittaa. Olen eläkeläinen.

Vierailija
69/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yksi vastustaa rokotuksia. Hänellä on kaikkein huonoin koulutustaso koko porukasta.

Vierailija
70/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONNEKSI SUOMESSA ON PERUSTUSLAKI.

Niin. Perustuslaki antaa mahdollisuuden tähän. Emme enää hyväksy itsekkäitä vapaamatkustajia ja enemmistö on tätä mieltä. Pelaatte meidän säännöillä ja näin on hyvä. Jos et tykkää demokratiasta, etsi itsellesi maa jossa sitä ei ole (onnea vaan).

Vierailija
71/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen passihullut pitä itseään hyvinä ihmisinä, ja vihaamiaan ihmisiä pahoina, ja kieltävät näkemästä mitään yhtymäkohtia 30-luvun Saksaan. Kyllä tässä on näköjään pakko alkaa puolustautumaan ihan oikeasti. Tässä on ihan täysi kansan m urhan ilmapiiri nyt Suomessa, täällä vauvan kommenteissakin sen näkee.

Vihapuhetta olen kuullut vain rokotevastaisilta ihmisiltä. Tässä on kyse pandemiasta eikä rotuerottelusta. Tässä pandemiassa on nyt 2 vaihtoehtoa: saada tauti rokotettuna tai saada tauti rokottamattomana. Rokotetut joutuvat paljon suuremmalla todennäköisyydellä sairastamaan sen rajumpana ja siksi kuormittavat kohtuuttomasti terveydenhuoltoa. Heidän vuokseen joudutaan siirtämään tärkeitäkin muita toimenpiteitä. Heidän valinsa takia joku muu saattaa menettää henkensä (koska ei voi saada hoitoa ajoissa terv.huollon kuormittumisen vuoksi). Ei tässä voida tuuduttautua yksilön oikeuksiin maailman tappiin. 

Siis rokottamattomat

Vierailija
72/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sama tulee tänne ja saan potkut, perustan yrityksen.

Mitäpä muuten luulette, tuleeko yrittäjille rokotepakko?

Voi tulla jos nuoleskelet kylliksi etkä vastaansano

Vierailija
73/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa pääsisi pois muuttaa.Mutta yksi työpaikka saattaa kaatuu ,monta sataa työttömäksi.Pääsis muuttaa pois etelä-Suomessa sitä odotettu jeeeeee.Kannatan irtisanomista!

Vierailija
74/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tännekin, kiitos.

Vierailija
75/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse rokotettu, enkä jaksa näitä salaliitto-mikrosiru-teoreetikkoja, mutta ei ole hyvä uutinen tämä. Jokainen voi miettiä omalle kohdalleen. Luulen, että monet maat saavat tästä hyvän syyn alkaa hallitsemaan kansaansa diktatuurin lailla -> tiedossa mielenosoituksia ja mellakoita. 

Vierailija
76/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän alkaa etäisesti muistuttaa valtioiden sisällä sisällissotia laajeten täysimittaiseen maailmansotaan.

Jäljelle jäävä, turvassa oleva valtaeliitti jakaa loppujen lopuksi maapallon rikkauksineen.

Mitähän rikkautta jää muutakuin afrikkalaiset ja foliohörhöt näissä teidän skenaarioissa?

Ymmärrätköhän sinä mitään maapallosta ja ylikansoituksesta?

Puhdas vesikin on tulevaisuuden skenaarioissa semmoinen asia minkä vuoksi tapetaan ihmisiä.

Liikakansoitus on aikamme suurin vitsaus, koronan ja vastakkainasettelun varjolla on erittäin helppo vähentää sitä.

Olisikohan se ylikansoitus kannattanut hoitaa ennen kuin kehitysmaat sikiävät kuin kanit? Mihin unohtui Kiinan yhden lapsen politiikka, jota harrastettiin 70-luvulla? Tämä väestönräjähdys on ollut kaikkien nähtävillä viimeiset 30 vuotta. Mutta lisääntyminenhän on perusoikeus vai miten se nyt meni.

Piikistä kieltäytyminen ei selvästi kuulu enää perusoikeuksien piiriin. Nyt on päätetty ottaa käyttöön jälkiehkäisy aikuisväestöön koronapiikkien muodossa.

Eettiseksi tätä toimintaa ei voi kutsua.

Vierailija
77/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi rokotetut saa irtisanoa...

Olis ehkä ollut 30sek foorumilla

Vierailija
78/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista vihapuhetta? Et ole kuullut minulta ainakaan. Minä sen sijaan saan lukea joka päivä kansankiihotusta minua vastaan lehdistä, sinäkin olet sen kiihotuksen vallassa. Ei tässä ole mitään rokotevastaisia tai kulkutautimyönteisiä muualla kuin korviesi välissä. Me vain kannatamme vapautta ja ihmisoikeuksia ja normaalia elämää. Empatiaa ja maalaisjärkeä. Tässä ei ole kyse mistään pandemiasta todellakaan, sinut on aivopesty. Suomessa ei ole mitään ylikuolleisuutta eikä sairaaloissa ole yhtään enempää väkeä kuin tavallisestikaan. Meillä on ihan normaali tilanne ollut hengityselinsairauksien suhteen koko ajan. Viime keväänäkin oli sairaaloissa moninkertaisesti porukkaa nykyiseen verraten eikä ollut paikoista pulaa. Minun takia ei mitään leikkauksia tarvi siirtää, mikset edes kysy minulta haluanko sitä vai en? Ihan suoraan vaan olet sitä mieltä että mulla on kaksi vaihtoehtoa, rokote tai ihmisoikeuksien menetys?! 

Valtio, media ja suuryritykset eivät tosiaankaan ajattele sinun parastasi. Yritä ymmärtää se.

Vierailija
79/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat ovat sohvalta huutelijoita jotka eivät vaikuta työllistymiseen mitenkään. Alemman koulutustason ihmisiä jotka uhoavat ”irtisanomisellaan”. Korvaajat löytyvät jo Puolan rajalla odottamassa.

Tästä tulee mieleen kun aamulla luin uutista Sandy Hookin ammuskelusta. Jäin miettimään miksi juuri tämä kouluammuskelu päätyi kaikkien salaliittohörhöjen kohteeksi. Todennäköisesti siksi että todellisuus sattui aivan liikaa. 20-vuotias mies meni ampumaan 6-7 vuotiaita lapsia. Se on järkyttävää.

Edellisessä viestissä on jotain samaa. Pakko keksiä jokin keino itselleen millä pitää rokittamattomia vähäpätöisinä ja ettei heidän kaikkien irtisanominen hetkauttaisi.

No katsotaan mitä käy niin kovin kuormituneen terveydenhuollon, sieltä kuitenkin ensimmäisenä irtisanotaan.

Vierailija
80/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset