Perheelliset - rehellinen vastaus...
Oletko koskaan, edes hetken miettinyt että "pitäisikö vain jättää kaikki? " eli onko sinulla koskaan tullut ajatusta siitä että tahdot karata etkä koskaan palata?
Kommentit (24)
Ei koskaan.
Tänään tiedän, että minä jätin kaiken. Sinne meni lasten lapsuus, ensimmäiset askeleet, hymyt, koulupäivät, todistukset... Aika vei ne mennessään, minun ei tarvinnut itse tehdä mitään.
Mies onneksi ottaa kerran tai kaksi vuodessa muksun ja lähtevät 4-5 päiväksi 700km päähän sukulaisiin. En kestäisi ilman tuota henkireikää!
KYLLÄ KYLLÄÄÄÄÄ.
vittu kun pääsisi pois tästä oravanpyörästä,en haluisi hylätä omia lapsia,akka voisi painua jonnekin hevonvittuu samoin töissä käynti on täysin perseestä.
jonnekin lämpimään kun pääsisi pariksi kuukaudeksi pelkästään lepäämään,vähän voisi kuntoilla samalla ja jos olisi rahaa sen verran että pärjäisi tuon ajan ilman tuskailuja.
saattaisi taas työt ja muut maistua ihan toisenlaiselle?? en tiedä onko sitä vaan niin väsynyt vai mikä vittu mättää??
tv.mies40v
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:56"]Alapeukku Turun junalle? Nyt ei ymmärrä...
[/quote]Joku varmaan järkyttyi siitä, että ihminen voi edes pienen ohikiitävän hetken harkita lähtöä Turkuun...