Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOINEN NAINEN, kuinka kävi kun vaimo sai tietää?

Vierailija
03.02.2015 |

Kokemuksia

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen sai juuri kullitusta. Mies lähti vaimon luo, treeneistä ;)

Vierailija
62/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:27"]Teille kenen mielestä on hauskaa että pidennykseni revittiin irti: kyseessä ei ollut mikään halpis klipsupidennys vaan kallis sinettipidennys. Omaa tukkaakin lähti paljon mukana :(
[/quote]ehe ehe, ansaitsit sen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.
[/quote]

Ja ajattelit, että tämä oli jotenkin suuri rangaistus kusipäisyydestäsi? Sinä pilasit toisten elämän ja jaksat itkeä joidenki katkenneiden hiusten perään. No, ehkäpä pääset tuolla salarakasurallas vielä pitkällekin.

Vierailija
64/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:54"]

Mun kaverille aika paskaisesti. Alkoi vehtaamaan työnantajansa miehen kanssa ja sai siitä hyvästä potkut.

Niin makaa kun petaa.

[/quote]

mulla samanlainen kaveri. Ettei olis sama...

Vierailija
65/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo soitti ja kysyi mistä miehensä tunnen ja montako kertaa olemme tavanneet. Lisäksi kysyi olenko vakavissani miehen kanssa vai en.

minä vastasin rehellisesti ja sanoin senkin etten ole hänen miehestään kiinnostunut vakavasti ollenkaan. 

Vaimo tiesi miehen tietyn tyyppisen seksiaddiktion ja oli aika rauhallinen puhelimessa, juttelimmekin siitä aiheesta. En ollut ensimmäinen, tosin olin ensimmäinen jonka mies oli oikeasti tavannut. Sen tiesin minäkin ennen kuin miehen tapasin.

Tuon jälkeen mieheltä tuli parin tunnin päästä viesti jossa pahoitteli vaimon soittoa (ei se mua haitannut yhtään), eikä heillä ollut aikomustakaan erota. Tosin miehelläkään ei ollut aikomusta rauhoittua addiktionsa kanssa. Jatkoimme viestittelyä miehen kanssa, tapasimme pari kertaa vielä. Minä muutin, joten suhde jäi siihen. Pari vuotta myöhemmin mies kyseli olenko vapaa, en ollut,joten vaihdoimme vaan kuulumisia yleisellä tasolla. Olivat edelleen naimisissa.

Mä nostan sille vaimolle hattua kyllä. Tosin miehen kuvailujen mukaan hän on hyvin rationaalinen ihminen joka ei käytännön asioista suuremmin tunteile. En tarkoita missään nimessä kylmää ihmistä, vaan käytännöllistä. Eikä mies puhunut vaimostaan missään vaiheessa rumasti.

Vierailija
66/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen poikaystävän kanssa päädyttiin sänkyyn, kun ei ollut enää varma edellisestä suhteesta. Aiemminkin pettämistä taustalla, niin ei yllättänyt. Koskaan ei tyttöystävä saanut siitä tietää ja erosivatkin sen jälkeen ja meidän "juttu" jatkui. Palasivat myöhemmin yhteen, heti sen jälkeen kun jätkä oli mulle tehnyt paskaset. Houkuttaisi kauheesti kertoa tolle tytölle kaikki, mutten raaski. Tehkööt mitä lystäävät, vaikkakin hieman katkera olen koko jutusta :D

Vierailija
67/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen. [/quote] oikein! Minä olisin repinyt sulta koko pään irti :) [/quote] Mitä jos oliskin käyny niin että se olisitkin ollu sinä jolta se pää lähti? Kyllä teille mustasukkaisille kimppuun kävijöille saattaa itselle kuule käydä huonosti.

[/quote]

Sulle helvetisti huonommin.
[/quote
Uuuu, tulehan kokeilemaan joskus. Oon saattanut panna just sun miehen kanssa.
[/quote] jos olisit, saisin sen selville ja sulle kävis kylmät.
[/quote]
ymmärrätkö sinä tyhmä ihminen, että toinen nainen voi olla myös tietämättään? itselleni selvinnyt siinä vaiheessa kun vässykkämies vei kotiinsa ja vaimonsa yhteiseen sänkyyn. Hyi helvetti. Kannattaa tätäkin asiaa pohtia ennenkuin käy syyttä kenenkään kimppuun. Ja niin, harvoin te vaimot mitään selville saatte. Nähty ja koettu monet kerrat. Joten turhaan uhoat siellä. P.S en koskisi varattuihin mutta harmi kun sitä ei näe päällepäin, miehet kun tuppaa ottamaan sen sormuksen pois kun lähtevät viihteelle.

Vierailija
68/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen. [/quote] oikein! Minä olisin repinyt sulta koko pään irti :) [/quote] Mitä jos oliskin käyny niin että se olisitkin ollu sinä jolta se pää lähti? Kyllä teille mustasukkaisille kimppuun kävijöille saattaa itselle kuule käydä huonosti.

[/quote]

[/quote
[/quote]
ymmärrätkö sinä tyhmä ihminen, että toinen nainen voi olla myös tietämättään? itselleni selvinnyt siinä vaiheessa kun vässykkämies vei kotiinsa ja vaimonsa yhteiseen sänkyyn. Hyi helvetti. Kannattaa tätäkin asiaa pohtia ennenkuin käy syyttä kenenkään kimppuun. Ja niin, harvoin te vaimot mitään selville saatte. Nähty ja koettu monet kerrat. Joten turhaan uhoat siellä. P.S en koskisi varattuihin mutta harmi kun sitä ei näe päällepäin, miehet kun tuppaa ottamaan sen sormuksen pois kun lähtevät viihteelle.
[/quote]

Kyllä ne sormuksen rajat näkyvät ihan hyvin, jos sellaista yleensä käyttää. Kyllä varatun miehen tunnistaa, jos haluaa.

