Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?

Vierailija
14.11.2021 |

Kelpaako enää parisuhteeseen?

Kommentit (1597)

Vierailija
761/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tän ketjun sokeista kommentoijista vois hieman yllättyä kun tietäis kuinka monenlaiset tytöt myyvät itseään.

Se voi myös olla se kiltti ja hissukka  yliopiston tyttö joka sitä tekee  että saa vähän extraa.

Minkä näköinen tai ikäinen ihminen tahansa ihminen voi olla köyhä ja seksin ostaja ajattelee häntä voi hyväksikäyttää rahaa vastaan. Tämä on logiikka seksin ostamisessa.

Vierailija
762/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi esimerkkiä: Takana parisataa seksikumppania. Tai ainoa seksikokemus on yksi käynti maksullisissa.

Kumpi olisi parempi vakavan suhteen aloittamiseen? Miksi?

Molemmat vaihtoehdot ovat huonoja, mutta ensimmäinen vähemmän huono, mikäli yksikään nainen ei ole ollut maksullinen.

En valitsisi kumpaakaan. Normaalejakin miehiä on olemassa.

Hahhaa! Tosielämässä olisit jalat levällään nro 1:n alla heti kun hän sormiaan napsauttaisi. 

Näin se on, luonnonlaki. Ihmettelen kyllä hiukan kuinka naiset niin hanakasti haluavat siksi 201:ksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni tän ketjun sokeista kommentoijista vois hieman yllättyä kun tietäis kuinka monenlaiset tytöt myyvät itseään.

Se voi myös olla se kiltti ja hissukka  yliopiston tyttö joka sitä tekee  että saa vähän extraa.

Minkä näköinen tai ikäinen ihminen tahansa ihminen voi olla köyhä ja seksin ostaja ajattelee häntä voi hyväksikäyttää rahaa vastaan. Tämä on logiikka seksin ostamisessa.

Köyhyys ei kuitenkaan pakota ketään myymään seksiä, ainakaan Suomessa. Eli kyllä se on myös ihan sen myyjän oma valinta.

Vierailija
764/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kyllä naisilla on syvään pinttynyt tämä prostituutio asia. Onko lie ilmassa kateutta siitä, että mies voi halutessaan saada minkälaista naista tahansa? Naisille se voi olla vähän vaikeampaa vaikka baarista kaikenlaista örveltäjää löytyisikin.

Kateus siitä, että miehet ostavat seksiä? Minua oksettaa ajatus seksistä miehen kanssa, joka ei halua minua. Nelikymppisenä naisena löydän kyllä halutessani tinderistä lukuisia kaksikymppisiä hyväkroppaisia miehiä panemaan minua ilmaiseksi omasta halustaan selvin päin.

Hyi että!  Kyllä siitä täytyis jo vähän nuorten miesten ymmärtää veloittaa. Ei ilmaiseksi!

Ahdistaako, kun miehenä löydät nuorta seuraa vain rahalla, mutta naisena saan ilmaiseksi nuoren minua seksuaalisesti haluavan kumppanin?

Miksi haluun perustuva seksi on sinulle "hyi että", eihän kukaan sinua minun kanssani pakota parittelemaan enkä yritä sinua houkutella seksiin rahan avulla.

Vierailija
765/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pilalla, on sen verta lapsellinen ja hyväuskoinen uuvatti. Plus itsekäs kusipää, joka ei tajua edes mikä tautiriski noissa on.

Suomessa on kahdenlaista prostituoitua: huumeongelmaisia kotimaisia, ja parittajan sortamia ulkomaalaisia. Narkit onkin sitä luotettavaa porukkaa, joka aina muistaa käyttää kumia jne, eikös?

Ja paritetut reppanat joutuvat seksiin kumittakin, tai parittaja suuttuu. Molemmista saa tauteja, piste.

Hyvin huomaa, että täällä kommentoidaan ilman minkäänlaista oikeaa kokemusta tai tietoa, pelkkien mielikuvien perusteella. Ja mammat yläpeukuttaa :D

Kuule olen tavannut noita naisia oman ammattini kautta, ei heidän. Ja siellä on just noi kaksi kategoriaa: paritetut ulkomaiset, ja päihdeongelmaiset (osa myös mt-ongemaiset) kotimaiset naiset.

Yhtään normaalia opiskelijatyttöä ei porukassa ole, vaikka se.tämiehet näin väittävät. Nekin kotimaiset joiden moraali antaisi ehkä periksi, ymmärtävät että stigma on pysyvä, ja maksullisissa käyvä mies on tautipommi. Kun ne herpekset ja visvasyylät ei aina oireile heti, mikä ei tarkoita ettei virusta olisi, ja etteikö se myös tarttuisi. Eikä kukaan normaali riskeeraa koko elämää muutaman satkun vuoksi, piirit on pienet Suomessa. 

