Ovatko vegaanimiehet komeampia kuin lihansyöjä miehet?
Kommentit (26)
Takavuosina carnivore Sean Baker ja Happy healthy Vegan mittauttivat testonsa samoihin aikoihin, molemmat viiskymppisiä. Sean Baker käytännössä diabeetikko, testot vanhan paapan tasoa. Happy healthy veganilla testot hyvät nuoremman miehenkin testoiksi.
Kun on nähnyt pari Goatiksen Malnourished vegans -videota, tietää vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämmöinen riistavege eli pakastearkku on täynnä hirvenlihaa, poronlihaa ja on siellä vähän karhuakin. Ei pääse nälkä yllättämään kun ottaa puolen kilon kimpaleen sulamaan ja tekee kunnon vegaanisen lihapadan.
Komeudesta en tiedä kun en ole itseäni aikoihin testannut naismarkkiniilla. Ei jaksa niitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen voikin mennä keto-carnivore-tohtori Ken Berryn YouTubeen ihailemaan ravunpunaista ihonväriä.
Ei ole komeampia. Testot alhaalla.
Lihanmättäjä Berry näyttää tässä normaalia kalpeammalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämmöinen riistavege eli pakastearkku on täynnä hirvenlihaa, poronlihaa ja on siellä vähän karhuakin. Ei pääse nälkä yllättämään kun ottaa puolen kilon kimpaleen sulamaan ja tekee kunnon vegaanisen lihapadan.
Minä olen lihatehotuotantovege. Syön lähestulkoon pelkästään tehotuotettua lihaa mutta olen kuitenkin vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goatis itse näyttää soijapojalta. Siitä varmaankin projisoidaan raivo vegaaneihin. Goatis joutui käsittääkseni myös itselle vaarallisen lihansyönnin takia osastohoitoon. True story.
No eihän näytä. Laitatko linkin, josta käy ilmi osastolle joutuminen? Koska muutenhan puhut paskaa.
Kasvissyöjät ainakin ovat yleensä, vegaaneista en ole ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen voikin mennä keto-carnivore-tohtori Ken Berryn YouTubeen ihailemaan ravunpunaista ihonväriä.
Onko harmaankalpea tai kellertävänkalpea iho ruskeilla tai sinivioleteilla silmänympäryksillä sitten parempi mielestäsi?
Ihmisen kuuluu olla verevä eikä keltainen tai harmaa, se on terveyden ja elinvoimaisuuden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goatis itse näyttää soijapojalta. Siitä varmaankin projisoidaan raivo vegaaneihin. Goatis joutui käsittääkseni myös itselle vaarallisen lihansyönnin takia osastohoitoon. True story.
Raakaa miten sattuu säilytettyä lihaa, sai jonkun vakavan bakteerin tai parasiitin tms, joutui ensin henkitoreissaan sairaalaan parantamaan sitä ja sen jälkeen osastolle. Näin käsitin että asiat meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko harmaankalpea tai kellertävänkalpea iho ruskeilla tai sinivioleteilla silmänympäryksillä sitten parempi mielestäsi?
Ihmisen kuuluu olla verevä eikä keltainen tai harmaa, se on terveyden ja elinvoimaisuuden merkki.
Verevä on eri kuin paloauton punainen. Ja silmänympäryksistä puheen ollen, kumpi on parempi, harmaat silmänaluset vai kaameat silmäpussit (keto eyes) nuorella ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanimiehen arkkityyppi = tuuli kun vähän puhaltaa niin ollaan turvallaan.
Eikös Hitler ollut jonkinsortin vegaani. Eli silloin arkkityyppi on sellainen pieni kiukkuinen ja tutiseva.
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanimiehen arkkityyppi = tuuli kun vähän puhaltaa niin ollaan turvallaan.
Eikös Hitler ollut jonkinsortin vegaani. Eli silloin arkkityyppi on sellainen pieni kiukkuinen ja tutiseva.
Ei ollut.
Oli.
Eipä nuo lihansyöjätkään komistuksia ole.
Harvemmin ainakaan samanlaisia pallomahoja kuin lihaa syövät ukot.
Siitä komeudestako se on nyt kiinni? Voi herranpieksut! Eikö harrastukset, musiikkimaku, elämän arvot, ja vaikkapa matkakohteet, keskustelutaito, tulevaisuudensuunnitelmat ole tärkeämpiä?
Ja ei: komeus ei liity yhtään siihen, onko vegaani vai kaikkiruokainen! Komeus tulee geeneistä ja siitä, miten hyvin pitää itsestään huolta (terveys, pukeutuminen, hiusten leikkuu ja niin edelleen).