Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttuu kun annan hänen lahjoittamaansa/myymäänsä tavaraa eteenpäin

Vierailija
19.03.2015 |

Olin joskus kaksi vuotta sitten taloudellisesti todella huonossa tilanteessa ja ystäväni lahjoitti minulle muutaman huonekalun. Olen lisäksi ostanut häneltä ihan kunnon hinnalla tietokonepöydän (50€)

Nyt suuttui, kun olen muuttamassa ja olen lahjoittanut noita tavaroita pois tyylillä "Ilmaiseksi sille joka pääsee hakemaan", koska en pysty raahaamaan kaikkea tavaraa uuteen asuntoon. Ystäväni on antanut tavarat minulle periaatteella "tää menee roskiin jos et halua" joten oletin ettei halua tavaroita takaisin.

Suuttui myös siitä, kun myyn tuota tietokonepöytää  parillakympillä, hänen mielestään hänellä olisi oikeus ottaa se takaisin/saada tuotot itselleen, vaikka olen siitä hänelle maksanut. Hänellä tuntuu olevan ajatusmaailma, että jos ostan/otan vastaan jotain häneltä, niin sitten minun pitää pitää tavarat ikuisesti tai heittää ne roskiin.

Olen myös antanut hänelle tavaraa ilmaiseksi ja hän on kyllä myynyt niitä hyvällä omalla tunnolla eteenpäin, vaikka olen sanonut että jos et tarvitse niin voi antaa takaisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille, että niitä tavaroita, joita jakelet ilmaiseksi, hän on tervetullut hakemaan itselleen, jos niin haluaa. Jos jotain olet ostanut, niin silloin omistusoikeus on siirtynyt sinulle ja on ihan tasa sinun oma asiasi, mitä niillä teet tai kelle myyt ja mihin hintaan. Sulla on outo ystävä.

Vierailija
2/2 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä jaat turhia kamoja ilmaiseksi pois, niin eikö se kaveri voi hakea niitä itselleen?

Auttelen yhtä yh-äippää antamalla meille tarpeettomaksi jäävää tavaraa jos kelpaa. Alussa mietin että pitäisikö pahastua kun oli myynyt jotain niistä kirpparilla, mutta en pahastunut, kun roskiin ne meiltä olisi lähtenyt. Nykyisin sanonkin että saat jos haluat, voit vaikka myydä jos et tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi