Sohva haisee perseeltä, miten puhdistan?
Kangassohva, päällistä ei saa irti. Saako jotenkin putsattua tai raikastettua vai tuikkaanko suoraan tuleen?
Kommentit (524)
Mulla on nahkasohva ja kangassohva jossa päällinen, vieraat istutan nahkasoffaan.
Vie roskiin ja uutta tilalle ja mielellään nahkaisena versiona. Sano sille miehellesi että vaihtaa aamjuin illoin pöksyt. Eikä alushoususillaan muutenkaan kukaan istu soffilla.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:49"]
No perseeltä perseeltä, ja sukalta. On tässä hajussa mukana katsoa Salkkareita... Kaapissa on vain fairya ja yleisputsareita, uskaltaako niitä kokeilla? Oi avioauvoa...
[/quote]
Eikö aviopuolisosi osaa peseytyä ja vaihtaa vaatteitaan säännöllisesti kun perseet ja sukat haisee sohvassakin?
Illan paras... Nauraa vedet silmissä!
Esim. Motonetista jotain auton tekstiilipesuainetta, sopii sohvaan myös. Samalla reissulla ostakaa mieluisan tuoksuinen hajukuusi minkä mies voi sitten laittaa kannikoiden väliin ennen kuin istuu sohvalle.
Höyrypesuria voi vuokrata, kai pesuloista.
Hyi vittu. En katselisi mitään videopeliä monta tuntia hakkaavaa paskanhajuista urpoa päivääkään :D Siivotkoon itse sotkunsa. Miehelle joku alusta siihen sohvalle.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:53"]Siis kuinka likaisia perseitä ihmisillä oikein on, jos se haju tosiaan tarttuu sohvaan?!
[/quote]
No ne on nää jotka ei pese persettään paskomisen jälkeen. Ei ihme että haisee.
Viinaa ja vettä suihkepulloon, sillä suihkit persiin hajuiseen sohvaan ja annat alkon sekä käryjen haihtua olemattomiin. :D
Ratkaisu ongelmiisi on Anti-Perse-spray. Hyvin varustetuista kaupoista ja tavarataloista. Hae omasi!
Miksei kukaan lifestyle/sisustajabloggaaja tämmösistä ongelmista kirjoita?
OKPH - OmaKotiPerseenHajuinen ?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:56"]
Voisko miehelle jatkossa hommata jonkun perseenalustan siihen sohvalle. Mun miehellä on nyt lampaantalja ja sitä kantaa mukanaan, kun muualla ei saa istua. Joutuu itse pesemään lumella jos haisee. Oppiipahan haisemaan perseeltä. Sika.
[/quote]
Ei helvetti, nyt kyllä lirahti.
Mulla on aina kangassohvan päällä harmaa fleesehuopa, just siitä syystä että se on helppo pestä ja suojaa sohvaa kaikenlaiselta...
peskää ne perseenne, ei tarvitse sohvaa pestä erikseen.
Huh, nuuhkin tätä kohtaa jossa aina persettäni pidän, ei haissut. Mä en olekaan porsas.
Ei päivää, nyt ap repesi tuolle taljalle :D Sellainen löytyy kyllä!