Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetissä myyvät: oletteko siirtyneet huutopakettiin (5,9 e)?

Vierailija
04.02.2015 |

Mä olen. Myös kaikki kevyet pikkupaketit lähtee 9.2. jälkeen huutonetin huutopakettina, mä äänestän jaloillani.

Mun mielestä postin pakettien hinnastossa pitäisi olla porrastus myös alapäässä, ei vain yläpäässä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:19"]

En ole.

Posti on lähempänä kuin Matkahuolto, Siwa tai Valintatalo ja postissa ko.palvelu toimii siten, ettäpitää itse tulostaa pakettikortit eikä minulla ole kotona tulostinta (pitäisi aina töissä hoitaa omia asioita, mikäei houkuttele).

[/quote]

Ei muuten pidä. Asun Siwaa vastapäätä ja olen jo pitkään käyttänyt huutopakettia.

Homma toimii siten, että sulkeutuneessa kohteessa klikkaan kohtaa "osta huutopaketti". Ohjaudun siitä suoraan verkkopankkiini  maksamaan. Sitten ohjaudun takaisin suljettuun myytyyn kohteeseen, jossa on laatikko, jossa lukee kutakuinkin näin: "Huutopaketti ostettu, lähetyskoodi 123456".

Sitten vien paketin sellaisenaan Siwaan, välistä jää nimien ja osoitteiden kirjoittelu.

Annan paketin Siwan kassalle ja paperilapun, jossa lukee 123456 ja sanon, että huutopaketti.

Myyjä tulostaa siwassa paketin päälle lähetyskortin.

Ja yleensä Siwassa ei ole koskaan jonoa, toisin kuin Postissa ja Siwa on auki myös myöhään yöhön ja viikonloppuisin. Ja ei, Posti ei hoida noita huutopaketteja.

Miksi laittaisin ostajan maksamaan 7,9 e, kun selviää 5,9 eurolla? 

[/quote]

Mikä tässä nyt oli taas niin vaikeaa ymmärtää? Postia varten pitää tulostaa itse. Posti on lähempänä kuin Siwa, Matkahuolto tai Valintatalo. En ole tuon ekan lainaamani viestin kirjoittaja.

[/quote]

Oli ristiriitaa tuossa tummennuksessa. Käyttää muka postia, johon pitää tulostaa itse kortit, mutta henkilöllä ei ole tulostinta eikä hoida asioitaan töissä....öööh.

[/quote]

Ainoa ristiriita tässä on aivoissasi. Tuossa ei ole minkäänlaista ristiriitaa, alkuperäinen lainattu käyttää postia, mutta ei voi käyttää huutopakettia postin kautta koska silloin pitäisi voida tulostaa itse pakettikortti. En voi uskoa että jollain on näin hidas ajatuksenjuoksu.

Oletteko edes katsoneet ohjeita Huuto.netin sivuilta? Ne hemmetin Siwat sun muut eivät toimi samanlailla kuin Posti!

"POSTISTA TAI POSTIN PAKETTIAUTOMAATISTA Näin lähetät Huutopaketin (Itella) Osta edullinen Huutopaketti myydylle tuotteellesi ja valitse lähetystavaksi "Postista tai Postin pakettiautomaatista". Linkki löytyy ilmoitussivusi ylälaidasta. Tarkista lähettäjän ja vastaanottajan tiedot. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestitse, joten vastaanottajalla on oltava tiedoissaan oikea matkapuhelinnumero. Tarvittaessa tietoja voi muokata. Valitse toimitustapa ja siirry maksamaan.  Tulosta valmis pakettikortti ja kiinnitä se huolellisesti pakettiisi. Pakettikortin voi tulostaa ilmoitussivulle ilmestyvästä linkistä.
Vie paketti postiin tai pakettiautomaattiin. Jos teet lähetyksen pakettiautomaatista, paina valikosta "Yritysasiakas, kirjaudu tästä" ja seuraa ohjeita. Tarvitset automaatille mukaan Huuto.netistä sähköpostitse saamasi yrityskoodin lokeron avaamiseen. Lähetyksen kulkua voit seurata ilmoitussivultasi."  

[/quote]

ok. Nyt meni jakeluun. Mä katsos vaan olen käyttänyt Siwaa, niin enpä tienny, että postin kautta lähetettäessä tarttis itse jotain tulostella. Outo juttu, että huutopaketteja on kahta versioo, postin kautta täytyy itse tulostaa, Siwan / Valintatalon / Matkahuollon kautta ei tulosteta.

Vierailija
2/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:47"]

ok. Nyt meni jakeluun. Mä katsos vaan olen käyttänyt Siwaa, niin enpä tienny, että postin kautta lähetettäessä tarttis itse jotain tulostella. Outo juttu, että huutopaketteja on kahta versioo, postin kautta täytyy itse tulostaa, Siwan / Valintatalon / Matkahuollon kautta ei tulosteta.

[/quote]

Miksi pitää siis vängätä vastaan kun ei ole edes tutustunut asiaan? Ei mene montaa klikkausta että tämänkin olisi nähnyt Huuto.netin omalta sivulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Posti on lähempänä kuin Matkahuolto, Siwa tai Valintatalo ja postissa ko.palvelu toimii siten, ettäpitää itse tulostaa pakettikortit eikä minulla ole kotona tulostinta (pitäisi aina töissä hoitaa omia asioita, mikäei houkuttele).

Vierailija
4/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin kautta se huutopakettikin kulkee, joten mitä boikotoit?

Vierailija
5/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:47"]

[/quote]

Miksi pitää siis vängätä vastaan kun ei ole edes tutustunut asiaan? Ei mene montaa klikkausta että tämänkin olisi nähnyt Huuto.netin omalta sivulta.

[/quote]

En tienny, että huutopaketteja pystyy lähettää varsinaisesta postistakin. Onko muka aina voinut vai onko uusi ominaisuus?

Vierailija
6/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

[/quote]

Ei muuten pidä. Asun Siwaa vastapäätä ja olen jo pitkään käyttänyt huutopakettia.

Homma toimii siten, että sulkeutuneessa kohteessa klikkaan kohtaa "osta huutopaketti". Ohjaudun siitä suoraan verkkopankkiini  maksamaan. Sitten ohjaudun takaisin suljettuun myytyyn kohteeseen, jossa on laatikko, jossa lukee kutakuinkin näin: "Huutopaketti ostettu, lähetyskoodi 123456".

Sitten vien paketin sellaisenaan Siwaan, välistä jää nimien ja osoitteiden kirjoittelu.

Annan paketin Siwan kassalle ja paperilapun, jossa lukee 123456 ja sanon, että huutopaketti.

Ja yleensä Siwassa ei ole koskaan jonoa, toisin kuin Postissa ja Siwa on auki myös myöhään yöhön ja viikonloppuisin. Ja ei, Posti ei hoida noita huutopaketteja.

Vierailija
7/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutopaketin muut plussat:

Vastaanottaja saa paketin seurantakoodin automaattisesti omaan sähköpostiinsa, joten sinun ei tarvitse lähettää sitä erikseen.
Lähetyksen kulkua voit seurata ilmoitussivultasi.
 Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestitse, joten vastaanottajalla on oltava tiedoissaan oikea matkapuhelinnumero. 

http://www.huuto.net/ohjeet/ohje-huutopaketti?pos=huutopaketti_etusivu

Vierailija
8/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

down

Vierailija
9/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa on törkeät hinnat. Itse laitan mieluiten huutopakettina matkahuollon kautta. 

Vierailija
10/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Kannattaa boikotoida postia. Käytän vain matkahuoltoa. Meillä paikallinen matkahuoltoasiamies ja palvelu on miellyttävää. Jonoja ei ole kuten s-marketin postissa jossa joutuu odottelemaan kassan vapautumista elintarvikepuolelta. Törkeetä.

Vierailija
11/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:38"]

Postin kautta se huutopakettikin kulkee, joten mitä boikotoit?

[/quote]

Ei muuten kulje. Voit valita, että Posti ei huutopakettia kuljeta.

Vierailija
13/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siirry. Olen jo pitkään käyttänyt 2lk kirjettä ja jos siihen ei mahdu, niin pienin smart-paketti. Smartti ja kirjelaatikko on päivittäin työmatkalla...sivan ja valintaladon vuoksi joutuisi näkemään vaivaa. Jos joku sitä matkahuollon pakettia ehdottaa, niin myytävästä tavarasta riippuen joko suostuisin hintaan ja veisin kuitenkin smarttiin tai pyytäisin puuttuvan euron vaivanpalkkana ja veisin kuitenkin smarttiin.

Vierailija
14/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

[/quote]

[/quote]

Mikä tässä nyt oli taas niin vaikeaa ymmärtää? Postia varten pitää tulostaa itse. Posti on lähempänä kuin Siwa, Matkahuolto tai Valintatalo. En ole tuon ekan lainaamani viestin kirjoittaja.

Vierailija
16/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siirtynyt enkä siirry. Smart-posti ja 6,50€ maksava ärräpaketti lienevät tulossa testiin jahka nuo hinnat ensi viikolla nousevat (vaikka Smart-postista onkin vain huono kokemus alla). Ei ole tulostinta meilläkään ja Siwat sun muut ovat huonosti sijoitettuja. Enkä halua tukea Huuto.netiä ihan periaatteesta, liian ahne lafka.

Vierailija
17/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:14"]

En ole.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oli ristiriitaa tuossa tummennuksessa. Käyttää muka postia, johon pitää tulostaa itse kortit, mutta henkilöllä ei ole tulostinta eikä hoida asioitaan töissä....öööh.

Vierailija
18/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:17"]

En ole siirtynyt enkä siirry. Smart-posti ja 6,50€ maksava ärräpaketti lienevät tulossa testiin jahka nuo hinnat ensi viikolla nousevat (vaikka Smart-postista onkin vain huono kokemus alla). Ei ole tulostinta meilläkään ja Siwat sun muut ovat huonosti sijoitettuja. Enkä halua tukea Huuto.netiä ihan periaatteesta, liian ahne lafka.

[/quote]

Huutopaketin lähetykseen et tarvitse tulostinta! Eikö mene jakeluun. 

Vierailija
19/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:17"]

[/quote]

Mä en halua tukea Postia ihan periaatteesta, liian ahne lafka.

Vierailija
20/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme