Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismi taas huipussaan. Naisille on ok kaataa baarista yhdenyön juttuja mutta vastaavaa helppoa seksiä ei miehille hyväksytä. Lisäksi maksuseksi on aina turvaseksiä, joten tauditkaan siinä ei tartu.
Melkein kaikki seksitautitutkimis kyllä kertoo että miehet ei halua käyttää kumia maksullisten kanssa vaan nimenomaan moni maksaa ekstraa ettei tarvitse.
Fiksut miehet kyllä käyttävät. Vain todellinen amatööri jää kiinni painamalla maksullista ilman kumia ja levittämällä taudin omalle puolisolle.
”Amatööri”? Oi joi, ihan aikuinen mies rehentelee sillä että on oikea maksullisen seksin amnattilainen. Varsinainen pro! Kyllä olemme täällä kunnioituksesta ihan hiljaisina. Nyt on MIES! Vanhempasikin ovat sinusta ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kelpaa. 99% naisista ei edes sylkisi kohti tuollaista.
Ja kuitenkin lähes kolmannes rakkaista miehistänne on käyttänyt maksullisia.
Tämähän se. Ei naisille tarvi kaikkea kertoa.
Ihan vastaavasti voisi kysyä että onko sellainen nainen täysin pilalla joka on myynyt tavaraansa maksua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Nainen on maailman sinisilmäisin ja tuomitsevin olento. Maksullisissa käynyttä miestä paheksutaan ja lynkataan joukolla, mutta samalla ummistetaan silmät totaalisesti siltä tosiasialta, että se omakin kultapupumies on todennäköisesti jo käynyt tai ainakin tulee käymään maksullisissa. Kyllä, se on tilastollisesti varsin todennäköistä.
Olen mies enkä myöntäisi edes roisimmille miespuolisille kavereilleni käyneeni joskus maksullisissa, se nyt vaan on mun mielestä täysin mun oma asia, ja tulee aina olemaan. Aika hiton moni kaveri on myöntänyt käyneensä maksullisissa, mutta ei sillä fiksummat kaverit koskaan kerskaile, vaan asia myönnetään vasta joko humalassa tai avioeron jälkeen, jos silloinkaan. Ja voi pojat, ne kilteimmät ja uskollisimmatkin miehetkin ovat joskus moiseen sortuneet, mutta vain todelliset junttityypit kerskailevat moisella. Kaikkein fiksuimmat eivät puhu asiasta sanallakaan koskaan kellekään, koska se sana leviää aina. Kerrot parhaalle kaverillesi, hän lipsauttaa joskus vaimolleen/tyttöystävälleen, sen jälkeen on aivan sama vaikka laittaisit lehteen koko sivun ilmoituksen koska naiset levittävät takuuvarmasti sanaa kulovalkean tavoin saatesanoilla ”mä kerron tän nyt vaan sulle, älä kerro kellekään”.
Fiksu mies ei kerro koskaan kenellekään eikä edes vihjaa. Ja aika helvetin monella naisella on tällainen fiksu mies puolisona, juuri niilläkin naisilla jotka tällaisissa ketjuissa alapeukuttavat ja lynkkaavat maksullisissa käyviä miehiä.
Naisten yleisimmin kertoma emävalhe alkaa nimittäin sanoilla ”mun mies ei kyllä ikinä”.
Olisiko tilastoa tai tutkittua tietoa väitteesi tueksi? Siis kuinka monta prosenttia miehistä on käynyt maksullisissa? Ja kuinka moni on ollut yksiavioisessa parisuhteessa samaan aikaan?
Jos tuollainen mies osuisi eteen, niin hän olisi harvinaisuus. FINNSEX 2015 tutkimuksen mukaan noin kaksi prosenttia miehistä on ostanut seksiä viimeksi kuluneen vuoden aikana ja määrä vähenee edelleen.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201804262200896926
Tällä palstalla tuntuu heitä käyvän aika paljon siihen nähden tai ne muutamat ovat hyvin aktiivisia.
Seksin ostamiseen voi jäädä koukkuun (addiktio) tai sitten seksiä ostavalla on narsistisia piirteitä. Kumpikaan seikka ei ole mikään meriitti minulle. Välttäisin tuollaista miestä - tuskinpa kerta olisi yhteen jäänyt olisi epäilys.
Vaikka kyseessä olisi jokin fetissi, niin minulla ei ole sellaisia mieltymyksiä, jota en voisi toteuttaa kumppanin kanssa. Jos ne ovat sellaisia, ettei itseäni kiinnosta, niin en aloittaisi myöskään suhdetta, joten sekään peruste ei minulle sopisi.
No ainakin kaikissa tautitesteissä pitäisi olla sen jälkeen käynyt.. Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismi taas huipussaan. Naisille on ok kaataa baarista yhdenyön juttuja mutta vastaavaa helppoa seksiä ei miehille hyväksytä. Lisäksi maksuseksi on aina turvaseksiä, joten tauditkaan siinä ei tartu.
Melkein kaikki seksitautitutkimis kyllä kertoo että miehet ei halua käyttää kumia maksullisten kanssa vaan nimenomaan moni maksaa ekstraa ettei tarvitse.
Fiksut miehet kyllä käyttävät. Vain todellinen amatööri jää kiinni painamalla maksullista ilman kumia ja levittämällä taudin omalle puolisolle.
”Amatööri”? Oi joi, ihan aikuinen mies rehentelee sillä että on oikea maksullisen seksin amnattilainen. Varsinainen pro! Kyllä olemme täällä kunnioituksesta ihan hiljaisina. Nyt on MIES! Vanhempasikin ovat sinusta ylpeitä.
Mikä nyt noin meni tunteisiin? Naisten vuokraaminen on ehkä paras keksintö ikinä ja tuen mielelläni paikallisia pienyrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ole mies ehtinyt demonstroida, minkä arvon hän molemminpuoliselle halulle ja nautinnolle seksissä asettaa. Ei jatkoon.
Enpä kyllä näe siinä suurtakaan eroa, että mies vie naisen treffeille, syöttää, juottaa, maksaa baari- tai teatteri-illan ja sitten vähän nussitaan. Mies maksaa koko illan ja sit toteaa että kemiaa ei ollut riittävästi, kiitos ja näkemiin. Tai sitten käy vain nussimassa ja maksaa siitä niin ei tarvitse koko iltaa miettiä, saako pesää vai ei. Sehän on vain pussien tyhjentämistä.
Minä näen tuossa ison eron. "Treffiseksissä" myös nainen saa tai on ainakin oletuksena, että saa.
Harmi, kun ei ole koskaan tullut kohdalle tuollaista, että mies olisi syöttänyt, juottanut, maksanut teatterin ja kaikki, ja sen päälle olisin vielä saanut seksiä.
Mulle on kerran osunut tinderistä kohdalle tuollainen mies, joka halusi tarjota kaiken, ilman budjettia. Okein ennen ekoja treffejä asian ilmoitti. Luulin että tässä on nyt harvinaislaatuinen herrasmies, kun vielä treffeilläkin oli tosi asiallinen ja mukava. Emme harrastaneet seksiä kuin vasta vähän myöhemmin, mutta - ylläri ylläri - siihen se miehen kiinnostus sitten loppuikin. Eli koko teatteri oli ollut pelkän seksin takia.
No kelpaa, kun et puhu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollainen mies osuisi eteen, niin hän olisi harvinaisuus. FINNSEX 2015 tutkimuksen mukaan noin kaksi prosenttia miehistä on ostanut seksiä viimeksi kuluneen vuoden aikana ja määrä vähenee edelleen.
Tällä palstalla tuntuu heitä käyvän aika paljon siihen nähden tai ne muutamat ovat hyvin aktiivisia.
Seksin ostamiseen voi jäädä koukkuun (addiktio) tai sitten seksiä ostavalla on narsistisia piirteitä. Kumpikaan seikka ei ole mikään meriitti minulle. Välttäisin tuollaista miestä - tuskinpa kerta olisi yhteen jäänyt olisi epäilys.
Vaikka kyseessä olisi jokin fetissi, niin minulla ei ole sellaisia mieltymyksiä, jota en voisi toteuttaa kumppanin kanssa. Jos ne ovat sellaisia, ettei itseäni kiinnosta, niin en aloittaisi myöskään suhdetta, joten sekään peruste ei minulle sopisi.
Olen mies enkä myönnä käyneeni maksullisissa edes missään anonyymeissä tutkimuksissa. Eikä muuten myönnä kukaan muukaan fiksu mies, koska vain vaikenemisen periaate takaa anonyymiyden. Noiden tutkimusten tuloksilla voi pyyhkiä hanuria huoletta.
Kuka mies on niin tyhmä että mainostaa harrastavansa maksullisia. Vähän sama jos nainen mainostaisi miehille että käy etelässä naimassa paikallisia gigoloita pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Väestätasollakin arvio liikkuu n. 15 prosentin luokassa miehiä, jotka ovat elämänsä aikana maksaneet seksistä. Eli pienestä vähemmistöstä puhumme.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on maailman sinisilmäisin ja tuomitsevin olento. Maksullisissa käynyttä miestä paheksutaan ja lynkataan joukolla, mutta samalla ummistetaan silmät totaalisesti siltä tosiasialta, että se omakin kultapupumies on todennäköisesti jo käynyt tai ainakin tulee käymään maksullisissa. Kyllä, se on tilastollisesti varsin todennäköistä.
Olen mies enkä myöntäisi edes roisimmille miespuolisille kavereilleni käyneeni joskus maksullisissa, se nyt vaan on mun mielestä täysin mun oma asia, ja tulee aina olemaan. Aika hiton moni kaveri on myöntänyt käyneensä maksullisissa, mutta ei sillä fiksummat kaverit koskaan kerskaile, vaan asia myönnetään vasta joko humalassa tai avioeron jälkeen, jos silloinkaan. Ja voi pojat, ne kilteimmät ja uskollisimmatkin miehetkin ovat joskus moiseen sortuneet, mutta vain todelliset junttityypit kerskailevat moisella. Kaikkein fiksuimmat eivät puhu asiasta sanallakaan koskaan kellekään, koska se sana leviää aina. Kerrot parhaalle kaverillesi, hän lipsauttaa joskus vaimolleen/tyttöystävälleen, sen jälkeen on aivan sama vaikka laittaisit lehteen koko sivun ilmoituksen koska naiset levittävät takuuvarmasti sanaa kulovalkean tavoin saatesanoilla ”mä kerron tän nyt vaan sulle, älä kerro kellekään”.
Fiksu mies ei kerro koskaan kenellekään eikä edes vihjaa. Ja aika helvetin monella naisella on tällainen fiksu mies puolisona, juuri niilläkin naisilla jotka tällaisissa ketjuissa alapeukuttavat ja lynkkaavat maksullisissa käyviä miehiä.
Naisten yleisimmin kertoma emävalhe alkaa nimittäin sanoilla ”mun mies ei kyllä ikinä”.
Minä ajattelen just näin: maksullisissa käyminen ei itsessään ole välttämättä niin kamala asia. Syitä siihen voi olla monia. Mutta jos mies kokee tarpeelliseksi levitetellä tietoa siitä, että hän käyttää maksullisia, se kertoo jotain miehen asenteesta ja arvomaailmasta. Tai jos parisuhteen aikana käy salaa maksullisissa, se on harkittua pettämistä ja siis aivan ala-arvoista toimintaa. Ja kertoohan miehestä jotain sekin, ettei saa ilman maksamista...
Maksulliset käyvät testeissä ja vaativat aina käyttämään kumia
Sen sijaan moni baarilöytö antaa ilman kumia eikä käy edes testeissä
Joten kumpikohan näistä on se turvallisempi vaihtoehto?
Ihminen ei voi mennä pilalle. Ja jos maksullisella käyntiin on liittynyt uskottomuutta tai hyväksikäyttöä, se sinun on ennen kaikkea itsesi ja vahingoittamiesi ihmisten kanssa sovitettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tilastoa tai tutkittua tietoa väitteesi tueksi? Siis kuinka monta prosenttia miehistä on käynyt maksullisissa? Ja kuinka moni on ollut yksiavioisessa parisuhteessa samaan aikaan?
Sillä todennäköisyydellä, että sinäkin olet todennäköisesri joskus rakastellut tai ollut parisuhteessa miehen kanssa joka on käynyt maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
vastaava olisi miehen yhdenyön juttu baarista.
huorissa käyminen on noloa, ja väärin, vaikka kävijä olisikin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut yhden illan löytönaiset antavat ilman kumia, tulevat raskaaksi ja pitävät lapsen. Naisen käsittämättömässä ajatusmaailmassa se on ihan ok, mutta miehen seksuaaliterveyden hoitaminen purkamalla paineet ammattilaisen kanssa turvallisesti ehkäisyä käyttäen muka ei ole.
Ei mitään uutta naisten tekopyhän kaksinaismoralismin saralla, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan nyt on naiivi? Miten seksityöntekijöillä on kuitenkin enemmän tauteja kuin norminaisväestöllä? Vessanpöntöltäkö ne niitä saavat?