Kun tiedetään hyvin, miten vaimomatskua ne ilotytöt on. 

Vierailija
766/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys ei kuitenkaan pakota ketään myymään seksiä, ainakaan Suomessa. Eli kyllä se on myös ihan sen myyjän oma valinta.

Mutta taustalla olevat mt-ongelmat ja päihteet eivät ole oma valinta. Ulkomaisilla on kaikilla parittaja, ja se on omasta valinnasta kaukana, henki lähtee jos kieltäytyy, tai lapsen henki. Että sellainen vapaus.

Vierailija
767/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kyllä naisilla on syvään pinttynyt tämä prostituutio asia. Onko lie ilmassa kateutta siitä, että mies voi halutessaan saada minkälaista naista tahansa? Naisille se voi olla vähän vaikeampaa vaikka baarista kaikenlaista örveltäjää löytyisikin.

Kateus siitä, että miehet ostavat seksiä? Minua oksettaa ajatus seksistä miehen kanssa, joka ei halua minua. Nelikymppisenä naisena löydän kyllä halutessani tinderistä lukuisia kaksikymppisiä hyväkroppaisia miehiä panemaan minua ilmaiseksi omasta halustaan selvin päin.

Hyi että!  Kyllä siitä täytyis jo vähän nuorten miesten ymmärtää veloittaa. Ei ilmaiseksi!

Ahdistaako, kun miehenä löydät nuorta seuraa vain rahalla, mutta naisena saan ilmaiseksi nuoren minua seksuaalisesti haluavan kumppanin?

Miksi haluun perustuva seksi on sinulle "hyi että", eihän kukaan sinua minun kanssani pakota parittelemaan enkä yritä sinua houkutella seksiin rahan avulla.

Ehkä vanhemmat miehet ovat tajunneet, että sun luonteessa on jotakin tosi pahasti vialla. Entisenä nuorena miehenä tiedän, että ne nyt nussii vaikka mikrossa lämmitettyä kurkkua kokemuksen vuoksi.

Vierailija
768/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen pilalla jos harrastanut seksi muusta syystä kuin puhtaasta halusta?

Onpas täällä nyt paljon puhtaita pulmusia nostamassa omaa arvoansa.

En ole itse käynyt maksullisissa. Jos olisin vapaa en sulkisi mahdollisuutta pois. Hieman kyllä joutuisi valintaa käyttämään ettei mihinkään pakotettuun päätyisi.

Ja sinä tietäisit sen pakottamisen mistä? Ne ulkomaiset tytöt on peloteltu niin pahasti, ettei taatusti uskalla muuta kun valehdella, että ihan omaksi iloksi myyn itseäni.

Tehkää miehet ajatustesti: miltä tuntuisi olla pakotettuna myymään itseä jollekin toiselle miehelle, uhalla että lapsesi kotimassa tapetaam? Olisiko kivaa ja viatonta?

Ei tarvitse ulkomaalaisten kanssa ryhtyä arpomaan jos maksullista seksiä haluaa. Suomessa on pilvin pimein esim. yliopisto-opiskelijoita, jotka hankkivat tällä tavalla sivutuloja. Itse kävin parin vuoden ajan erään oikein viehättävän neitosen luona, joka lopetti seksityön kun valmistui ja pääsi kuukausipalkkaiseen työhön.

Ymmärtääkseni asiaan ei liittynyt mitään dramatiikkaa kenenkään osalta. Ainahan on mahdollista, että hänkin oli paritettu päihderiippuvainen, mutta joka tapauksessa hän on nykyään töissä siinä firmassa, jonne sanoikin menevänsä. 

Se, että ihminen hakee sulta lisätienestejä, on jo pakon sanelemaa. Yliopisto-opiskelijat tekevät lisäansionsa ihan muilla tavoin, jos heidän seksuaalisuutensa on kunnossa. Se, että se sinusta näyttää siltä, että hän tekee sen puhtaasti halustaan, on itsesi pettämistä. Itsensä myyminen on viimeinen keino tai merkki aiemmasta hyväksikäytöstä/ei keksi kropalleen muuta käyttöä.

Vierailija
769/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pilalla, on sen verta lapsellinen ja hyväuskoinen uuvatti. Plus itsekäs kusipää, joka ei tajua edes mikä tautiriski noissa on.

Suomessa on kahdenlaista prostituoitua: huumeongelmaisia kotimaisia, ja parittajan sortamia ulkomaalaisia. Narkit onkin sitä luotettavaa porukkaa, joka aina muistaa käyttää kumia jne, eikös?

Ja paritetut reppanat joutuvat seksiin kumittakin, tai parittaja suuttuu. Molemmista saa tauteja, piste.

Hyvin huomaa, että täällä kommentoidaan ilman minkäänlaista oikeaa kokemusta tai tietoa, pelkkien mielikuvien perusteella. Ja mammat yläpeukuttaa :D

Kuule olen tavannut noita naisia oman ammattini kautta, ei heidän. Ja siellä on just noi kaksi kategoriaa: paritetut ulkomaiset, ja päihdeongelmaiset (osa myös mt-ongemaiset) kotimaiset naiset.

Yhtään normaalia opiskelijatyttöä ei porukassa ole, vaikka se.tämiehet näin väittävät. Nekin kotimaiset joiden moraali antaisi ehkä periksi, ymmärtävät että stigma on pysyvä, ja maksullisissa käyvä mies on tautipommi. Kun ne herpekset ja visvasyylät ei aina oireile heti, mikä ei tarkoita ettei virusta olisi, ja etteikö se myös tarttuisi. Eikä kukaan normaali riskeeraa koko elämää muutaman satkun vuoksi, piirit on pienet Suomessa. 

Ja mites toi eroaa baarilöydöistä? Samat ongelmat ja riskit, ainoa ero on se, että raha ei liiku. Tiedetään myös hyvin miten vaimomatskua ne yhdenyön suhteisiin lähtevät on.

Vierailija
770/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt myydä itseään ovat köyhyys, näköalattomuus, traumatausta, mielenterveys- ja päihdeongelmat. Kukaan ei pakota käyttämään hyväksi ihmisiä, joilla on vaikea elämäntilanne, mutta seksin ostaja haluaa tehdä niin ja pitää omaa ajatteluaan normaalina.

Vierailija
771/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitsevat kumppanikseen mielummin väkivaltarikollisen kuin kerran seksipalveluita ostaneen miehen. Eka on jännä ja turvallinen. Toisella taas on mt ongelma.

Vierailija
772/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kahdenlaista prostituoitua: huumeongelmaisia kotimaisia, ja parittajan sortamia ulkomaalaisia.

Ja sitten se kolmas ryhmä, joita on suurin osa, eli ihan vapaaehtoisesti ja omasta halusta alalla.

Tätähän te ihmisten hyväksikäyttäjät toitotatte aina ja jatkuvasti, koska ette itse kestä katsoa totuutta silmiin, vaikka sen syvällä sydämessänne tiedättekin.

Mihin noista kolmesta ryhmästä itse kuulut kun noin totuuden torvea soittelet? Vai kirjoitteletko vain huhupuheiden perusteella?

Vierailija
773/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta taustalla olevat mt-ongelmat ja päihteet eivät ole oma valinta. Ulkomaisilla on kaikilla parittaja, ja se on omasta valinnasta kaukana, henki lähtee jos kieltäytyy, tai lapsen henki. Että sellainen vapaus.

Ööh, oletko varma että haluat lukita tämän vastauksen?

Vierailija
774/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, täälläpä seksiä myyvä nainen, hei.

Itse en seksin myymisestäni huolimatta haua parisuhteeseen seksinostajan kanssa. Olen nuo ostajaressukat nähnyt niin läpikotaisin, reppanoita, ei vakavaa ainesta. Kumppaniksi kelpaa vain seksiä ostamaton mies.

Ja kuten täällä on todettukin, heitä kyllä onneksi riittää (ja ovat kauttaaltaan monella mittarilla laadukkaampia kuin keskimääräinen asiakas). Seksin ostajilta haluan vain yhden asian: rahat. That's it.

N29

Sinähän puhut ylimielisesti miehistä. Kuvitteletko tosiaan että kukaan mies haluaisi parisuhteen tuollaisen ammattijak*rasian kanssa?

Vierailija
775/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on kyllä aika kapea käsitys maksullisesta seksistä. Itse opiskelin korkeakoulussa täysipainoisesti erittäin vaativaan ammattiin eikä minulla ollut siis aikaa tai halua tehdä jotakin sivutyötä ja samalla viivästyttää valmistumistani. En myöskään halunnut mitään poikaystävää unelmieni esteeksi omine vaatimuksineen. Opintoavustus ei nyt vaan pääkaupunkiseudulla riittänyt edes kohtuulliseen elämään kalliine vuokrineen niin päätin yhdistää huvin ja hyödyn. Hankin suojelijoikseni 2-3 hyvin toimeentulevaa, mutta naimisissa olevaa miestä (tapasin heidät kaikki eri baareissa, joissa olivat hakemassa seuraa). Kerroin tilanteen avoimesti ja sovimme yhden yön hinnasta. Näiden kanssa sitten tapailtiin yleensä kuukauden tai kahden välein, he saivat mitä halusivat, minä sain huomiota, illallisia tai teatteri/konsertti-iltoja ja lisäksi korvauksen käyttämästäni ajasta. Lisäksi vielä hyvää seksiä, koska huonot eivät päässeet kanssani jatkoon. En ymmärrä mitä moralisoitavaa tässä on? En ole mt ongelmainen, paritettu tai huumeongelmainen. Enkä kehuskele näillä kokemuksillani niinkun en kertoile yksityiskohtia muista satunnaissuhteista, joita minulla on ollut. Miksi kertoisinkaan.

Vierailija
776/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliskohan niin, että kohtaat ammattisi kautta vain niitä, joilla näitä ongelmia on? Fakta on edelleen se, että suuri osa kotimaisista prossuista ei ole ihmiskaupan uhreja eikä päihdeongelmaisia. 

Vierailija
777/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että pettäjistä ja yhdynnöistä aina se 50 % on naisia heteroista.

Aina keskimäärin Vaikka miten laskisi 50% on naisia.

Tässä mukana avioliitto, avoliitto, seurustelu, yhden yön juttu ja huoraaminen.

50 % heterosexistä ja Suhteista ja pettämisestä on aina naisia.

Tämä on matemaattinen Fakta. Koska joka suhteessa ja panossa heteroista 50 % on naisia.

Eli pois tekopyhyys ja kaksinaismoralismi nyt.

Vierailija
778/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvastihan tänne rahdataan paritettuja naisia köyhistä maista myymään seksiä ja niitä löytyy kotimaastakin. Lastensuojelulaitoksista hatkoille lähteneitä lapsia ja nuoria turvaverkkojen ulkopuolelta, ainaisessa rahantarpeessa olevia narkomaaneja jne. 

Mutta se on ihan sama totta kai ostajalle mikä sen ihmisen elämäntilanne on. Kunhan minä vain saan ostaa seksiä. Kehitysvammaista paritettuakin ostaneen sanoivat, että huomasivat kyllä, ettei tyttö ollut ok, mutta se ei heitä mitenkään haitannut.

Tällaista porukkaa ovat seksin ostajat.

Vierailija
779/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt myydä itseään ovat köyhyys, näköalattomuus, traumatausta, mielenterveys- ja päihdeongelmat. Kukaan ei pakota käyttämään hyväksi ihmisiä, joilla on vaikea elämäntilanne, mutta seksin ostaja haluaa tehdä niin ja pitää omaa ajatteluaan normaalina.

Edelleenkään se vaikea elämäntilanne ei pakota ketään laittamaan seksinmyynti-ilmoituksia nettiin. Yrität poistaa kokonaan vastuun prostituoiduilta itseltään, ikään kuin he eivät voisi tehdä elämässä mitään muuta. 

Kysyn lisäksi, millä lailla seksin myyjää auttaisi se, että hän ei saakaan mainostuksestaan huolimatta yhtään asiakasta? Jos siis kaikki miehet kerrasta päättäisivätkin olla ostamatta, kuten toivot. Poistuisivatko köyhyys, näköalattomuus, traumataustat ja päihde- sekä mielenterveysongelmat samalla? 

Vierailija
780/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on kyllä aika kapea käsitys maksullisesta seksistä. Itse opiskelin korkeakoulussa täysipainoisesti erittäin vaativaan ammattiin eikä minulla ollut siis aikaa tai halua tehdä jotakin sivutyötä ja samalla viivästyttää valmistumistani. En myöskään halunnut mitään poikaystävää unelmieni esteeksi omine vaatimuksineen. Opintoavustus ei nyt vaan pääkaupunkiseudulla riittänyt edes kohtuulliseen elämään kalliine vuokrineen niin päätin yhdistää huvin ja hyödyn. Hankin suojelijoikseni 2-3 hyvin toimeentulevaa, mutta naimisissa olevaa miestä (tapasin heidät kaikki eri baareissa, joissa olivat hakemassa seuraa). Kerroin tilanteen avoimesti ja sovimme yhden yön hinnasta. Näiden kanssa sitten tapailtiin yleensä kuukauden tai kahden välein, he saivat mitä halusivat, minä sain huomiota, illallisia tai teatteri/konsertti-iltoja ja lisäksi korvauksen käyttämästäni ajasta. Lisäksi vielä hyvää seksiä, koska huonot eivät päässeet kanssani jatkoon. En ymmärrä mitä moralisoitavaa tässä on? En ole mt ongelmainen, paritettu tai huumeongelmainen. Enkä kehuskele näillä kokemuksillani niinkun en kertoile yksityiskohtia muista satunnaissuhteista, joita minulla on ollut. Miksi kertoisinkaan.

Päivän satutunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme