Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 36v. kirjoitti:
Hieno juttu, että seksityö saa täällä ymmärrystä. Mutta en mä ymmärrä miksi asiakkaitakaan tulisi tuomita? Ihan tavallisia miehiä varmaan moni.
Ymmärrät varmaan jos tyttäresi ilmoittaa jo 12 vuotiaana, että hänestä tulee isona seksityöläinen ja kyselee tuntemiltasi miehiltä haluavatko nämä olla sitten asiakkaita ja jos miehet vastaavat myöntävästi niin et tuomitse heitä.
On minulla tytär. Täysi-ikäinen jo. Ei tietääkseni harrasta tuollaista. Tehköön mitä lystää, en voi aikuiseen vaikuttaa, ei kuulu minulle. Miehillä on kirjoittamaton sääntö, kaverin vaimoon, tyttöystävään eikä varsinkaan hänen jälkikasvuunsa kosketa. Tuntemattomat ovat tuntemattomia, kaverit taas saavat turpaansa jos miehen läheisiin koskevat. Tätä eivät naiset tajua näköjään.
Joillain, onneksi jopa suurella osalla miehistä on tuollainen sääntö. Läheskään kaikilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului: onko mies täysin pilalla jos on käynyt kerran elämässään maksullisissa.
Aloittaja kysyi ja me vastaamme ja siksi on ihan turhaa inttää että joku vastaus on väärä.
Olisi tosin ollut hyvä jos aloittaja olisi täsmentänyt haluaako kuulla vastaukset naisilta tai miehiltä.
Minä olen nainen ja sanon omana mielipiteenäni, että minulle on täydellinen turn off jos mies on käynyt tai tulee käymään maksullisissa.
Joten kyllä, minulle sellainen mies on kaikkea muuta kuin mies.
Jännä juttu, että koskaan ei naisia haukuttaessa törmää sanontaan, että "sellainen ei ole oikea nainen" tms. Minusta tämä osoittaa sen, että miestä ja mieheyttä pidetään lähtökohtaisesti hyvänä ja tavoiteltavana, mutta naista ja naiseutta ei. Ikävää että naiset itse useimmin syyllistyvät tähän misogyyniseen kielenkäyttöön.
Olen huomannut saman. Tämä taitaa olla sitä sisäistettyä naisvihaa.
En ymmärrä tätä keskustelua.
Miksi maksullisissa ei voi käydä, onko parempi ottaa joku sammumispisteessä oleva nainen baarista kotiin ja hoidella tarpeensa? Seksuaalisella olennolla on tarpeet, ja mielestäni maksullisessa käyminen on fiksumpi vaihtoehto kuin esim humalatilan hyödyntäminen tai se että kusettää jotain naista haluavansa muutakin, ja panon jälkeen heivaa.
Terveisin nainen, joka voisi maksaa seksistä jos saisi takuuorgasmit ilman peräänsoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te naiset haaveile lotharista? Hunkseista tms? Ne ovat maksullisia tavallaan. Mut koska miehiä, niin se on teille ok. Eikö se ole kaksinaismoralismia.
Moraalista puheenollen, pitäisikö kaikkien ihmisten totella teidän määrittelemää tapaa elää, ja toteuttaa seksuaalisuuttaan? Ja jos niin, miksi. Perustele miksi juuri minun täytyisi totella sinun tapaasi ajatella?Tässä ketjussa jokainen vastasi esitettyyn kysymykseen ja esitti mielipiteensä. Lue aloitus uudelleen jos et muista.
Minulle riittää että seksin ostajat hoitelee poliisi jos rikkovat lakia. En halua olla tekemisissä.
Etpä itse vastannut kysymykseeni, eli himoitset siis lotharia ja hunkseja.
Tiesitkö muutes, että prostituutio, itsensä myyminen on Suomessa laillista. Tampereen poliisiaseman vieressä on seksikauppa, thai hieronta, jossa asiakkaina käy poliiseja myös. Mistäkö tiedän? Koska olen itse käynyt siellä naimassa, ja tunnistanut parin pollarin naaman, kun ollut sinne menossa ja ne astuneet ovesta ulos. Toinen asuu tuossa muutaman sadan metrin päässä. Tämä kaupunki on täynnä prostituutiota, Suomen Pattaya tai Amsterdam. Ja hyvä niin, kaikki on avointa eikä ketään käytetä hyväksi.
En tiedä ketä nuo henkilöt on enkä himoitse jotain tuntemattomia miehiä muutenkaan.
