Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen pilalla jos hän on myynyt seksiä, vai onko hän voimaantunut?
Tuskin hän valtaosan mielestä ihan top-parisuhdemateriaalia olisi, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies naiselle kelpuutettava, jos on ollut aiemmin miehen kanssa?
Kysyisin vielä, että pitääkö kaikki aiemmat lemmenseukkailut tuoda julki?
Minusta ei.
Jotain voi kertoa, mutta jääkööt seksijutut tai ei-seksit niiden välisiksi.
Minulle sillä on ainakin merkitystä, millainen kumppanin historia on seksiin liittyen. Kertoo paljon ihmisestä ja arvoistaan.
Mitä se kumppanin satuilu tähän auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa miten naiveja suurin osa on. Todella moni on käyttänyt maksullisia.
Naurattaa, miten jotkut miehet ovat tosissaan katkeria siitä jos nainen tienaa seksillä (koska pystyy) kun itse ovat se ostajapuoli.
Haittaako se miestä, jos nainen on joskus myynyt itseään?
Varsinkin jos mies itse on aiemmin käynyt maksullisilla?
Kaksi esimerkkiä: Takana parisataa seksikumppania. Tai ainoa seksikokemus on yksi käynti maksullisissa.
Kumpi olisi parempi vakavan suhteen aloittamiseen? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Haittaako se miestä, jos nainen on joskus myynyt itseään?
Varsinkin jos mies itse on aiemmin käynyt maksullisilla?
Haittaa. Olen käynyt maksullisissa.
Ja totta kai minut tästä "tuomitaan". Mutta miksi?
m
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen pilalla jos hän on myynyt seksiä, vai onko hän voimaantunut?
Tuskin nainen kertoo kuten ei mieskään kyseisistä akteista. Yksi amerikkalainen ex-ammattilainen meni naimisiin ja kommentoi "mitä luulisitte mieheni tuumaavan jos tietäisi minun olleen tuhansien miesten kanssa ennen kuin hän ilmestyi?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata vain omasta puolestani. Itse en olisi miehen kanssa, jonka tietäisin käyneen maksullisissa. Se vaikuttaisi kuvaani miehestä sekä sotisi omia arvojani vastaan niin voimakkaasti. Eiköhän joku kuitenkin kelpuuta sinutkin, joka olet maksanut siitä että katkistasi jonkun reikään olet päässyt dippaamaan.
Miten joku yhden yön hoito eroaa maksullisesta? Kumpaankin menee rahaa ja mitään tunteita ei ole mukana. Maksullinen on yleensä huomattavasti laadukkaampi kuin tyypillinen kotimainen selluliittihirviö.
Surullista luettavaa
Miehet arvostavat maksullista naista enemmän kuin naista joka luuli että tiedossa oli vastavuoroinen nautinnollinen ja tyydyttävä kokemus.
Ei enää yhdenyön juttuja, miehelle olet vain oman käden korvike ja hän masteroi sinuun, vain ottaakseen jotain.
Missä on sun isä ja äiti? Jokin meni pieleen jos ajattelet naisista näin.
Totta kai yhden yön pano on käden korvike. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi esimerkkiä: Takana parisataa seksikumppania. Tai ainoa seksikokemus on yksi käynti maksullisissa.
Molemmat vaihtoehdot ovat huonoja, mutta ensimmäinen vähemmän huono, mikäli yksikään nainen ei ole ollut maksullinen.
En valitsisi kumpaakaan. Normaalejakin miehiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ensimmäinen. Siksi että arvostan ihmistä, joka ei kohtele toista ihmistä kauppatavarana vaan ajattelee seksiä molemminpuolisen seksuaalisen halun vapaaehtoisena tyydyttämisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata vain omasta puolestani. Itse en olisi miehen kanssa, jonka tietäisin käyneen maksullisissa. Se vaikuttaisi kuvaani miehestä sekä sotisi omia arvojani vastaan niin voimakkaasti. Eiköhän joku kuitenkin kelpuuta sinutkin, joka olet maksanut siitä että katkistasi jonkun reikään olet päässyt dippaamaan.
Miten joku yhden yön hoito eroaa maksullisesta? Kumpaankin menee rahaa ja mitään tunteita ei ole mukana. Maksullinen on yleensä huomattavasti laadukkaampi kuin tyypillinen kotimainen selluliittihirviö.
Surullista luettavaa
Miehet arvostavat maksullista naista enemmän kuin naista joka luuli että tiedossa oli vastavuoroinen nautinnollinen ja tyydyttävä kokemus.
Ei enää yhdenyön juttuja, miehelle olet vain oman käden korvike ja hän masteroi sinuun, vain ottaakseen jotain.
Juu. Aikamoisen aivopieru. Poika päästi. Ei arvosta itsekään niitä yhden illan kännisäätöjä. Ei arvosta istsään siinä osapuolena.
En minäkään ole arvostanut kännisäätöjäni.
Ne on siis kännijuttuja. Sitten on varmasti eri jutut ne, jotka on selvinpäin.Mutta tuo sellujutti on kyllä liiikaa. Olis kiva nähdä tuo jutun jämäjäbä👀🙀 huonotapainen ainakin on ja sivistymätön. Ei vävykokelaana kovin kummonen tai toive.
Tapoja opettelemaan, poika!
En yhtään ihmettele, että täytyy mennä maksullisille tuon maailmankuvan kanssa kun pippeliäkin kiristää niin kovasti.
Myönsit siis juuri, että baarissakin juoman tarjoamisella yrität ostaa seksiä? Ja vielä joltain "tyypilliseltä kotimaiselta selluliittihirviöltä".
Mitä tuo nyt siitä omasta tasostasi kertoo 🤔
Ei ole pilalla. Ei siitä mitään plussapisteitä saa, mutta ei yksinään ole dealbreaker.
Kyllä ajatusmaailmassa on jotain vikaa jos kokee että rahalla on ok ostaa toisen kroppa itsensä käytettäväksi. 🤮
Vielä kun useimpia ei kiinnosta onko myyjä oikeasti vapaaehtoinen tai vaikka alaikäinen 🤮🤮
Ei naisiakaan kiinnosta miesten mielipiteet irtosuhteiden harrastamisesta niin minkä takia miehenä pitäisi välittää naisten mielipiteistä yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista luettavaa
Juu. Aikamoisen aivopieru. Poika päästi. Ei arvosta itsekään niitä yhden illan kännisäätöjä. Ei arvosta istsään siinä osapuolena.
En minäkään ole arvostanut kännisäätöjäni.
Ne on siis kännijuttuja. Sitten on varmasti eri jutut ne, jotka on selvinpäin.Mutta tuo sellujutti on kyllä liiikaa. Olis kiva nähdä tuo jutun jämäjäbä👀🙀 huonotapainen ainakin on ja sivistymätön. Ei vävykokelaana kovin kummonen tai toive.
Tapoja opettelemaan, poika!
Selluiittijuttu on raakaa realismia pariutumismarkkinoilla. Toki, olihan se vähän karkeasti ilmaistu. Mutta loppujen lopuksi, mikä siinä oli väärin?
Jos naiset ei kunnioita miehiä, niin miksi miesten pitää kunnioittaa naisia?
t. eri
Mä olen kerran käynyt maksullisissa, kauan aikaa sitten. Nyt mulla on kaunis vaimo ja kaksi lasta. Eli ainakin mun kohdalla kaikki meni lopulta hyvin.
Mies on pilalla, jos kertoo asiasta.
Sielunkumppani.
Minäkin sytyn vain neitsyistä.