Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOINEN NAINEN, kuinka kävi kun vaimo sai tietää?

Vierailija
03.02.2015 |

Kokemuksia

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:27"]

Teille kenen mielestä on hauskaa että pidennykseni revittiin irti: kyseessä ei ollut mikään halpis klipsupidennys vaan kallis sinettipidennys. Omaa tukkaakin lähti paljon mukana :(

[/quote]

En hyväksy pettämistä ollenkaan, kummaltakaan puolelta. Mutta ei silti ole oikein käydä käsiksi kehenkään. Se mitä vaimo kavereineen tekivät, oli myös väärin.

Vierailija
42/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se niin menny että sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:44"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen. [/quote] oikein! Minä olisin repinyt sulta koko pään irti :) [/quote] Mitä jos oliskin käyny niin että se olisitkin ollu sinä jolta se pää lähti? Kyllä teille mustasukkaisille kimppuun kävijöille saattaa itselle kuule käydä huonosti. [/quote] Sulle helvetisti huonommin. [/quote Uuuu, tulehan kokeilemaan joskus. Oon saattanut panna just sun miehen kanssa. [/quote] jos olisit, saisin sen selville ja sulle kävis kylmät.

[/quote]

Yksi sananlasku ainakin toimii, eli ennen maa repee, kuin huora häpee...   ohis

Vierailija
44/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sitte kolmannen ja nain kaikkia. Pakko myöntää, että otti välillä voimille ku olivat kaikki niin innokkaita sängyssä ja piti työtki hoitaa.

Mutta sitte se vasta riemu repes kun kakkonen kuuli kolmosesta ja kerto ykköselle. Kaikki valitti saman strategian eli että pillulla mies pietään. Ja miehän panin kaikki nirvanaan. Olin elämäni kunnossa ja kulliki piteni kolome senttiä ilman mittää kehittimiä niinku työmiehen kourat.

Nyt oon sitte nelosen kanssa onnellisesti naimisissa ja ykösen kanssa ollaan pappa ja famu ja muutenki hyvissä väleissä. Kakosen ja kolmosen kanssa välillä muistellaan menneitä hurjasteluja ja verestetään muistoja. On niilläki ihan vaki kumppanit, kuulemma mukavia miehiä muuten, mutta laiskoja vällyjen välissä.

Sitä näkkyy hyvällä, suustaan ja käsistään taitavalla miehellä olevan kysyntää. EI kuulemma hyvvää miestä kannata panna ihan pienestä kiertoon.

En tiiä, huonosti oon naisia kohellu ja vähäsen huiputtanukki. Mutta jostain syystä ne ei oo ees vihasia alku änkyröintien jäläkeen. Joshtusko se siitä että oon vilipittömän mukava mies jota on siunattu kestävällä ja kerkiävällä kullilla. Miekö aina ensin tyyvytän naisen ja vasta sitte ihteni. Ja sehän se on tärkiää, että naisen vieressä ollessa kohtelee häntä niinku kuningatarta.

Vierailija
45/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:06"]

Otin sitte kolmannen ja nain kaikkia. Pakko myöntää, että otti välillä voimille ku olivat kaikki niin innokkaita sängyssä ja piti työtki hoitaa. Mutta sitte se vasta riemu repes kun kakkonen kuuli kolmosesta ja kerto ykköselle. Kaikki valitti saman strategian eli että pillulla mies pietään. Ja miehän panin kaikki nirvanaan. Olin elämäni kunnossa ja kulliki piteni kolome senttiä ilman mittää kehittimiä niinku työmiehen kourat. Nyt oon sitte nelosen kanssa onnellisesti naimisissa ja ykösen kanssa ollaan pappa ja famu ja muutenki hyvissä väleissä. Kakosen ja kolmosen kanssa välillä muistellaan menneitä hurjasteluja ja verestetään muistoja. On niilläki ihan vaki kumppanit, kuulemma mukavia miehiä muuten, mutta laiskoja vällyjen välissä. Sitä näkkyy hyvällä, suustaan ja käsistään taitavalla miehellä olevan kysyntää. EI kuulemma hyvvää miestä kannata panna ihan pienestä kiertoon. En tiiä, huonosti oon naisia kohellu ja vähäsen huiputtanukki. Mutta jostain syystä ne ei oo ees vihasia alku änkyröintien jäläkeen. Joshtusko se siitä että oon vilipittömän mukava mies jota on siunattu kestävällä ja kerkiävällä kullilla. Miekö aina ensin tyyvytän naisen ja vasta sitte ihteni. Ja sehän se on tärkiää, että naisen vieressä ollessa kohtelee häntä niinku kuningatarta.

[/quote]

ei helvetti nyt mun on pakko saada tietää minkälainen ihminen tän on kirjottannu?ootko nainen minkä ikänen?onko toi jostain kirjasta vai revitkö ton ihan päästäs?

Vierailija
46/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hylkäsi.

Vierailija
47/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:06"]

Otin sitte kolmannen ja nain kaikkia. Pakko myöntää, että otti välillä voimille ku olivat kaikki niin innokkaita sängyssä ja piti työtki hoitaa. Mutta sitte se vasta riemu repes kun kakkonen kuuli kolmosesta ja kerto ykköselle. Kaikki valitti saman strategian eli että pillulla mies pietään. Ja miehän panin kaikki nirvanaan. Olin elämäni kunnossa ja kulliki piteni kolome senttiä ilman mittää kehittimiä niinku työmiehen kourat. Nyt oon sitte nelosen kanssa onnellisesti naimisissa ja ykösen kanssa ollaan pappa ja famu ja muutenki hyvissä väleissä. Kakosen ja kolmosen kanssa välillä muistellaan menneitä hurjasteluja ja verestetään muistoja. On niilläki ihan vaki kumppanit, kuulemma mukavia miehiä muuten, mutta laiskoja vällyjen välissä. Sitä näkkyy hyvällä, suustaan ja käsistään taitavalla miehellä olevan kysyntää. EI kuulemma hyvvää miestä kannata panna ihan pienestä kiertoon. En tiiä, huonosti oon naisia kohellu ja vähäsen huiputtanukki. Mutta jostain syystä ne ei oo ees vihasia alku änkyröintien jäläkeen. Joshtusko se siitä että oon vilipittömän mukava mies jota on siunattu kestävällä ja kerkiävällä kullilla. Miekö aina ensin tyyvytän naisen ja vasta sitte ihteni. Ja sehän se on tärkiää, että naisen vieressä ollessa kohtelee häntä niinku kuningatarta.

[/quote]

ei helvetti nyt mun on pakko saada tietää minkälainen ihminen tän on kirjottannu?ootko nainen minkä ikänen?onko toi jostain kirjasta vai revitkö ton ihan päästäs?
[/quote]

Taisin vastata ihan väärään ketjuun ku toisilta naisiltahan täsää kyseltiin ja mie oon sen toisen naisen ex heila ja nyx kaveri elikkä niinku mies.
Ja ei tätä mistää kirjasta oo repästy vaan ihan elävästä elämästä ja totta joka sana.
Vaikka kyllä mie välillä teijän naisten sielun elämää olen ihimetelly. Mutta ei kai siinä mittää ihimettelemistä ole ku lukkee tätäki palstaa ja kahtelee kaveretteni avioelämää, Suurimmasta osasta miehiä kun ei tunnu naisille olevan mittää illoa, pelekkää riesaa ja pahhaa mieltä.
Kait minä sellanen ossaava retku olen. Mutta minkä mie sille mahan että naiset tykkää tämmösistä.

Vierailija
48/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:27"]Teille kenen mielestä on hauskaa että pidennykseni revittiin irti: kyseessä ei ollut mikään halpis klipsupidennys vaan kallis sinettipidennys. Omaa tukkaakin lähti paljon mukana :(

Älä niistä välitä, ne on vaan katkeroituneita, yksinäisiä mammoja.

Repesikö silarisi

Nyt kuulosti vähän japanilta tämä :-)

Vierailija
49/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistönkö mielestä on oikein pahoinpidellä se, joka ns. paljastaa pettäjän ja päästää tämän kumppanim vapaaksi paskasta suhteesta? Toista naistahan pitäisi kiittää: pettäjä on aina pettäjä ja hän olisi löytänyt sen pettämiseen osallisen jostain muulta jos ei siitä the toisesta naisesta. Ketään - ei aikuista eikä lasta - saa ikinä lyödä missään tilanteessa pl. itsepuollustus.

Vierailija
50/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex petti mua, jätin sen, se yritti suhdetta sen naisen kanssa mutta tuli ongelmia (erosivat) kun se nainen paljastuikin narkkariksi ja joutui katkolle :D Mä taas löysin paremman miehen jonka kans oon ollut 3v yhdessä :) Se mun ex oli muutenkin vähän kusipäinen ja samaan aikaan ressukka joten oon oikeastaan onnellinen että jäi pettämisestä kiinni, sain alottaa uuden paremman elämän hyvällä omalla tunnolla.

Vierailija
51/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lahetti pois kotoa, muutin sen naisen luo... sitten vaimo pyysi takaisin... kolme kuukautta kotona ja kumpikaan naisista ei huolinut enaa. Nyt aivan uudet naiset kierrossa. Ihan kamala riita rahoista oikeudessa jatkuu yha. Todennakoisesti oikeusriita kestaa pidempaan kuin avioliitto kesti.

Vierailija
52/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:50"]

Ensin tuli viesti 'pidä hyvänäs', sitten puoli vuotta myöhemmin vihapostia ja vaimo alkoi uhkailla miestä, ettei saa nähdä enää heidän yhteistä lastaan (vaikka olimme olleet jo puoli vuotta julkisesti yhdessä).. Viha jatkuu..

[/quote]

Mikään ihme, että on vielä paskana? Toivottavasti kuitenkin toipuu huora miehestään ja hänen moraalittomasta nartustaan.
[/quote]

kumpikohan tässä on moraaliton: eikö lasten etu menekkään aina edelle! Kaikista säälittävimpiä ovat ihmiset jotka käyttävät lapsia pelinappuloina. Häpeäisitte, te petätte lapsenne!

Vierailija
53/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:36"]

Tiedoksi teille että kun puhutaan kalliista hiustenpidennyksistä, ei tarkoiteta mitään synteenttistä barbihiusta eli "tuksu" lookkia, vaan tyylikästä hollywood-lookkia. Arvasin etten tule täällä sympatiaa saamaan, itsestään huolta pitävä nainen on punainen vaate monille ...

[/quote]

Itsestään huolta pitävällä naisella kasvaa päässä aidot, pitkät ja paksut hiukset. Ei tarvetta kiinnitetä lisäkkeitä.
[/quote]

Nimenomaan! :) Mulla on ainakin ihan omat, pitkät, paksut hiukset <3

Vierailija
54/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:36"]

Tiedoksi teille että kun puhutaan kalliista hiustenpidennyksistä, ei tarkoiteta mitään synteenttistä barbihiusta eli "tuksu" lookkia, vaan tyylikästä hollywood-lookkia. Arvasin etten tule täällä sympatiaa saamaan, itsestään huolta pitävä nainen on punainen vaate monille ...

[/quote]

Tältä palstalta oppii päivittäin uutta. Ei hiusten pidennyksiä = ei pidä itsestään huolta?

[/quote]

Aika yllätys mulle. Mä luulin että noi pidennykset on vaan teinimeininkiä - ainakin meidän perheessä 14-18v:t niitä aikoinaan haikaili. No meillä kaikilla on paksut, pitkät ja upeat hiukset luonnostaan joten eipä ole tarvetta:)

Vierailija
55/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:36"]

[/quote]

Tältä palstalta oppii päivittäin uutta. Ei hiusten pidennyksiä = ei pidä itsestään huolta?

[/quote]

Aika yllätys mulle. Mä luulin että noi pidennykset on vaan teinimeininkiä - ainakin meidän perheessä 14-18v:t niitä aikoinaan haikaili. No meillä kaikilla on paksut, pitkät ja upeat hiukset luonnostaan joten eipä ole tarvetta:)
[/quote]

Oispa mullakin!!! (Siis upeat hiukset luonnostaan) Valitettavasti kaikkea muuta ;)

Vierailija
56/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:57"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:36"] Tiedoksi teille että kun puhutaan kalliista hiustenpidennyksistä, ei tarkoiteta mitään synteenttistä barbihiusta eli "tuksu" lookkia, vaan tyylikästä hollywood-lookkia. Arvasin etten tule täällä sympatiaa saamaan, itsestään huolta pitävä nainen on punainen vaate monille ... [/quote]   Tältä palstalta oppii päivittäin uutta. Ei hiusten pidennyksiä = ei pidä itsestään huolta? [/quote] Aika yllätys mulle. Mä luulin että noi pidennykset on vaan teinimeininkiä - ainakin meidän perheessä 14-18v:t niitä aikoinaan haikaili. No meillä kaikilla on paksut, pitkät ja upeat hiukset luonnostaan joten eipä ole tarvetta:) [/quote] Oispa mullakin!!! (Siis upeat hiukset luonnostaan) Valitettavasti kaikkea muuta ;)

[/quote]

Aika harvalla suomalaisella on, luulen että meidän hiuslaatu on aika poikkeuksellinen. Yhdellä tyttäristä hiukset vyötärölle ja letti on lähes naisen ranteen paksuinen. Tosin noin raskaista hiuksista on sitten omat haittansa... painaa tosi paljon!

Vierailija
57/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset paksut hiukset tekee helposti sellaisen "äiti maa" hippilookin, ei kovin trendikästä. Käytännössä kaikilla pitkähiuksisilla julkkiksilla ja malleilla on hiuksissaan pidennyksiä lisäämässä pituutta ja voluumia, ja muutenkin jatkuva tukan laittaminen rasittaa heidän hiuksiaan niin että pelkkä oma tukka menisi ihan hampuksi. Oikein tehdyt ei-synteettiset pidennykset eivät erotu aidoista hiuksista, yllättävän monilla on nykyään lisähiuksia päässään.

Vierailija
58/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo luki miehelle kirjoittamani  kirjeet ja laittoi eron vireille, yli 40 avioliittovuoden jälkeen. Sitä saa mitä tilaa, me kaikki kolme.

Vierailija
59/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]

Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.

[/quote]

this is so white trash

Vierailija
60/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolinen kaveri on ollut kohta 17v suhteessa avovaimoonsa. Toisia naisia ainakin saman verran ja sormusta heppu ei käytä ollenkaan. Mistään ei baarissa tiedä, että mies on varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi