TOINEN NAINEN, kuinka kävi kun vaimo sai tietää?
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]
Mies otti eron.
[/quote]
nii no pointti tais olla että mitä sen vaimo teki kun mies otti eron.vai kampesitko sä ittes homoparin väliin?
Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.
[/quote]
Aika vähällä pääsit...
Vaimo alkoi kytätä työpaikkani kulmilla. Näin hänet usein autossa, muka kännykkään puhumassa, mutta stalkkasi minua. Vaimo ei tiennyt, että tunsin hänen autonsa.
Tuli sääli naista ja katkaisin suhteen mieheen. Myös vaimo jätti miehen.
Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.
[/quote]
LOL
Avovaimo soitti minulle ja sanoi soittavansa miehelleni. Sanoin, että anna mennä, haluankinpäästä siitä juoposta eroon. Ei sitten soittanut kuitenkaan. Mies lopetti suhteen minuun.. Siis tuo salasuhteeni.
Minä sain tietää eron asumuseron aikana, kun mies kertoi itse, että on pettänyt lukuisia kertoja. En ymmärrä, miksi hänen piti olla niin julma ja satuttaa tunnustuksillaan. Tällä kokemuksella sanon salarakkaille, että älkää menkö kertomaan vaimoille!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:24"]Kokemuksia
[/quote]
Vaimo romahti joksikin aikaa, ei halunnut eroa, alkoi soitella häirikköpuheluita. Asumuseron aikana rauhoittui, sitten taas riehaantui. Nyt ilmeisesti tilanteeseen nähden ihan ok, ero heillä virallinen.
Mies jätti vaimonsa ja ilmestyi oveni taakse kasseineen voitonriemuisena. Mistään sellaisesta (yhteenmuuttaminen, julkinen suhde) ei ollut ollut puhetta ja olin aivan tyrmistynyt. Kaikki oli minulle vain pientä vaihtelua arkeen. En ikinä olisi halunnut tuota pettävää miestä omakseni. No pakkohan se oli yön selästä sisään päästää. Puhuin hänelle järkeä ja mies palasi vaimonsa luo. En tiedä, miten asia eteni.
Ensimmäinen keissi meni niin, että vaimo lakkasi täysin kommunikoimasta tulevan ex-miehensä ja minun kanssani. Tästä on jo 15 vuotta, me olemme jo ko. miehen kanssa eronneet, he eivät vieläkään puheväleissä. T. 32
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:08"]
Mies jätti vaimonsa ja ilmestyi oveni taakse kasseineen voitonriemuisena. Mistään sellaisesta (yhteenmuuttaminen, julkinen suhde) ei ollut ollut puhetta ja olin aivan tyrmistynyt. Kaikki oli minulle vain pientä vaihtelua arkeen. En ikinä olisi halunnut tuota pettävää miestä omakseni. No pakkohan se oli yön selästä sisään päästää. Puhuin hänelle järkeä ja mies palasi vaimonsa luo. En tiedä, miten asia eteni.
[/quote]
Toivottavasti nainen ei ottanut koiraa takaisin vaan on löytänyt uskollisen fiksun kumppanin rinnalleen. Ja toivottavasti sinua petetään joskus suhteessa niin saat maistaa omaa lääkettäsi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:01"]
[/quote]
Aika vähällä pääsit...
[/quote]
Joo tollasilta huorilta (sekä pettävät puolisot, että tietoisesti varatun kanssa makaavat) pitäisi hakata pää niin mustaksi, ettei omat vanhemmatkaan enää tunnista. Jos sen jälkeen osaisi olla huoraamatta.
Käsittämätöntä, että voi olla noin kova tarve jakaa vittuaan/mulkkuaan, että sivuuttaa moraalin.
[/quote]
Kuulostat juuri näiltä mustasukkaisuusmurhaajilta.
[/quote]
En tiedä miltä he kuulostavat. Ja jos kumppani jäisi kiinni uskottomuudesta, niin en murhaisi häntä vaan jättäisin hänet. Pettävällä ihmisellä on lopun elämän itseluotu helvetti päänsä sisällä, niin siinähän on sitten sen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:08"]
[/quote]
Mistä ihmeestä mies oli voitonriemuinen? Siitä kun oli onnistunut tekemään paskat vaimolleen?
Eka kerralla uusi lapsi, toka kerralla naimisiin, ainoa keino jolla mies sai anteeksi. Kolmannella kiinnijäämiskerralla ukko ulos ja asumusero, jonka aikana löysi uuden (kolmannen) naisen. Sarjapettäjä siis kyseessä. Lapsia kolmannen naisen kanssa, uusi pettämiskeissi, uusi ero. Tyyppi on toki yhteiskunnan tukipylväs, yrittäjä, työllistää, esimiesasemassa. Aina jotakin koskettavampaa vailla. Ei osaa läheisyyttä.
Teille kenen mielestä on hauskaa että pidennykseni revittiin irti: kyseessä ei ollut mikään halpis klipsupidennys vaan kallis sinettipidennys. Omaa tukkaakin lähti paljon mukana :(
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:01"]
[/quote]
Aika vähällä pääsit...
[/quote]
Joo tollasilta huorilta (sekä pettävät puolisot, että tietoisesti varatun kanssa makaavat) pitäisi hakata pää niin mustaksi, ettei omat vanhemmatkaan enää tunnista. Jos sen jälkeen osaisi olla huoraamatta.
Käsittämätöntä, että voi olla noin kova tarve jakaa vittuaan/mulkkuaan, että sivuuttaa moraalin.
[/quote]
herranjumala miten jollekki voi olla noin mieletön paikka tulla petetyks.palvooko sitä itteään niin paljon ettei voi kuvitellaka että miestä muut naiset kinnostais ja sitte se on liian kova kolaus itsetunnolle?vai eikö elämässä ole mitään muuta sisältöä kun se mies ja sitte maailma romahtaa kun tajuaa ettei oikeasti ole sitäkään.mutta eihän toi nyt mikään syy seota ole tai sitte pitää mennä hoitoo ajoissa!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:01"]
[/quote]
Aika vähällä pääsit...
[/quote]
[/quote]
:'D Sinullahan vasta korkea moraali on, kun hakkaamista kannatat.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:27"]
Teille kenen mielestä on hauskaa että pidennykseni revittiin irti: kyseessä ei ollut mikään halpis klipsupidennys vaan kallis sinettipidennys. Omaa tukkaakin lähti paljon mukana :(
[/quote]
Annoin alapeukun tuohon viestiisi, jossa kerroit naisen käyneen kimppuusi. Tämä siksi että siunun olisi pitänyt tehdä rikosilmo eikä mennä vain laittamaan pidennykset takaisin päähän. Pahoinpitely on aina väärin.
Vaimo sekos aivan täysin. Millon oli auto ajanu suojatiellä päälle, millon oli rintasyöpä, työpaikalla tulipalo, auto varastettu, kotiin murtauduttu, jalka murtunu, umpilisäke puhjennut... Nämä kaikki ja paljon muuta parin kuukauden aikana... Kaikesta tästä huolimatta jaksoi istua baarissa illat ja yöt, että miehen olis pakko olla lapsen kanssa kotona. No mies oli lapsen kanssa mun luona.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.
[/quote]
Hui saakeli