Vierailija
69/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:44"]

[/quote]

[/quote
[/quote]
[/quote]

Kyllä ne sormuksen rajat näkyvät ihan hyvin, jos sellaista yleensä käyttää. Kyllä varatun miehen tunnistaa, jos haluaa.
[/quote]
Mitä helvettiä sä sönkötät? pimeässä baarissa juu näkyy helvetin hyvin jotkut sormuksen rajat? Pitäiskö jokaiselta ukolta syynätä sormet taskulampun kanssa ennenkuin yhtään pidemmälle menee? Uskomattomia ääliöitä akkoja! Väkisin pitää sen naisen syyksi saada jos oma mies pettää. Ei, kattokaa peiliin, sieltä se syy löytyy!!! Ja jos sulla painuu sormuksen rajat sormiin niin laihduta nyt hyvänenaika. Lähtee pian miehesi vieraisiin. ;)

Vierailija
70/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä otan sormuksen aina pius kun mahdollista. Käyn solariumissa ilman sormusta. Pettäjän pitää olla tarkka. Olen pettänyt molempia vaimoja sen minkä kerinnyt. Käry ei ole vielä käynyt, olen nyt 37 v. mutta pari kertaa on ollut lähellä. Erään kerran silloinen salasuhde ja vaimo olivat päätyneet samoihin tyttöjen bileisiin ja suhde oli laskenut 1+1 vaimon jutuista. Älysi onneksi pitää suun kiinni ja onnellinen avioelämä sai jatkua. Suhde salarakkaaseen muuttui tosin sinä päivänä panosuhteeksi ja sain kuulla panolta vähän huutoa. Toisen kerran pano sai jostain käsiinsä vaimon puhelinnumeron ja lähetti hänelle viestin suhteemme laadusta jne. Soitti minulle ja kertoi lähettäneensä viestin, että tiedän varautua. Halusi omia minut itselleen. Lähdin siltä paikalta kotiin, jossa vaimo oli. Otin hänen puhelimensa, kun ei huomannut ja tekstari oli lukematon. Vastasin, että jätä huora meidät rauhaan ja poistin viestit. Pani ei enempää kirjoitellut vaimolle ja sanojensa mukaan ymmärsi, ettei vaimo halua jättää näin hyvää miestä. Olenkin kaikinpuolin hyvä mies, rakastan vaimoa ja näytän sen hänelle, mutta muna vie miestä. Seksi nuoren seksipedon kanssa on parempaa kuin mikään muu juttu tällä planeetalla.

Vierailija
71/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä helvetin rajat?mitäs jos on talvi ja äijä pesee käsiäänki sen verran ettei nyt ihan likaraitaa jää sormuksesta.kyllä näitä juttuja ku lukee ni pitäs naimisii mennessä ainaki niille miehille lyödä pirun suuri poltinmerkki ottaa VARATTU ja omistajan nimi ja puhelinumero.loppuis pettäminen siihen ku jäätäis tytöt kaikki sinkuiks kun kukaa äijä ei suostuis ottaa tollasta ristiä kannettavakseen..

Vierailija
72/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ihan omituinen, mutta mun mielestä seurustelevat ja avoliitossa olevat miehet on ihan yhtä varattuja kuin avioliitossa olevatkin? Vai onko naimisissa olevat niin löyhämoraalisia, että kaikki muut ovat heille vapaata riistaa?

Vierailija
73/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]

Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.

[/quote]

Voi vittu mikä urpo. Suree jotain hiusten pidennyksiä, kun pettäjän vaimolta meni koko elämä alta.

Vierailija
74/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli. Mulle ja sen vaimon miehelle. Eli mies jäi vaimon luokse. Aikaa tästä noin 6 v, ovat edelleen yhdessä. Miehen kanssa silloin tällöin tekstaillaan vielä (matkustaa työkseen ja illat maailmalla yksinäisiä)

Vierailija
75/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:15"]

Ero tuli. Mulle ja sen vaimon miehelle. Eli mies jäi vaimon luokse. Aikaa tästä noin 6 v, ovat edelleen yhdessä. Miehen kanssa silloin tällöin tekstaillaan vielä (matkustaa työkseen ja illat maailmalla yksinäisiä)

[/quote]

Miks tekstaatte, jos vaimo voitti? Kumman aloitteesta ja miksi? Etkö anna periksi vai?

Vierailija
76/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ja vaimolle ero. Mies muutti mun luo. Erottiin, kun miehen ex-lapset tulivat kuvioihin. En kestänyt niitä, kauheita kakaroita. Oma lapsi kasvatettu paljon paremmin.

Vierailija
77/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja nyt ollaan miehen kanssa yhdessä ja meillä on kolme ihanaa lasta <3

Vierailija
78/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otti ja soitti mulle. Mulle selvis vaimon olemassaolo kätevästi samassa rytäkässä. :) saivat hetki sen jälkeen toisen lapsen ja ovat tietääkseni edelleen yhdessä.

Vierailija
79/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ovi kolahti ja vaimo vilahti!

Vierailija
80/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekivät lapsen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi