Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kun isä ei ole vieläkään". Miten lohduttaa lasta?

Vierailija
02.02.2015 |

Kun isä ei ole vieläkään tuonut sitä joululahjaa, mikä piti joulun välipäivinä tuoda. Piti mennä isän luokse yökyläänkin. Kun isä ei ehdi nähdä, kun on se uusi perhe josta aina on joku kipeänä, kun olisi sovittu tapaaminen tai on töitä. SUOMEKSI sanottuna niin vitun paksa uusi "äitipuoli" joka ei anna isän tavata lastaan ja niin nyhvelö mies.  Onnea valitsemallesi tielle. Toivottavasti luet tämän. Sen edestään löytää minkä taakseen jättää. Kiitos kun sain avautua. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria...?

Vierailija
2/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:54"]

No mitäs jos soittaisit eksälle ja sanoisit, että hänen sopii tulla teille kylään keskiviikkona kuudelta ja tuoda lahja mukanaan. Kylässä on oltava kaksi tuntia, ja koko sen ajan isän on leikittävä lapsensa kanssa.

[/quote]

Aikuisia ihmisiä ei komennella.

[/quote]

Jos käyttäytyy kuin lapsi, saa lapsen kohtelua. Äidin tehtävä on nyt puolustaa lastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:47"]

Mitä lähdit ja veit lapsen. Mua niin ottaa päähän tuommoinen kitinä ja säälin kerjäys, kun itse sössii elämänsä. Olisit ajatellut lapsen parasta silloin kun olitte vielä perhe.

[/quote]

Jaa, ettävein lapsen? Mitä vittua? Puhu vaan omasta puolestas.

ap

Vierailija
4/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin eksälle ja sanoisin, että nyt jotain rotia, tai antaa olla. Mitä mies sitten tekisi, sanoisi, kertoisin sen lapselleni, turhaa pitää yllä kuvaa rakastavasta isästä, jos sellaista ei ole.

Vierailija
5/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, te osaatte olla ihan kamalia! Toisella on mieli maassa ja täällä vaan lyödään lyötyä. 

Tällaisille ketjuun kirjoittaneille hormonihirviöille ja mieleltään epästabiileille on vaikea toivoa vilpittömästi onnea elämässä. Säälittää kuitenkin lapset, jotka joutuvat kasvamaan heidän myrkyllisessä ilmapiirissään. 

Vierailija
6/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:47"]

Mitä lähdit ja veit lapsen. Mua niin ottaa päähän tuommoinen kitinä ja säälin kerjäys, kun itse sössii elämänsä. Olisit ajatellut lapsen parasta silloin kun olitte vielä perhe.

[/quote]

Jaa, ettävein lapsen? Mitä vittua? Puhu vaan omasta puolestas.

ap
[/quote]
Omasta puolestani puhunee toimiva avioliitto mieheni kanssa ja kaksi yhteistä lasta. Teitä eronneita eksän sättijöitä sen sijaan tulee vastaan joka käänteessä.

Vierailija
7/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:47"] Mitä lähdit ja veit lapsen. Mua niin ottaa päähän tuommoinen kitinä ja säälin kerjäys, kun itse sössii elämänsä. Olisit ajatellut lapsen parasta silloin kun olitte vielä perhe. [/quote]   Jaa, ettävein lapsen? Mitä vittua? Puhu vaan omasta puolestas. ap [/quote] Omasta puolestani puhunee toimiva avioliitto mieheni kanssa ja kaksi yhteistä lasta. Teitä eronneita eksän sättijöitä sen sijaan tulee vastaan joka käänteessä.

[/quote]

Mitäs teet kun miehes joku päivä jättää sut?

Munkin jätti, 25 vuoden jälkeen.

Vierailija
8/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:05"]Naiset, te osaatte olla ihan kamalia! Toisella on mieli maassa ja täällä vaan lyödään lyötyä. 

Tällaisille ketjuun kirjoittaneille hormonihirviöille ja mieleltään epästabiileille on vaikea toivoa vilpittömästi onnea elämässä. Säälittää kuitenkin lapset, jotka joutuvat kasvamaan heidän myrkyllisessä ilmapiirissään. 
[/quote]
Jaaha, illan rouva-täydellisyyskin on taas ryöminyt kolostaan kiillottamaan sädekehäänsä.

Vierailija
9/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:47"] Mitä lähdit ja veit lapsen. Mua niin ottaa päähän tuommoinen kitinä ja säälin kerjäys, kun itse sössii elämänsä. Olisit ajatellut lapsen parasta silloin kun olitte vielä perhe. [/quote]   Jaa, ettävein lapsen? Mitä vittua? Puhu vaan omasta puolestas. ap [/quote] Omasta puolestani puhunee toimiva avioliitto mieheni kanssa ja kaksi yhteistä lasta. Teitä eronneita eksän sättijöitä sen sijaan tulee vastaan joka käänteessä.

[/quote]

[/quote]
Varmaan enemmän sen eteen ettei jätä kuin sinä teit..

Vierailija
10/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva täydellisyys? Siis jokainen sopii tähän kategoriaan, jos ei lyttää pulassa olevia naisia av:llä. Tsekkaapa hieman määritelmääsi, darling. 

Vierailija
11/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:26"]

[/quote]

[/quote]

Jep. En nyt toivo, mutta niinkin voi käyds. Avatkaa silmänne naiset. Sitä voi tulla ero koska vaan. Kuka on valmis? Lyökää vain lyötyä, se on siunaukseksi :D

Vierailija
12/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:30"]Rouva täydellisyys? Siis jokainen sopii tähän kategoriaan, jos ei lyttää pulassa olevia naisia av:llä. Tsekkaapa hieman määritelmääsi, darling. 
[/quote]
Mutta " toivoo vilpittömästi onnea ja voi kun säälittää lapset..." Ja lässyn lässyn.

Vierailija
13/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totuutta ei saa lapselle kertoa, muuten kääntää lapsen isäänsä vastaan.

Vierailija
14/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:47"] Mitä lähdit ja veit lapsen. Mua niin ottaa päähän tuommoinen kitinä ja säälin kerjäys, kun itse sössii elämänsä. Olisit ajatellut lapsen parasta silloin kun olitte vielä perhe. [/quote]   Jaa, ettävein lapsen? Mitä vittua? Puhu vaan omasta puolestas. ap [/quote] Omasta puolestani puhunee toimiva avioliitto mieheni kanssa ja kaksi yhteistä lasta. Teitä eronneita eksän sättijöitä sen sijaan tulee vastaan joka käänteessä. [/quote]   Mitäs teet kun miehes joku päivä jättää sut? Munkin jätti, 25 vuoden jälkeen. [/quote] Varmaan enemmän sen eteen ettei jätä kuin sinä teit..

[/quote]

Et vaikuta kovin miellyttävältä ihmiseltä, joten on täysin mahdollista että mies vaan häipyy. Mullakin on toimiva avioliitto, mutta se ei ole saanut minulle nestettä päähän pitämään itseäni muita parempana. 

Vierailija
15/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos sulla menee noin helvetin hienosti, niin miksi sinun tarvitsee pönkittää itsetuntoasi lyttäämällä toisia? Onko tullut mieleesi, että parisuhteeseen tarvitaan kaksi? Ethän sinä voi tietää, kuka siinä liitossa on sössinyt! Mene itseesi ja mieti ilkeytesi syvempiä syitä.

P.S. Toimiva liitto on mullakin, jo kolmattakymmenettä vuotta, ja en todellakaan ole koskaan tuntenut tarvetta haukkua niitä, joilla ei syystä tai toisesta ole onnistunut yhtä hyvin. 

Vierailija
16/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:47"] Mitä lähdit ja veit lapsen. Mua niin ottaa päähän tuommoinen kitinä ja säälin kerjäys, kun itse sössii elämänsä. Olisit ajatellut lapsen parasta silloin kun olitte vielä perhe. [/quote]   Jaa, ettävein lapsen? Mitä vittua? Puhu vaan omasta puolestas. ap [/quote] Omasta puolestani puhunee toimiva avioliitto mieheni kanssa ja kaksi yhteistä lasta. Teitä eronneita eksän sättijöitä sen sijaan tulee vastaan joka käänteessä. [/quote]   Mitäs teet kun miehes joku päivä jättää sut? Munkin jätti, 25 vuoden jälkeen. [/quote] Varmaan enemmän sen eteen ettei jätä kuin sinä teit..

[/quote]

Et vaikuta kovin miellyttävältä ihmiseltä, joten on täysin mahdollista että mies vaan häipyy. Mullakin on toimiva avioliitto, mutta se ei ole saanut minulle nestettä päähän pitämään itseäni muita parempana. 

[/quote]

Totta, tai sitten sen mies on sellainen, joka tykkää, kun vaimo on koko ajan käytettävissä kaikkeen miehen ja lasten eteen...

Vierailija
17/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsit sen miehen lapsellesi siittäjäksi. Mitä jos olisit miettinyt vähän aiemmin onko hänestä isäksi?

Vierailija
18/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:25"]Itse valitsit sen miehen lapsellesi siittäjäksi. Mitä jos olisit miettinyt vähän aiemmin onko hänestä isäksi?
[/quote]

Tai mitä jos kusipää lassukka käyttää sitä kumia vaan.

Vierailija
19/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:25"]

Itse valitsit sen miehen lapsellesi siittäjäksi. Mitä jos olisit miettinyt vähän aiemmin onko hänestä isäksi?

[/quote]

Blääblää. Tyypillinen vastaus.Ihan niinkuin sitä ihmisellä olisi jokin kristallipallo mistä katsoa miten elämä etenee. 

Vierailija
20/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapselle ei saisi olla rehellinen? Sanoa suoraa, että isillä on nyt muuta tekemistä, uusi perhe, mutta me pärjätään näinkin. Miksi luoda lapselle odotuksia sen sijaan että jatkaisi matkaa ja jättäisi tuon miehen taakseen. Lapselle tuollainen isä ei ole siunaus vaan kirous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän