Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?

Vierailija
14.11.2021 |

Kelpaako enää parisuhteeseen?

Kommentit (1597)

Vierailija
201/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää, mitä on lähtökohtaisesti väärin s3ksin ostamisessa? En pitäisi ongelmana, jos oma mieheni olisi näin tehnyt. Tietysti olettaen, että ostotapahtuma on tehty vastuullisesti. Vääntäkää rautalangasta, en oikeasti ymmärrä mitä tuomittavaa tässä on.

N29

Vierailija
202/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollainen mies osuisi eteen, niin hän olisi harvinaisuus. FINNSEX  2015 tutkimuksen mukaan noin kaksi prosenttia miehistä on ostanut seksiä viimeksi kuluneen vuoden aikana ja määrä vähenee edelleen.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201804262200896926

Tällä palstalla tuntuu heitä käyvän aika paljon siihen nähden tai ne muutamat ovat hyvin aktiivisia.

Seksin ostamiseen voi jäädä koukkuun (addiktio) tai sitten seksiä ostavalla on narsistisia piirteitä. Kumpikaan seikka ei ole mikään meriitti minulle. Välttäisin tuollaista miestä - tuskinpa kerta olisi yhteen jäänyt olisi epäilys.

Vaikka kyseessä olisi jokin fetissi, niin minulla ei ole sellaisia mieltymyksiä, jota en voisi toteuttaa kumppanin kanssa. Jos ne ovat sellaisia, ettei itseäni kiinnosta, niin en aloittaisi myöskään suhdetta, joten sekään peruste ei minulle sopisi.

Sieltähän ne netistä löytyvät vuosikymmenten ajalta tulokset FINNSEX tutkimuksesta. Sehän tehdään säännöllisin väliajoin. Suomalaisessa kulttuurissa seksin ostaminen on aina ollut vähäistä ja asenteet ovat tiukentuneet nuoremmissa ikäluokissa. 

"noin kaksi prosenttia miehistä on ostanut seksiä viimeksi kuluneen vuoden aikana"

Tuo on eri asia kuin se että onko koskaan ostanut seksiä. Ja väitän ihan näppituntumalta tuota vuotuista prosenttilukua liian alhaiseksi mutta pitäisi tutustua tutkimusmetodiin tarkemmin että osaisin analysoida syvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Tiesitkö että maksullisella käyvillä on enemmän viruksesta johtuvia syöpiä.

Laitappa linkki tähän tutkimukseen.

Vierailija
204/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi kysya myos naisilta, jotka ovat kayneet maksullisella.

Vierailija
205/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, siis ihan kaikki miehet, maksavat seksistä.  Tavalla tai toisella.  Suoraan tai epäsuorasti.  Siis kun ostaa naiselle kukkia, vaatteita, koruja, maksaa matkan tai vaikkapa tarjoaa ravintolaillallisen niin sehän on maksu seksistä.  Mikä ihmeen ero siinä muka on jos antaa rahan suoraan käteen ?  Sitä paitsi on kiva saada riskittömiä kokemuksia ja elämyksiä.

Noin ajatteleva mies on pilalla ja täysin epäsopiva parisuhteeseen.

Ja näin suljit pois 95% miehistä. Loput 5% on vielä naiveja, mutta oppivat kyllä kun ovat olleet naisten kanssa vähän pidempään.

Miksi kuvittelet tietäväsi miten 95% miehistä ajattelee? Jotta et näyttäisi itse aivan pelleltä tuon ajatusmaailmasi kanssa etkä vaan joutuisi myöntämään, että kuulut itse siihen erittäin pieneen vähemmistöön.

Vierailija
206/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, siis ihan kaikki miehet, maksavat seksistä.  Tavalla tai toisella.  Suoraan tai epäsuorasti.  Siis kun ostaa naiselle kukkia, vaatteita, koruja, maksaa matkan tai vaikkapa tarjoaa ravintolaillallisen niin sehän on maksu seksistä.  Mikä ihmeen ero siinä muka on jos antaa rahan suoraan käteen ?  Sitä paitsi on kiva saada riskittömiä kokemuksia ja elämyksiä.

Kommenttisi kertoo vain siitä, että et ole koskaan ollut parisuhteessa, jossa nainen olisi halunnut seksiä kanssasi. Sitä voi sitten miettiä, mistä se johtuu...

Vierailija
207/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pillua kerran jos toisenkin kerran myynyt nainen taysin pilalla ja kelpaamaton suhteeseen?

Vierailija
208/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin suljit pois 95% miehistä. Loput 5% on vielä naiveja, mutta oppivat kyllä kun ovat olleet naisten kanssa vähän pidempään.

Miksi kuvittelet tietäväsi miten 95% miehistä ajattelee? Jotta et näyttäisi itse aivan pelleltä tuon ajatusmaailmasi kanssa etkä vaan joutuisi myöntämään, että kuulut itse siihen erittäin pieneen vähemmistöön.

Sanos muuta. Kaikki vähemmistöt koettavat sulautua joukkoon, ja tuo on yksi taktiikoista. Krooninen valehtelija väittää, että kaikki valehtelevat koko ajan, homoseksuaalit sanovat kaikkien olevan homoja tai ainakin biseksuaaleja jne. He uskovat väitteisiinsä itsekin. 

Vierailija
209/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 50 kertaa olen rakastellut ulkomaalaisia maksullisia. Noin 100 suomalaista eri naista ilmaiseksi. Seksi maksullisen kanssa 1000 kertaa parempaa. Tai sit syy on vaan siinä et suomalaiset on lahnoja. En ikinä työntäisi itseäni suomalaiseen kehopositiiviseen maksullisen jälkeen. Ero on kuin yö ja päivä

Mutta ajattele mitä menetät! Et saa koskaan tilaisuutta maksella suomalaisen kehopositiivisen asuntoa ja laskuja, etkä saa kokea sitä tunnetta kun kehopositiivinen määrää mitä saat juoda ja minne mennä mihinkin aikaan.

Voi että. Aseella uhatenko ne naiset teitä tuohon pakottavat? Vai onko vaan liian mukavaa henkisesti laiskalle ihmiselle regressoitua naisen kanssa tahdottomaksi pikkulapseksi, jolle täytyy opettaa miten sanotaan ei?

Vierailija
210/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pillua kerran jos toisenkin kerran myynyt nainen taysin pilalla ja kelpaamaton suhteeseen?

Jokainen päättää kohdallaan itse. Joillekin on, joillekin ei.

Vierailija
211/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat ihan itse päättää mielipiteesi. Samalla tavalla jokaisella on oikeus päättää, mitä mieltä on maksullisia seksipalveluita käyttävästä miehestä ja hyväksyykö sen.

Vierailija
212/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut, kun annoin luvan. Mies kävi thaiherojalla kaksi kertaa ja tiedättehän että hieronnan päätteeksi "hierotaan" penis. Sitten kävi dominalla kerran. Pitäähän sitä saada kokemuksia niin ei jää vaivaamaan, että millaista se on tai olisi. Kun sai nuo tehtyä ei ole enää halunnut  mennä.

Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja seksi pelittää. Olen tavallista suvaitsevampi, tiedän, mutta en menettänyt mitään kun sallin eikä tarvinnut salaa käydä.

Vierailija
213/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää, mitä on lähtökohtaisesti väärin s3ksin ostamisessa? En pitäisi ongelmana, jos oma mieheni olisi näin tehnyt. Tietysti olettaen, että ostotapahtuma on tehty vastuullisesti. Vääntäkää rautalangasta, en oikeasti ymmärrä mitä tuomittavaa tässä on.

N29

Ei mitään väärää, kun ostaa suomalaiselta täysi-ikäiseltä naiselta, jolla ei ole huumeriippuvuutta tai muuta addiktiota, jota hän rahoittaa. Olen useita kertoja kehottanut palstan miehiä hakeutumaan asiakkaaksi sellaiselle. Ja onhan meillä ihan yrittäjänä ko. palvelua tarjoavia ihmisiä, ainakin yksi pariskunta on ollut julkisuudessakin.

Itse en kuitenkaan olisi halunnut parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei saisi naista seksiin kanssaan ilman rahaa. Tai jolla olisi sellaisia fetissejä, joita pitää toteuttaa maksullisen kanssa.

En tiedä, onko puolisoni nuorena käynyt maksullisilla, erittäin todennäköisesti on, kun on työskennellyt ulkomailla maassa, missä tarjontaa on runsaasti. Mutta tiedän, millainen hänen arvomaailmansa nyt on; mitä hän ajattelee ihmisoikeuksista, oikeudesta toimeentuloon, naisista ja seksistä jne, ja minun olisi mahdoton kuvitella, että hän käyttäisi kyseisiä palveluja. (Viimeisten parin vuoden aikana se olisi jopa vaatinut melkoista säätämistä ottaen huomioon, että molemmat työskentelemme etänä kotoa käsin eikä kummallakaan ole ollut työmatkoja tms.)

Vierailija
214/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se maksullinen NAINEN mieluumin ole pilalla kuin se mies, joka siellä käy?

-Tollasella maksullisella voi olla vaikka 20 asiakasta päivässä.

-Kaksoismoralismi loistaa läpi, ap on joku hullu toksinen feminnisti.

Vierailija
215/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten tätä pitää kysyä yhä uudelleen? En edes käy täällä kovin usein, niin aina sama aihe pyörii.

Suurin osa suomalaisista ei hyväksy seksin ostamista ja naisista osuus on vielä suurempi.

Vierailija
216/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mies ja muita näitä naisten itsepetoksia...

Vierailija
217/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ihan itse päättää mielipiteesi. Samalla tavalla jokaisella on oikeus päättää, mitä mieltä on maksullisia seksipalveluita käyttävästä miehestä ja hyväksyykö sen.

Nainen, joka tuomitsee miehen yhden maksullisen seksitapahtuman perusteella kelpaapattomaksi parisuhteeseen osoittaa vain omaa pikkusieluisuuttaan ja elämänkokemattomuutaan. Parisuhteessa ei pikkusieluisuudella ja niuhottamisella pärjää. Tämä pätee muutenkin elämässä, joka on epätäydellinen ja raihnainen moni eri tavoin.  Ikäkään ei itsessään tuo elämänkokemusta, jos elämä on jäänyt elämättä. Näille naisille, jotka elävät omassa pikkutäydellisessä maailmassaan suosittelen elämän avartamista vaikka matkustelun kautta.

Vierailija
218/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 50 kertaa olen rakastellut ulkomaalaisia maksullisia. Noin 100 suomalaista eri naista ilmaiseksi. Seksi maksullisen kanssa 1000 kertaa parempaa. Tai sit syy on vaan siinä et suomalaiset on lahnoja. En ikinä työntäisi itseäni suomalaiseen kehopositiiviseen maksullisen jälkeen. Ero on kuin yö ja päivä

Mutta ajattele mitä menetät! Et saa koskaan tilaisuutta maksella suomalaisen kehopositiivisen asuntoa ja laskuja, etkä saa kokea sitä tunnetta kun kehopositiivinen määrää mitä saat juoda ja minne mennä mihinkin aikaan.

Voi että. Aseella uhatenko ne naiset teitä tuohon pakottavat? Vai onko vaan liian mukavaa henkisesti laiskalle ihmiselle regressoitua naisen kanssa tahdottomaksi pikkulapseksi, jolle täytyy opettaa miten sanotaan ei?

Tiedätkö miksi kutsutaan miehiä, jotka sanovat näihin naisen kysymyksiin EI?

1) Muutetaanko yhteen?

2) Mennaankö naimisiin

3) Tehdäänkö lapsi?

Kysymys ei ole aseella uhaten pakottamisesta, tiedät sen varsin hyvin itsekin. Mutta jotta keskivertomies saa parisuhteen ja säännöllistä seksiä edes jossain määrin, niin ainakin yhteen edellä mainituista kysymyksistä on ennen pitkää vastattava myöntävästi, todennäköisimmin useampaan kuin yhteen. Ja se tietää miehelle aina kahta asiaa: rahanmenoa ja oman elämän rajoittumista. Ja jos vastaa ei, niin jokainen tietää miten keskivertojampalle todennäköisesti käy.

Vierailija
219/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän melkein puolet miehistä ole käynyt maksullisella.

No huhhuh. Ja tukenut ihmiskauppaa. Riippuu aika paljon millaisessa ympäristössä kasvaa ja millaiset arvot.

Eipä olisi tullut pieneen mieleenikään. Ei itsellä. Ei edes kusipäisillä ystävillä jotka käyneet max strippibaarissa nuorina epävarmoina miehinä. Eikä olisi ollut tarvettakaan. En tajua mistä se tarve hyväksikäyttää toista kumpuaisi, jotain täytyy olla off-kytketty.

Paskapuheet on erikseen. Tuollaisia luuloja "puolet käyneet" on niillä jotka käyneet itse.

Olen Hkissä syntynyt, kasvanut. Täällä on nähnyt kaikenlaista ja juurikin siksi en ikinä olisi lähtenyt tuollaiseen. Ei ole mitään selitystä "yksinäisyys" tms.

Saamarin surullistahan se on.

Olen kuullut että moni nainen hyväksyy "nuoruuden" vankilareissunkin helpommin kuin maksullisissa käynnin, siitä voi todeta jo aika paljon.

Sori vastaus vaikka mies

M43

Vierailija
220/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täälläpä seksiä myyvä nainen, hei.

Itse en seksin myymisestäni huolimatta haua parisuhteeseen seksinostajan kanssa. Olen nuo ostajaressukat nähnyt niin läpikotaisin, reppanoita, ei vakavaa ainesta. Kumppaniksi kelpaa vain seksiä ostamaton mies.

Ja kuten täällä on todettukin, heitä kyllä onneksi riittää (ja ovat kauttaaltaan monella mittarilla laadukkaampia kuin keskimääräinen asiakas). Seksin ostajilta haluan vain yhden asian: rahat. That's it.

N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi