Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOINEN NAINEN, kuinka kävi kun vaimo sai tietää?

Vierailija
03.02.2015 |

Kokemuksia

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]

Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.

[/quote]

Aika vähällä pääsit...

[/quote]

Joo tollasilta huorilta (sekä pettävät puolisot, että tietoisesti varatun kanssa makaavat) pitäisi hakata pää niin mustaksi, ettei omat vanhemmatkaan enää tunnista. Jos sen jälkeen osaisi olla huoraamatta.

Käsittämätöntä, että voi olla noin kova tarve jakaa vittuaan/mulkkuaan, että sivuuttaa moraalin.

[/quote]

Kuulostat juuri näiltä mustasukkaisuusmurhaajilta.

[/quote]

En tiedä miltä he kuulostavat. Ja jos kumppani jäisi kiinni uskottomuudesta, niin en murhaisi häntä vaan jättäisin hänet. Pettävällä ihmisellä on lopun elämän itseluotu helvetti päänsä sisällä, niin siinähän on sitten sen kanssa.
[/quote]

Mitenniin itseluotu helvetti? Sanoisin että itseluotu taivas jos kerran on pakko päästä vierasta vetämään

Vierailija
22/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:51"]Mies jätti vaimonsa, itse asiassa kertoi itse suhteestamme jo parin kuukauden jälkeen. Aloimme seurustelemaan ja parin vuoden päästä meillä oli jo kaksi lasta. Nyt yhdessä ollaan oltu yli vuosikymmen. Hyvä mies, mutta uskoton. Sitä saa mitä tilaa...
[/quote]

Hhhmmm eihän tuo hyvä ole kun pettää:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.
[/quote]

Kai teit rikosilmotuksen?

Vierailija
24/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti ja otti toisen naisen, toinen nainen on raskaana. Vaikka meidän pienin on vasta puolitoista.

Vierailija
25/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:36"]

Tiedoksi teille että kun puhutaan kalliista hiustenpidennyksistä, ei tarkoiteta mitään synteenttistä barbihiusta eli "tuksu" lookkia, vaan tyylikästä hollywood-lookkia. Arvasin etten tule täällä sympatiaa saamaan, itsestään huolta pitävä nainen on punainen vaate monille ...

[/quote]

Tältä palstalta oppii päivittäin uutta. Ei hiusten pidennyksiä = ei pidä itsestään huolta?
[/quote]

Oikeesti hei. Tää tyyppi vaan sano, että pitää itsestään huolta. Ei se logiikka mene niin kuin luulet. Ja joo, en itse ikinä pidennyksiä hankkis (kalllista ja semiturhaa), mutta isoimmilla tähdillä lähes kaikilla sellasii on, ei vaan tuksulla ja tuksunmielisillä.

Vierailija
26/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYYLIKÄSTÄ!

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:56"]

Mä oon se vaimo joka sai tietää...löysin miehen autosta silmälasit ja ihmettelin että mitkäs nää on? Mies siihen että ei hän vaan tiedä kun itsekin vasta löytänyt ne autostaan (autoa oli vaihtanut n kuukautta aiemmin). No minä sitten että aha, pistin rillit mutkalle ja heitin ikkunasta ulos :D No myöhemmin selvisi sitten vähän muutakin ja hain eron ja en ole kyllä hetkeäkään katunut.

[/quote]

Vierailija
27/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies  erosi vaimostaan.

Vierailija
28/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:50"]

Ensin tuli viesti 'pidä hyvänäs', sitten puoli vuotta myöhemmin vihapostia ja vaimo alkoi uhkailla miestä, ettei saa nähdä enää heidän yhteistä lastaan (vaikka olimme olleet jo puoli vuotta julkisesti yhdessä).. Viha jatkuu..

[/quote]

No kuule voihan vittu. Eroprosessiin menee se pari vuotta. Ja sitten tulee uusien suhteiden aika. Jos lapsensa hyvinvointi yhtään kiinnostaa. Se että kumppani pettää ja valehtelee, aiheuttaa useimmille shokin. Siitä toipuminen kestää. Vihan tunteiden käsitteleminen kestää. Sopeutuminen siihen että se uusi akka on siinä ollut jo valmiina, kestää. Puhutaan vuosista. Teillä on valehtelemisen takia etumatkaa vaimon tilanteeseen + mies on paennut sun kainaloon  ennen aikojaan sen sijaan että olisi hoitanut eronsa vastuullisesti. Turha on vaimoa ja hänen tunteitaan siitä syyttää että mies on vastuuton kusipää. Jonka sinäkin ennen pitkää edestäsi löydät. Kaikki tsemppaus sille vaimolle, nuo tilanteet ova todella hirveitä, nimenomaan sille petetylle osapuolelle.

Vierailija
29/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:07"]

TYYLIKÄSTÄ!

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:56"]

Mä oon se vaimo joka sai tietää...löysin miehen autosta silmälasit ja ihmettelin että mitkäs nää on? Mies siihen että ei hän vaan tiedä kun itsekin vasta löytänyt ne autostaan (autoa oli vaihtanut n kuukautta aiemmin). No minä sitten että aha, pistin rillit mutkalle ja heitin ikkunasta ulos :D No myöhemmin selvisi sitten vähän muutakin ja hain eron ja en ole kyllä hetkeäkään katunut.

[/quote]

[/quote]   KIITOS! Tosiasiat vaan pitää ottaa tosiasioina vaikka kuinka kirvelisi. Kenekään ei pitäis antaa kohdella itseään kynnysmattona ja pettäjän perään ei kannata haikailla .

Vierailija
30/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:08"]Mies jätti vaimonsa ja ilmestyi oveni taakse kasseineen voitonriemuisena. Mistään sellaisesta (yhteenmuuttaminen, julkinen suhde) ei ollut ollut puhetta ja olin aivan tyrmistynyt. Kaikki oli minulle vain pientä vaihtelua arkeen. En ikinä olisi halunnut tuota pettävää miestä omakseni. No pakkohan se oli yön selästä sisään päästää. Puhuin hänelle järkeä ja mies palasi vaimonsa luo. En tiedä, miten asia eteni.
[/quote]

Jotenkin tää saa mut surulliseksi. Täytyy sekaantua varattuun vaikkei ole edes tosissaan. Rakkaudesta tapahtuvat suhteet vielä ymmãrrän mutten koskaan näitä. Nämä ovat jo jotenkin moraalittomuuden huippuja :(

Vierailija
31/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Kyllä ne sormuksen rajat näkyvät ihan hyvin, jos sellaista yleensä käyttää. Kyllä varatun miehen tunnistaa, jos haluaa. [/quote] Mitä helvettiä sä sönkötät? pimeässä baarissa juu näkyy helvetin hyvin jotkut sormuksen rajat? Pitäiskö jokaiselta ukolta syynätä sormet taskulampun kanssa ennenkuin yhtään pidemmälle menee? Uskomattomia ääliöitä akkoja! Väkisin pitää sen naisen syyksi saada jos oma mies pettää. Ei, kattokaa peiliin, sieltä se syy löytyy!!! Ja jos sulla painuu sormuksen rajat sormiin niin laihduta nyt hyvänenaika. Lähtee pian miehesi vieraisiin. ;)

[/quote]

Heti siellä baarissako sä niille ukoille annat? Voisit ehkä hieman ensin selvittää, millainen mies on kyseessä ennen sen kanssa sänkyyn menoa...

Vierailija
32/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:51"]Mies jätti vaimonsa, itse asiassa kertoi itse suhteestamme jo parin kuukauden jälkeen. Aloimme seurustelemaan ja parin vuoden päästä meillä oli jo kaksi lasta. Nyt yhdessä ollaan oltu yli vuosikymmen. Hyvä mies, mutta uskoton. Sitä saa mitä tilaa...
[/quote]
...sama täällä. Prkl kun aattelin että se mun kanssa pettäminen oli joku poikkeus.eipä ollut.

Vierailija
33/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:44"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen. [/quote] oikein! Minä olisin repinyt sulta koko pään irti :) [/quote] Mitä jos oliskin käyny niin että se olisitkin ollu sinä jolta se pää lähti? Kyllä teille mustasukkaisille kimppuun kävijöille saattaa itselle kuule käydä huonosti. [/quote] Sulle helvetisti huonommin. [/quote Uuuu, tulehan kokeilemaan joskus. Oon saattanut panna just sun miehen kanssa. [/quote] jos olisit, saisin sen selville ja sulle kävis kylmät. [/quote] ymmärrätkö sinä tyhmä ihminen, että toinen nainen voi olla myös tietämättään? itselleni selvinnyt siinä vaiheessa kun vässykkämies vei kotiinsa ja vaimonsa yhteiseen sänkyyn. Hyi helvetti. Kannattaa tätäkin asiaa pohtia ennenkuin käy syyttä kenenkään kimppuun. Ja niin, harvoin te vaimot mitään selville saatte. Nähty ja koettu monet kerrat. Joten turhaan uhoat siellä. P.S en koskisi varattuihin mutta harmi kun sitä ei näe päällepäin, miehet kun tuppaa ottamaan sen sormuksen pois kun lähtevät viihteelle. [/quote] Kyllä ne sormuksen rajat näkyvät ihan hyvin, jos sellaista yleensä käyttää. Kyllä varatun miehen tunnistaa, jos haluaa. [/quote] Mitä helvettiä sä sönkötät? pimeässä baarissa juu näkyy helvetin hyvin jotkut sormuksen rajat? Pitäiskö jokaiselta ukolta syynätä sormet taskulampun kanssa ennenkuin yhtään pidemmälle menee? Uskomattomia ääliöitä akkoja! Väkisin pitää sen naisen syyksi saada jos oma mies pettää. Ei, kattokaa peiliin, sieltä se syy löytyy!!! Ja jos sulla painuu sormuksen rajat sormiin niin laihduta nyt hyvänenaika. Lähtee pian miehesi vieraisiin. ;)

[/quote]

Tässähän nyt molemmat naiset syyttelevät toisiaan, kun se ainut ja oikea syyllinen on aviorikoksen tekevä mies. 

Vierailija
34/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:31"] [/quote] Kyllä ne sormuksen rajat näkyvät ihan hyvin, jos sellaista yleensä käyttää. Kyllä varatun miehen tunnistaa, jos haluaa. [/quote] Mitä helvettiä sä sönkötät? pimeässä baarissa juu näkyy helvetin hyvin jotkut sormuksen rajat? Pitäiskö jokaiselta ukolta syynätä sormet taskulampun kanssa ennenkuin yhtään pidemmälle menee? Uskomattomia ääliöitä akkoja! Väkisin pitää sen naisen syyksi saada jos oma mies pettää. Ei, kattokaa peiliin, sieltä se syy löytyy!!! Ja jos sulla painuu sormuksen rajat sormiin niin laihduta nyt hyvänenaika. Lähtee pian miehesi vieraisiin. ;)

[/quote]

Heti siellä baarissako sä niille ukoille annat? Voisit ehkä hieman ensin selvittää, millainen mies on kyseessä ennen sen kanssa sänkyyn menoa...
[/quote]
Miksi? Miksi minun pitäisi? Eikö ne huoraukot voi vaan nussia sitä omaa vaimoa? Miksi sinä yrität ihan väkisin laittaa minun syykseni sen, että varattu mies pettää vaimoaan? Se ei ole minun syyni. Ja en anna, vaan olen antanut sen baari illan jälkeen mikä mielestäni ei nyt mitenkään ihmeellistä ole, että sinkkunainen haluaa seksiä? Ja miksi pitäisi ensin tutustua? En minä halunnut tutustua vaan halusin seksiä. Nykyään olen siis itse naimisissa joten kirjoitan menneessä muodossa.

Vierailija
35/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:51"]Mies jätti vaimonsa, itse asiassa kertoi itse suhteestamme jo parin kuukauden jälkeen. Aloimme seurustelemaan ja parin vuoden päästä meillä oli jo kaksi lasta. Nyt yhdessä ollaan oltu yli vuosikymmen. Hyvä mies, mutta uskoton. Sitä saa mitä tilaa... [/quote] ...sama täällä. Prkl kun aattelin että se mun kanssa pettäminen oli joku poikkeus.eipä ollut.

[/quote]

No. En tiedä yhtään petturimiestä joka ei olis pettäny seuraavaakin. Kun se pettäminen ei johdu paskasta vaimosta vaan miehen kyvyttömyydestä hoitaa ihmissuhteitaan kaikkia osapuolia kunnioittavasti. Juuri tuossa kuuntelin yhdenkin kakkosnaisen onnea kun vaimo on heivattu ja hänellä vihdoin taivas auki. Luulee että hän on nyt se niin paljon ihmeellisempi nainen, että häntä ei petetä. Ja satun tietämään että petetty on jo.

