Näin eilen FFP-Jennin eikä kyllä tehnyt livenäkään vaikutusta
Seisoin bussipysäkillä ja tämä änkesi tupakkaa polttaen mun eteen max. 40cm päähän musta odottamaan bussia. Nam, savuthan tuli tietysti suoraan muhun päin enkä nähnyt mitään sen ihmisen takaa kun oon päätä lyhyempi.
Ja lisään vielä että pysäkillä oli kyllä tilaa vaikka kuinka. Enkä kyllä ymmärrä muutenkaan ihmisiä jotka polttaa tuntemattomien ihmisten läheisyydessä...
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:12"]
Olette ilkeitä. Antakaa Jennin olla.
[/quote]
Ai, mä en ole kyllä koskaan puhaltanut syöpäsavuja Jennin naamaan. Enkä kenenkään muunkaan.
ap
Et sitten voinut sanoa tytölle suoraan paikan päällä mitään? Piti imeä itseensä toisen savut ja tulla tänne avautumaan?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:50"]
Et sitten voinut sanoa tytölle suoraan paikan päällä mitään? Piti imeä itseensä toisen savut ja tulla tänne avautumaan?
[/quote]
Mitä mä olisin sille sanonut? Päätin kiltisti itse siirtyä sivummas, pysäkillä kun oli tilaa.
ap
Eikun ihan tosi, mitä te olisitte siinä tilanteessa tehneet? Kyllä mä itsekin puutun tilanteisiin jolloin koen sen tarpeelliseksi, ja jos pysäkillä olisi ollut tungosta, olisin saattanut huomauttaa. Koin helpommaksi siirtyä sivuun.
ap
No älä sit vittu tänne tuu itkee jos itse koit helpommaksi siirtyä sivuun :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:12"]
[/quote]
Mitäh? Vaikka siirryin sivuun, niin oliko tuo sinusta oikein tehty? :D tungetko itsekin usein tuntemattomien ihmisten läheisyyteen polttamaan tupakkaa?
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:12"]
[/quote]
eli jos joku ajaa sua päin autolla kovaa ja koet helpommaksi juosta alta pois niin autoilijasta on turha valittaa. huhhu. vähän kärjistettynä mutta logiikka sama...
Jep, näin kans 7A ratikassa lauantaina. Naama ihan harmaa ja tosi ylimielinen olemus