Siis missä se sikamies kävi, niin siis kävi maksullisissa naisissa. Eli maksun suorittaja on sairas p.... mutta rahan vastaanottaja on aina uhri? Jännä että miehet ovat valmiita maksamaan seksistä, jopa ollessaan parisuhteessa. Todella outoa että joku nainen tekisi sitä vapaaehtoisesti rahasta. Todella outoa että en ole ikinä käynyt maksullisissa naisissa, enkä myöskään kasvanut mikämikämaassa, koska se ei ole todellinen. Miehet pitää seksistä, jotkut naiset tarjoaa palveluita rahaa vastaan ja ihan vapaaehtoisesti. Toiset miehet eivät syystä tai toisesta kelpaa naisille ja ostavat seksiä, toiset naiset tarjoavat näitä palveluita. Jos toisia naisia pakotetaan tähän, se on väärin ja monelle tulee varmasti yllätyksenä että miehiäkin pakotetaan tuolle alalle. Jos joku on niin tekopyhä ja tietämätön näistä asioista, siinä on ainut häpeä.
Vierailija kirjoitti:
On pilalla, pelkäisin sukupuolitauteja. Ja ennen kuin vetoatte kondomiin, niin muistakaa että se ei ole sataprosenttinen suoja. Kondyloomaa (papilloomavirus, hpv) ja herpestä vastaan suoja on heikko. Ja kyllähän ne pöpöt naisen emätineritteen mukana leviää kun sitä eritettähän leviää laajemmalle alueelle kuin mitä kondomi peittää.
Hyi hitto.
Sinulla on siis herpes ja siksi olet katkera miehille. Arvasin.
On pilalla, kiertäisin kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pilalla, pelkäisin sukupuolitauteja. Ja ennen kuin vetoatte kondomiin, niin muistakaa että se ei ole sataprosenttinen suoja. Kondyloomaa (papilloomavirus, hpv) ja herpestä vastaan suoja on heikko. Ja kyllähän ne pöpöt naisen emätineritteen mukana leviää kun sitä eritettähän leviää laajemmalle alueelle kuin mitä kondomi peittää.
Hyi hitto.
Onko jotain sukupuolitauteja jotka ei näy testeissä? Kai lähes kaikki nyt käy eri seksikumppaneiden välissä testeissä? Itse olen käynyt mutta niitä onkin ollut vain ihan muutama niin ei ongelmaa. Enkä tuomitse maksullisissa käyntiä jos yrittää tehdä kaikkensa saadakseen totuuden siitä että toinen tekee sitä vapaaehtoisesti. Kyllä niitäkin on.
Jostain syystä naiset yleensä valitsevat mieluummin rikkaan kuin köyhän miehen. Rikas mies on keskimäärin todennäköisemmin käynyt myös maksullisissa.
No en todella koskis pitkällä tikullakaan
Tosiasia on, että useimmiten prostituoitujen palveluja käyttävät miehet, jotka muutenkin saavat naisilta seksiä, liitossa tai sen ulkopuolella. He kun ovat tottuneet harrastamaan seksiä naisten kanssa, eivätkä pelkästään runkkaamaan.
Saissee kirjoitti:
No en todella koskis pitkällä tikullakaan
Ei kai sinua ole kukaan pakottanutkaan, millään tikun mitalla. Sinulla on muuten todella hieno nimimerkki "Saissee", liittyykö siihen joku tapahtuma tai outo mitta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vapaa maa ja niin kumppanin valintakriteerit kuin maksullisissa käyminenkin ovat tietyissä puitteissa laillisia (ikärajat, ihmiskauppa) ja kuuluvat yksilönvapauteen. Muiden moralisointi ja opettaminen on lähinnä sivistymätöntä.
Jep, mutta alle 60-vuotiaissa naisia on vähemmän eikä osa heistä halua enää parisuhdetta.
Miesten kanssa voi jutella töissä ja baarissa, mutta yhteenkään en enää luota eli parisuhdetta en halua. Elämässä on muutakin esim. hyvä ruoka ja kivoja harrastuksia. Kunnon miehiä ei vaan enää ole.
Tuo on jumalan tosi. Onneksi lapset on tehty. Siihenhän sitä miestä lähinnä tarvitsi. Muuten pärjää hyvin ilman.
Totta ja nainen joka ei pärjää ilman miestä on todella nolo ja säälittävä. Naisen mielestä dildo on paljon parempi seksiin kuin yksikään mies paitsi ne joihin naisilla ei ole mitään mahdollisuuksia.
Oukei. Siinä taas yksi naiseuden ”asiantuntija” jakamassa viisauttaan.
No kerrohan sen minuutin ajan nylkyttävän tavismiehen edut dildoon nähden.
Nainen ei näe vuodessakaan edes viittä miestä, jonka kanssa haluaisi seksiä, puhumattakaan että saisi jos näkisi sellaisen miehen. Mies taas näkee päivittäin noin viisi naista, joita voisi panna.
Ne hyvännäköiset ja seksuaalisesti aktiiviset naiset näkevät kokoajan miehiä, joiden kanssa haluavat panna. Ja panevatkin. Ei se ruma ja läski lähiöverkkari housu nainen muuta saakaan, kuin sitä dildoaan. Ja haaveilee "unelmien miehestä" jonka hän kelpuuttaa sänkyynsä
Höpö höpö taas. Miehistä kiinnostavia on suunnilleen yksi tuhannesta. Ja yksi hyvä riittää. Eikä tuolla kirjoitustaidolla siinä porukassa olla, joten tietysti ymmärrän, että olet katkera. Ja kyllä, naisille se, että osaa kirjoittaa yhdyssanat oikein, on oikeasti ihan tärkeä asia.
Kuulostat nuorelta ja äärimmäisen tyhmältä naiselta jota kukaan ei halua.
Oli miten oli, käyn nauttimassa edelleen maksullisista. Perjantaina jälleen tiukkaa lihaa tiedossa 😛
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että useimmiten prostituoitujen palveluja käyttävät miehet, jotka muutenkin saavat naisilta seksiä, liitossa tai sen ulkopuolella. He kun ovat tottuneet harrastamaan seksiä naisten kanssa, eivätkä pelkästään runkkaamaan.
Tai toiset varatut miehet saavat kotona mitä haluavat, ei tarvitse mennä muualle toteuttamaan haaveitaan? Runkkaan kyllä silti toisinaan, liekö terveen miehen merkki? Ero taitaa olla siinä että minun puoliso osaa temput ja myöskin vaatii minulta temput. Sinun maksulliset taitaa vain tyytyä rahaan?
Miksi miehet tässä ketjussa alkoivat haukkua naisia heidän mielipiteestään. Ei kerro sekään hyvää ihmisestä.
Jokainen valitsee puolison ja muunkin seuransa omien arvojensa mukaan. Ja yleensä ottaen ei haluta olla tekemissä niiden kanssa, joiden arvot ovat ihan erilaiset. Esimerkkeinä tästä seksin ostajat tai vaikka uskonnollisiin lahkoihin kuuluvat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto.
Onko jotain sukupuolitauteja jotka ei näy testeissä? Kai lähes kaikki nyt käy eri seksikumppaneiden välissä testeissä? Itse olen käynyt mutta niitä onkin ollut vain ihan muutama niin ei ongelmaa. Enkä tuomitse maksullisissa käyntiä jos yrittää tehdä kaikkensa saadakseen totuuden siitä että toinen tekee sitä vapaaehtoisesti. Kyllä niitäkin on.
Siis eiköhän enemmistö tee sitä ihan vapaaehtoisesti. Sehän on poliisiasia, jos ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen seksi, siinäpä oiva tapa pilata elämänsä, jos on parisuhteessa oleva perheenisä. Kun vaimo saa tietää niin loppuu saanti kotona, joutuu jatkossa aina maksamaan jos haluaa ja vaimo varmasti kertoo avoimesti kaikelle kansalle miehen mokailusta. Näin kaikki valta siirtyy lopulta naiselle ja mies on enää säälittävä maksullisen seksin ostaja. Kukaan nainen ei häntä enää parisuhteeseen kelpuuta (paisti ehkä sellainen joka itse myy seksiä, mutta tällaista naista mies ei itse kelpuuta). Ostamalla maksullista seksiä mies menettää vaimonsa rakkauden, kunnioituksen, haluttavuuden yleisesti naisten keskuudessa, omat lapsetkin halveksuvat jos saavat tietää, kotona ollut ehkä keskinkertainen seksielämä lopahtaa kokonaan.. eli harkitse tarkkaan mies. Jos ostat seksiä parisuhteessa olevana annat suoraan kaiken vallan naiselle (kun jäät kiinni ja yleensä kaikki joskus jäävät kiinni) ja menettää oikeastaan kaiken mikä elämästä tekee elämisen arvoista (rakkaus, kunnioitus, parisuhde, rakastava seksi). Tietysti jos elämäsi suurin merkitys on seksiakti tuntemattoman kanssa niin sitten ehkä kannattaa.. mutta muuten sanoisin miehille että älkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne hairahtamalla maksullisiin.
Jos vaimo on valmis oikein lokaamaan miehensä ja lasten isän maineen "kaikelle kansalle", niin toivottavasti tämä tapahtuu pian!
Sellaisen vaimon, mikä pihtaa ja toimii esittämälläsi tavalla, niin olkoon.
Se, että mies käy maksullisissa, voi tarkoittaa myös sitä, että vaimo ei ole aktiivinen/ pihtaa tms. Halut voivat VAIMOLLAkin muuttua ajan saatossa.
Parhaassa tapauksessa, maksullinen tuo myös piristystä/vaihtelua parisuhteeseen.
Parisuhteessa oleva nainen voi siis paneskella kenen miehen kanssa tahansa ja selittää asian miehelleen, että olin vain hankkimassa piristystä meidän parisuhteeseen.
Kyllä kohtuullisessa määrin, olen 41 M, ja kehoittanut vaimoa kun lähtee baariin vähän irrottelemaan, ei oo multa pois jos mun 4- kymppinen vaimo saa vaik parikymppistä jannua!
Haluisin suhteen muutenkin polyamoriseksi. Sillä miehenä rakastan naisia, useimmiten tasa-arvoisesti.
Saan naisista energiaa, enkä halua syrjiä ketään naista, toisen kustannuksella.
Toivottavasti voin jakaa itseni monen naisen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen seksi, siinäpä oiva tapa pilata elämänsä, jos on parisuhteessa oleva perheenisä. Kun vaimo saa tietää niin loppuu saanti kotona, joutuu jatkossa aina maksamaan jos haluaa ja vaimo varmasti kertoo avoimesti kaikelle kansalle miehen mokailusta. Näin kaikki valta siirtyy lopulta naiselle ja mies on enää säälittävä maksullisen seksin ostaja. Kukaan nainen ei häntä enää parisuhteeseen kelpuuta (paisti ehkä sellainen joka itse myy seksiä, mutta tällaista naista mies ei itse kelpuuta). Ostamalla maksullista seksiä mies menettää vaimonsa rakkauden, kunnioituksen, haluttavuuden yleisesti naisten keskuudessa, omat lapsetkin halveksuvat jos saavat tietää, kotona ollut ehkä keskinkertainen seksielämä lopahtaa kokonaan.. eli harkitse tarkkaan mies. Jos ostat seksiä parisuhteessa olevana annat suoraan kaiken vallan naiselle (kun jäät kiinni ja yleensä kaikki joskus jäävät kiinni) ja menettää oikeastaan kaiken mikä elämästä tekee elämisen arvoista (rakkaus, kunnioitus, parisuhde, rakastava seksi). Tietysti jos elämäsi suurin merkitys on seksiakti tuntemattoman kanssa niin sitten ehkä kannattaa.. mutta muuten sanoisin miehille että älkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne hairahtamalla maksullisiin.
Jos vaimo on valmis oikein lokaamaan miehensä ja lasten isän maineen "kaikelle kansalle", niin toivottavasti tämä tapahtuu pian!
Sellaisen vaimon, mikä pihtaa ja toimii esittämälläsi tavalla, niin olkoon.
Se, että mies käy maksullisissa, voi tarkoittaa myös sitä, että vaimo ei ole aktiivinen/ pihtaa tms. Halut voivat VAIMOLLAkin muuttua ajan saatossa.
Parhaassa tapauksessa, maksullinen tuo myös piristystä/vaihtelua parisuhteeseen.
Parisuhteessa oleva nainen voi siis paneskella kenen miehen kanssa tahansa ja selittää asian miehelleen, että olin vain hankkimassa piristystä meidän parisuhteeseen.
Kyllä kohtuullisessa määrin, olen 41 M, ja kehoittanut vaimoa kun lähtee baariin vähän irrottelemaan, ei oo multa pois jos mun 4- kymppinen vaimo saa vaik parikymppistä jannua!
Haluisin suhteen muutenkin polyamoriseksi. Sillä miehenä rakastan naisia, useimmiten tasa-arvoisesti.
Saan naisista energiaa, enkä halua syrjiä ketään naista, toisen kustannuksella.Toivottavasti voin jakaa itseni monen naisen kanssa!
Mulla sama. Vaimo on tosin jo 45, ja olen sanonut että antaa palaa vaan! Ollaan oltu yhdessä jo 20 vuotta, eli parhaat vuodet sain kuiteskin itselleni. Ollaan sovittu että on avoin suhde, ite tykkään panna vähän nuorempia naisia, niin se on ihan hyvä että kotona saa sitten erilaista.
Mistä sinä päättelet, että tuo lehmäksi sanomasi on ikinä nimitellyt ketään siaksi? Oletko ikinä tajunnut, että naiset ovat erillisiä ihmisiä, etkä voi rangaista yhtä jonkun toisen tekemisistä?