Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOINEN NAINEN, kuinka kävi kun vaimo sai tietää?

Vierailija
03.02.2015 |

Kokemuksia

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:51"]

Mies jätti vaimonsa, itse asiassa kertoi itse suhteestamme jo parin kuukauden jälkeen. Aloimme seurustelemaan ja parin vuoden päästä meillä oli jo kaksi lasta. Nyt yhdessä ollaan oltu yli vuosikymmen. Hyvä mies, mutta uskoton. Sitä saa mitä tilaa...

[/quote]

Mitä tarkoitat, että on hyvä mies vaikka ilmeisesti siis huoraa? Tarkoitatko, että on lapsilleen hyvä isä, hoitaa työt kunnolla, mutta muuten selkärangaton, moraaliton kuppakyrpä?

[/quote]

Uskottomuus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa ja perheen hyvinvoinnin kannalta aika pieni asia. Paljon tärkeämpää on esim. se miten hoitaa kasvatustehtävänsä.

Vierailija
122/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:27"]

Teille kenen mielestä on hauskaa että pidennykseni revittiin irti: kyseessä ei ollut mikään halpis klipsupidennys vaan kallis sinettipidennys. Omaa tukkaakin lähti paljon mukana :(

[/quote]

Voi ei, kyynel. Repesikö silari ja ratkesiko perseenkannatusalkkarit myös? Irtosiko tekoripsi? Toivottavasti sait kriisiapua ahdinkoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:27"]Teille kenen mielestä on hauskaa että pidennykseni revittiin irti: kyseessä ei ollut mikään halpis klipsupidennys vaan kallis sinettipidennys. Omaa tukkaakin lähti paljon mukana :(
[/quote]

Oikein sulle.

Vierailija
124/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille kenen mielestä on hauskaa että pidennykseni revittiin irti: kyseessä ei ollut mikään halpis klipsupidennys vaan kallis sinettipidennys. Omaa tukkaakin lähti paljon mukana :(

[/quote]

Kyllä se tuli selväksi, että kallis oli, mutta myönnät kai itsekin että vain Tuksut ja wannabe-Tuksut harrastaa pidennyksiä?

Vierailija
125/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]

Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.

[/quote]

Aika vähällä pääsit...

[/quote]

Joo tollasilta huorilta (sekä pettävät puolisot, että tietoisesti varatun kanssa makaavat) pitäisi hakata pää niin mustaksi, ettei omat vanhemmatkaan enää tunnista. Jos sen jälkeen osaisi olla huoraamatta.

Käsittämätöntä, että voi olla noin kova tarve jakaa vittuaan/mulkkuaan, että sivuuttaa moraalin.
[/quote]
Sulla näköjään moraalit kunnossa juttujen perusteella. Not.

Vierailija
126/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]

Vaimo ja sen kaveri kävivät kimppuun baarissa, ja kallis hiustenpidennykseni revittiin väkivalloin irti. Pakotin miehensä korvaamaan tämän minulle, monen sadan euron potti ja pitkä päivä kampaajalla meni hiusten fiksaamiseen.

[/quote]

Aika vähällä pääsit...

[/quote]

Joo tollasilta huorilta (sekä pettävät puolisot, että tietoisesti varatun kanssa makaavat) pitäisi hakata pää niin mustaksi, ettei omat vanhemmatkaan enää tunnista. Jos sen jälkeen osaisi olla huoraamatta.

Käsittämätöntä, että voi olla noin kova tarve jakaa vittuaan/mulkkuaan, että sivuuttaa moraalin.

[/quote]

Kuulostat juuri näiltä mustasukkaisuusmurhaajilta.

[/quote]

En tiedä miltä he kuulostavat. Ja jos kumppani jäisi kiinni uskottomuudesta, niin en murhaisi häntä vaan jättäisin hänet. Pettävällä ihmisellä on lopun elämän itseluotu helvetti päänsä sisällä, niin siinähän on sitten sen kanssa.

[/quote]

Voi sua, luuletko että pettäminen tuhoaa pettäjän loppuelämän?

No, luule vaan jos se vähän helpottaa.

Vierailija
127/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuksu, oletko se sinä?

Vierailija
128/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:39"]

Uskottomuus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa ja perheen hyvinvoinnin kannalta aika pieni asia. Paljon tärkeämpää on esim. se miten hoitaa kasvatustehtävänsä.

[/quote]

Ei mieheni minua mitenkään kasvata, minä olen kasvanut jo.

Oliko taas tyhmä kommentti, oliko? Ilmeisesti se toinen nainen, tai sitten mies. Kukaan järkevä nainen ei noin tyhmää ajatusta olisi osannut kirjoittaa.

Vierailija
129/135 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi teille että kun puhutaan kalliista hiustenpidennyksistä, ei tarkoiteta mitään synteenttistä barbihiusta eli "tuksu" lookkia, vaan tyylikästä hollywood-lookkia. Arvasin etten tule täällä sympatiaa saamaan, itsestään huolta pitävä nainen on punainen vaate monille ...

Vierailija
130/135 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, hiuksesi ovat haperommat kuin uskotkaan. Vieläkin näen painajaisia, että löydän hiuksistani kaksihaaraisia, vaikka se ei enää oikeasti ole mahdollista, sillä pidän tukkani nykyään lyhyenä. Inhoan ajatusta, että tukkani pääsee niin pitkäksi, että rupeaa tunkemaan kaksihaaraista. Ja tukkaahan riittää, ja tuuheakin on. Vakiokampaajanikin jaksaa ihmetellä joka kerta, kuinka paljon karvaa saa leikattua yhdestä päästä.

Olen nähnyt niin monet pitkät ja "elinvoimaiset" hiukset, joista tosiaankin saisi leikata vähintään puoli metriä poikki, jotta niistä tulisi ihan oikeasti elinvoimaiset. 

Vierailija
131/135 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo toinen nainen vaan olin vaimo kun sain tietää että mies tapaillut toista naista. Kylmän viileästi sanoin että meillähän ei oo avioehtoa joten ei olisi kannattanut vehtailla. 

Vierailija
132/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:36"]Tiedoksi teille että kun puhutaan kalliista hiustenpidennyksistä, ei tarkoiteta mitään synteenttistä barbihiusta eli "tuksu" lookkia, vaan tyylikästä hollywood-lookkia. Arvasin etten tule täällä sympatiaa saamaan, itsestään huolta pitävä nainen on punainen vaate monille ...
[/quote]

Tiedoksi vaan sulle, että kun huolehtii itsestään kunnolla-> monipuolinen ruokavalio, liikunta, nukkuu tarpeeksi, ei röökiä ei alkoholia jne, niin ne omat kutrit kasvaa ihan luonnostaan upeaksi ja pitkiksi ;) ei tarvita mitään monen sadan euron eikä edes muutaman euron pidennyksiä. Elämäntavat näkyy hiuksissa ja niiden laadussa ;)

Vierailija
133/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, luonnolliset pitkät hiukset omaava nainen on muuten myös punainen vaate monelle. Varsinkin kampaajille. Heti ollaan napsimassa puolet pois kun on muka niin kuivat latvat ym. :D

Vierailija
134/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:39"]

[/quote]

Olen itsekin tätä mieltä. Jos itse rakentaa suhteestaan pilvilinnan ja luo sääntöjä ja suuria odotuksia suhteelle, täytyy pitää mielessä, että silloin tippuu sitä korkeammalta alas, mitä enemmän niitä odotuksia on ladannut. Sen verran täytyy itsekin ottaa vastuuta. Eri asia, jos molemmat hyväksyvät selkeät pelisäännöt. Oman biologisen vietin tukahduttaminen voi johtaa mielenterveysongelmiin, ja varsinkin miehillä se on suvunjatkaminen (tai sen yrittäminen) useamman kuin yhden naisen kanssa. Kunnon mies tietysti tunnustaa, että nyt on tullut ihastuttua uuteen naiseen. Sama toisinkinpäin.

Vierailija
135/135 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:52"]

[/quote]

Juuri niin. Teoilla on seuraukset. Oliko kipu sen arvoista, että sait toimia viemäripilluna?
[/quote]
hahahah!! aivan täydellinen heitto! :D * ylätassu*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän