Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kun isä ei ole vieläkään". Miten lohduttaa lasta?

Vierailija
02.02.2015 |

Kun isä ei ole vieläkään tuonut sitä joululahjaa, mikä piti joulun välipäivinä tuoda. Piti mennä isän luokse yökyläänkin. Kun isä ei ehdi nähdä, kun on se uusi perhe josta aina on joku kipeänä, kun olisi sovittu tapaaminen tai on töitä. SUOMEKSI sanottuna niin vitun paksa uusi "äitipuoli" joka ei anna isän tavata lastaan ja niin nyhvelö mies.  Onnea valitsemallesi tielle. Toivottavasti luet tämän. Sen edestään löytää minkä taakseen jättää. Kiitos kun sain avautua. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:28"]Miksi lapselle ei saisi olla rehellinen? Sanoa suoraa, että isillä on nyt muuta tekemistä, uusi perhe, mutta me pärjätään näinkin. Miksi luoda lapselle odotuksia sen sijaan että jatkaisi matkaa ja jättäisi tuon miehen taakseen. Lapselle tuollainen isä ei ole siunaus vaan kirous.
[/quote]

Voi kun mun äiti olisi aikanaan sanonut mulle noin!

Vierailija
22/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:25"]

Itse valitsit sen miehen lapsellesi siittäjäksi. Mitä jos olisit miettinyt vähän aiemmin onko hänestä isäksi?

[/quote]

Blääblää. Tyypillinen vastaus.Ihan niinkuin sitä ihmisellä olisi jokin kristallipallo mistä katsoa miten elämä etenee. 

[/quote]

Niin. Ei ollut sillä miehelläkään kristallipalloa. Ei hänkään voinut tietää että ero tulee japerhe menee. Niin, perhe menee. Miehen uusi puoliso onnyt hänen perheensä ja sinä ja valitettavasti lapsikin entistä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähdit ja veit lapsen. Mua niin ottaa päähän tuommoinen kitinä ja säälin kerjäys, kun itse sössii elämänsä. Olisit ajatellut lapsen parasta silloin kun olitte vielä perhe.

Vierailija
24/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:47"]

Mitä lähdit ja veit lapsen. Mua niin ottaa päähän tuommoinen kitinä ja säälin kerjäys, kun itse sössii elämänsä. Olisit ajatellut lapsen parasta silloin kun olitte vielä perhe.

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
25/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos soittaisit eksälle ja sanoisit, että hänen sopii tulla teille kylään keskiviikkona kuudelta ja tuoda lahja mukanaan. Kylässä on oltava kaksi tuntia, ja koko sen ajan isän on leikittävä lapsensa kanssa.

Vierailija
26/26 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:54"]

No mitäs jos soittaisit eksälle ja sanoisit, että hänen sopii tulla teille kylään keskiviikkona kuudelta ja tuoda lahja mukanaan. Kylässä on oltava kaksi tuntia, ja koko sen ajan isän on leikittävä lapsensa kanssa.

[/quote]

Aikuisia ihmisiä ei komennella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme