Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohva haisee perseeltä, miten puhdistan?

Vierailija
02.02.2015 |

Kangassohva, päällistä ei saa irti. Saako jotenkin putsattua tai raikastettua vai tuikkaanko suoraan tuleen?

Kommentit (528)

Vierailija
161/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa perse vaihtoon niin tuoksuu tuoreelta :-P

Vierailija
162/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesin sohvani tekstiilipesurilla jonka vuokrasin www.vuokraapesuri.fi osoitteesta.

Sohvani ei tosin haissut perseeltä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt oo löytyny ratkaisua itse ongelman aiheuttajaan, eli perseeseen. Ite lähtisin ny ihan aluks pesemään sen perseen, huoltoasemilta saa kovia liuottimia. Kunnon tuuletus yön yli ulkona saattaa auttaa kans. Jos haju ei näillä lähe, saattaa olla aika hankkia uus mies.

Vierailija
164/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sitä soodaa laittaisi sinne miehen perseeseen?

Pysyisi sohvakin hyvänä..

Vierailija
165/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvan ei kannata istua niin paljon. Useasti haju löytyy omasta takamuksesta

Vierailija
166/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sen vanhan silakan löyhkän saa pois?

Vierailija
167/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, olin kuolla nauruun. 😂😂

Kiitos!! :D

Vierailija
168/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuta vesi etikka seosta sohvaan suihkupullolla ja pyyhi kostealla sen jälkeen anna kuivahtaa ja imuroi!

Vierailija
169/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelevat seurustelevat ilmeisesti oikein laatumiesten kanssa...

Vierailija
170/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakia kuusen havuja siihen sohvalle nii ei jää paskan hajua ;) ja huomattavasti luonnon mukaisempaakin 😂

Vierailija
171/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Itse olen ainakin sitä mieltä, että jokaisen pitäisi kyläpaikkaan mentäessä pitää mukanaan jonkinlaista istuinalustaa, tai sitten vaikka rinkkaa jonka saa kätevästi retkijakkaraksi. Jos olen kuitenkin unohtanut alusen tai rinkan kotiin, mitä nuuhkin sohvan siitä kohti mihin olen aikeissa istua.. 

Teen tämän kuitenkin siten, että '' kompuroin '' sohvaa kohti, nenäni koskettaa sohvan pintaa ja nuuhkaisen syvästi. 

Meidän vanha sohva haisi myös perseeltä, mutta ostimme uuden ja vasta sen jälkeen keksimme suojusten käytön. Miettikääpä, kun kangassohvalla istuu niin tuoksut leijaavat sohvan sisustoissa, kun sitten siihen istahtaa niin hajupilvi nousee ja koko huoneilma alkaa haisemaan tunkkaiselta perseeltä. 

Vierailija
172/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko miehelle jatkossa hommata jonkun perseenalustan siihen sohvalle. Mun miehellä on nyt lampaantalja ja sitä kantaa mukanaan, kun muualla ei saa istua. Joutuu itse pesemään lumella jos haisee. Oppiipahan haisemaan perseeltä. Sika.

Ei helvetti, tuli mielikuva tosta kun ukko laahustaa ympäri kämppää lampaantalja kainalossa ja akka silmä kovana kyttää ettei vaan istu ilman sitä.  Oikee talja-arska ei saatana lol...

Vierailija
173/528 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä vähän jos olisitte ammatiltanne dösäkuski. Siinä vasta perseenhajuanriittää....Samaa kuskin penkkiä on hajuttanut 30 asteen hellepäivänä 200 kiloinen karpaasi hikoillen kun vuoristopuro. Lounaaksi syönyt mitälie valkosipulimössöä, kyllä siinä varmasti vähän viellä hikoilun lisäksi pierettääkin?

Perseenhaju, valkosipulipieru ja litimärkä hikipenkki? Mitenkäs te niksipirkat ratkaisisitte tämän? Kun pitäisi siinä penkillä istua vähintään 10 h? Sadehousut?

Vierailija
174/528 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, mä en kestä :D :D :D :D

Vierailija
175/528 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busseissakin pitäisi saada kankaat irti istuimesta.

Vierailija
176/528 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä moni kärsii vaivasta jossa suoli vuotaa.....

Leaking gut, on yllattävän yleinen vaiva.

Siinä ei paljoa pesemiset auta !

Sappisaippualla saa sohvan puhtaaksi ja hajut pois :)

Vierailija
177/528 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisia olette ja pesemättömiä kun perseen hajut ja sukat haisee. Peskää perseet kosteapyyhkeillä aina paskoomisen jälkeen aina😂😂😂

Vierailija
178/528 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä miestäsi joka päivä suihkussa ja kehoita pesemään se perse niin ei sohvaan jätä hajujaan hyi hitto jos perse noinhaisee että sohvaankin tarttuu niin miehesi ei pese eikä pyyhi persettään paskasta porukkaa hyi sentään

Vierailija
179/528 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianpaskaa se tappaa kaiken hajun, ei kyllä ynää perse haise

Vierailija
180/528 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on puheenaiheet!! Housuja vaan enemmän jalkaan tai joku päällinen/peitto perseen alle.