Vierailija
36/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:44"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen. [/quote] oikein! Minä olisin repinyt sulta koko pään irti :) [/quote] Mitä jos oliskin käyny niin että se olisitkin ollu sinä jolta se pää lähti? Kyllä teille mustasukkaisille kimppuun kävijöille saattaa itselle kuule käydä huonosti. [/quote] Sulle helvetisti huonommin. [/quote Uuuu, tulehan kokeilemaan joskus. Oon saattanut panna just sun miehen kanssa. [/quote] jos olisit, saisin sen selville ja sulle kävis kylmät. [/quote] ymmärrätkö sinä tyhmä ihminen, että toinen nainen voi olla myös tietämättään? itselleni selvinnyt siinä vaiheessa kun vässykkämies vei kotiinsa ja vaimonsa yhteiseen sänkyyn. Hyi helvetti. Kannattaa tätäkin asiaa pohtia ennenkuin käy syyttä kenenkään kimppuun. Ja niin, harvoin te vaimot mitään selville saatte. Nähty ja koettu monet kerrat. Joten turhaan uhoat siellä. P.S en koskisi varattuihin mutta harmi kun sitä ei näe päällepäin, miehet kun tuppaa ottamaan sen sormuksen pois kun lähtevät viihteelle. [/quote] Kyllä ne sormuksen rajat näkyvät ihan hyvin, jos sellaista yleensä käyttää. Kyllä varatun miehen tunnistaa, jos haluaa. [/quote] Mitä helvettiä sä sönkötät? pimeässä baarissa juu näkyy helvetin hyvin jotkut sormuksen rajat? Pitäiskö jokaiselta ukolta syynätä sormet taskulampun kanssa ennenkuin yhtään pidemmälle menee? Uskomattomia ääliöitä akkoja! Väkisin pitää sen naisen syyksi saada jos oma mies pettää. Ei, kattokaa peiliin, sieltä se syy löytyy!!! Ja jos sulla painuu sormuksen rajat sormiin niin laihduta nyt hyvänenaika. Lähtee pian miehesi vieraisiin. ;)

[/quote]

Tässähän nyt molemmat naiset syyttelevät toisiaan, kun se ainut ja oikea syyllinen on aviorikoksen tekevä mies. 
[/quote]
Niin, nyyh vaimollahan ei tietenkään ole osaa eikö arpaa siihen, että ukko pettää? No kyllä muuten varmasti on! Siinä parisuhteessa on silloin joku pahasti pielessä ja mielestäni vaimo kuuluu siihen parisuhteeseen?

Vierailija
37/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:36"]Tiedoksi teille että kun puhutaan kalliista hiustenpidennyksistä, ei tarkoiteta mitään synteenttistä barbihiusta eli "tuksu" lookkia, vaan tyylikästä hollywood-lookkia. Arvasin etten tule täällä sympatiaa saamaan, itsestään huolta pitävä nainen on punainen vaate monille ...
[/quote]
Samaa mietin kun kommentteja lukee. Oma mies käy vieraissa niin helppo leimata bimboseksiobjektiksi se toinen nainen. Ei ole helppo myöntää että oma mies saa huomiota tyylikkäältä aikuiselta joka on ns. ehkäparempi tai ainakin potentiaalinen kilpailija. Pieruverkkarivalaita vituttaa

Vierailija
38/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli n. vuoden suhde varattuun. Vaimo ei saanut tietää.

Vierailija
39/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:36"]

Tiedoksi teille että kun puhutaan kalliista hiustenpidennyksistä, ei tarkoiteta mitään synteenttistä barbihiusta eli "tuksu" lookkia, vaan tyylikästä hollywood-lookkia. Arvasin etten tule täällä sympatiaa saamaan, itsestään huolta pitävä nainen on punainen vaate monille ...

[/quote]

Fiksun naisen itsestä huolehtimiseen kuuluu myös korkea moraali ja hieman erilainen tyylikkyys, kuin mitä sinä edustat...

Vierailija
40/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen. [/quote] oikein! Minä olisin repinyt sulta koko pään irti :) [/quote] Mitä jos oliskin käyny niin että se olisitkin ollu sinä jolta se pää lähti? Kyllä teille mustasukkaisille kimppuun kävijöille saattaa itselle kuule käydä huonosti.

[/quote]

Sulle helvetisti huonommin.
[/quote
Uuuu, tulehan kokeilemaan joskus. Oon saattanut panna just sun miehen kanssa.
[/quote] jos olisit, saisin sen selville ja sulle kävis kylmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme