Sohva haisee perseeltä, miten puhdistan?
Kangassohva, päällistä ei saa irti. Saako jotenkin putsattua tai raikastettua vai tuikkaanko suoraan tuleen?
Kommentit (528)
Vierailija kirjoitti:
Mites sen vanhan silakan löyhkän saa pois?
Ei kovin tasokkaita naisia sinulla, kun eivät alapäätään pese. Eniten siellä kyllä haisee miehen sperma kun se hiljalleen valuu ja haisee ja haisee...
Vierailija kirjoitti:
Heh sentään! Kyllä on uusavuttomuus voimissaan! Mies ei osaa pestä pyllyään eikä vaimo sohvaa!!!!
:)
En minä sitä ihmettele,ettei joku osaa pestä sohvaa(se ei välttämättä ole niin helppoa jos kyseessä kangassohva), mutta sitä ihmettelen,ettei joku osaa pestä pyllyään(pois lukien vauvat ja pienet lapset). Ja miksi vaimon pitäisi osata pestä sohva jonka mies hajuttaa. Eikö se kuulu sen miehen pestä?
nuole sen ukon perse ennen istumista...
Onko sohva kuksinut jonkun sohvan kanssa?
Tää sohva haisee perseelle aihe on huippu nauran sille aina plus se on ihan totta. Ostettiin uus sohva, kun se vanha haisi jo saatanan pahalle. Nyt oon laittanut uutee uuteen sohvaan viltin, koska jos mies tulee duunista kun tekee istuma työtä ja ei heti oo menny suihkuun niin tosiaan jää heti perseen haju leijumaan. Eli jos uusi sohva, niin heti ainakin joku viltti miehen perseen alle. Viltin voi kuitenkin aina pestä ettei uusi sohva ala heti kerätä taas perseen hajua:D
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole naurun asia. Menkääs kaikki nuuskuttamaan omien sohvien istuinosia niin huomaatte, että aika yleisestä ongelmasta on kyse.
Monellako haisee nihkeälle perseelle, vastauksia !?
Miksi sitä perseen hajua pitää mennä nuuhkimaan? Sohvalla on tarkoitus istua...
Koira rötköttänyt ilman vaippoja....varmaan.
Tämän takia mä en enää päästä miestä elämääni. Exä hajusti sohvamme. Katsottiin leffaa ja kerran lähti tupakille kesken leffan. Olin ihan paniikissa että mistä tää kauhee perseen haju tulee. No hänen paikaltaan! Isä kun istuu niin sama juttu! Miksei miehet käytä bidee suihkua paskomisen jälkeen. Jestas mitä sikoja!
Ennen yritettiin aina päästä perseestä eroon, mut kiitos Kim Kardashianin, perseet on nyt muotia! Eli ei tarvitse tehdä mitään!
Meillä menee sohva vaihtoon joka vuosi, tammi-alesta aina uusi...
Auttaiskohan, jos työntäiskin sen sappisaippuan miehen perseeseen...? Onko jollain kokemusta, miten usein pitää laittaa uus? Laittaaks mies miten paljon hanttiin?
Mietin kumpi tapa tulis halvemmaks, viikottaiset persesaippuat vai uus sohva vuosittain...
Tarkoitus ei ole mainostaa, mutta omasta kokemuksesta voin todeta, että Rug Doctor (suomessa rugdoctor.fi) on erittäin hyvä ja kätevä mattojen kuin myös sohvankin pesemiseen. ko. firma vuokraa laitetta, myy siihen pesuaineet ja toimittaa sitten esim. matkahuollon kautta lähimpään Siwaan. Todella kätevä ja hyvä palvelu, suosittelen.
Minulla ei ole mitään muuta tekemistä ko firman kanssa kuin, että olen tyytyväinen asiakas suomessakin. Törmäsin Rug Doctor laitteisiin ja palveluun työskennellessäni ulkomailla, kun vuokra-asuntoni kokolattiamatot pestiin kerran vuodessa tuolla laitteella. Muistin sitten kun näin saman laitteen siskollani käytössä kanadassa ja etsin verkosta josko se löytyisi myös suomesta ja löytyihän se. Sen jälkeen olen nyt sitten parin vuoden välein vuokrannut ja pessyt matot ja sohvat. Molemmilla kerroilla palvelu pelasi, laite toimi erinomaisesti ja puhdasta tuli. Seuraavan kerran vuokraan jälleen kevätsiivoukseen Huhti-Toukokuussa.
Vanhassa Emännän tietokirjassa neuvottiin kastelemaan etikalla harso ja sitten pitää "piestä" sohvaa, niin raikastuu.
Meillä ei ole lainkaan sohvia juuri tuon perseenhaju-ongelman takia. Ollaan ratkaistu asia siten, että olohuoneen katosta roikkuu rengaskeinut. Perse ei pääse hikeentymään, kun keinuessa ilma mukavasti kuivattaa ja tuulettaa peräpäätä. Ja jos sieltä perseestä sattuu jotakin, esim persehikeä valumaan lattialle, niin se on helppo siivota mopilla :) Jos sattuu esim joku pitkä pelisessio, silloin kannattaa varata sopivan kokoinen levy sinne alas renkaan sisälle, johon persehiet hajuineen tippuvat. Tästä voi perseenhajut pyyhkästä rätillä, tai jos sattuu pelin tiimellyksessä paskahätä iskemään, niin nehän voi kätevästi päästää sinne. Ne voi sitten kipata suoraan vessanpönttöön, kätevää eikö :) Renkaat vaihdetaan kesäksi ja talveksi, samalla säästyy renkaiden säilytysongelmalta. Meille on toistaiseksi riittäneet tavallisen henkilöauton renkaat, mutta jos perheestä löytyy kovin isoperseisiä henkilöitä, traktorinrenkaat ratkaisevat ongelman. Rekkakuskeille tietenkin rekan rekaat, isoperseisiä kun ovat useimmat.
Feministisiat vyöryttää. Vittu mitä juttua!
Jos ei Anttilan anti-perse-spray toimi tai jos se on loppu, niin perseimuri on todella kätevä. Ainakin elektroluxilla ja mielellä on hyviä perseimureita.
Näitä alaluokan keskusteluita on aina yhtä mielenkiintoista seurata. Millaista elämä mahtaa olla tuollaisissa piireissä?
LAITA SE MIES ITSE PESEMÄÄN SE SOHVA. Miksi sun täytyy rehkiä jos mies sen on hajuttanut. Peskööt itse omat hajunsa, oppiipahan pesemään perseensä.