Kerro jotai positiivista sun elämästä!
Positiivisuusketju viikon alkuun! :)
Mä aloitan: oon onnellinen mun vanhemmista, ja siitä, että isä sanoi ekaa kertaa rakastavansa mua.
Oon siis 30v, isä ex-alkkis ja ei ole ikinä näyttäny tunteitaan.
Kommentit (31)
Olen terve. Läheiseni ovat terveitä. Minulla on katto pään päällä ja ruokaa kaapissa.
Selätin vaikean masennuksen. Ainakin melkein.
Hengitän omin avuin, toistaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:49"]
Osaan työni niin hyvin, että hämmästyn siitä, mitä kaikkea fiksuina pitämäni ihmiset ympärillä eivät tiedä. Pidin itsestäänselvänä, että nuo näkisivät saman minkä minä, ilman että tarvitsee selittää.
[/quote]
Osaatko sinä kaikilla osa-alueilla aivan kaiken täydellisesti? Esim oletko huippukokki, maalari, viulisti tms? Mitä mieltä olet jos huippuviulisti pitää sinua vähemmän fiksuna kun et osaa ko. taitoa johän hän on elämässään käyttänyt aikansa opetellakseen sen hyvin? Ja toiseksi, Miksi pidät mitään ylipäänsä itsestäänselvyytenä?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:01"]
Selätin vaikean masennuksen. Ainakin melkein.
[/quote]
Hyvä sinä :)
Viimeinen viikko työttömänä alkoi tänään. Ensi viikolla töihin. Työttömänä reilun vuoden ja nyt koulutusta vastaavaan duuniin, jossa liksakin parempi kuin edellisessä paikassa.
Minulla on ihana mies ja hyvä parisuhde. 10 vuoden aikana ollut todella raskaita ja ikäviä vaiheita, mutta nyt kaikki on niin hyvin kuin vain voi.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:13"]
Viimeinen viikko työttömänä alkoi tänään. Ensi viikolla töihin. Työttömänä reilun vuoden ja nyt koulutusta vastaavaan duuniin, jossa liksakin parempi kuin edellisessä paikassa.
[/quote]
Hienoa :) Onnea uuteen työpaikkaan.
Sain taivuteltua lääkärin pienentämään lääkeannosta, ja tehon on huomannut heti parissa päivässä. Nukuin vain 9 tuntia viime yönä ja olen silti pirteä kuin peipponen. Jaksan tehdä mitä vain!
Meillä perheessä on maallisia ongelmia aika paljon. Ihanaa kun ne ongelmat kuitenkin vain vahvistavat meidän sidettä entistä vahvemmin, ja sydämeni pakahtuu, kun vain ajattelenkin aviomiestäni <3<3<3
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:03"]Hengitän omin avuin, toistaiseksi.
[/quote]
Voimia ja jaksamista sinulle!
Kipulaastari auttaa ja ei tarvitse vielä nostaa voimakkuutta.
Mä oon ihastunut ja ihastus on molemminpuolista! Ihana ihana täysin hömppä mies, joka saa mut nauramaan koko ajan. Ei oo koskaan tuntunut näin hyvältä ja helpolta kenenkään kanssa <3
Lisää näitä. Ja kaikkea hyvää kaikille :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:13"]
Ei ole lapsia riesana.
[/quote]
Lapset eivät ole riesa vaan suurin rakkaus mitä on. Miten viitsit edes sanoa noin?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:13"]
Ei ole lapsia riesana.
[/quote]
Lapset eivät ole riesa vaan suurin rakkaus mitä on. Miten viitsit edes sanoa noin?
[/quote]
Miten viitsin? Koska todella ajattelen noin. Olen sairastellut kohta viikon, ja tuntuu kyllä todella kuumottavalta ajatella, millaista olisi, jos joutuisin vielä paimentamaan lapsiakin tässä tilanteessa. Onneksi en joudu vaan saan sairastaa rauhassa. Kyllä lapseton elämä on vain niin hyvää.
Olen tutustunut älyttömän mukavaan mieheen, joka tulee hyvin toimeen lasteni kanssa ja myös lasten isän kanssa (erosimme hänen kanssaan kymmenen vuotta sitten).
Minulla on 2 ihanaa lasta, kolmas tulossa, rakastava mies ja ihan kiva vuokrakoti. Parin vuoden päästä muutamme omaan. Sitä jaksaa odottaa <3