Kerro jotai positiivista sun elämästä!
Positiivisuusketju viikon alkuun! :)
Mä aloitan: oon onnellinen mun vanhemmista, ja siitä, että isä sanoi ekaa kertaa rakastavansa mua.
Oon siis 30v, isä ex-alkkis ja ei ole ikinä näyttäny tunteitaan.
Kommentit (31)
Mulla ihania lemmikkejä, jotka jaksaa aina piristää arkeani :) Lisäksi mies, joka ymmärtää hieman erikoista luonnettani ja jaksaa rakastaa <3 Lisäksi selätin juuri vatsataudin, joka oli kamalin ever!
Meille tuli tänään uusi TET:läinen. Vastuuhenkilö kierrätti harjoittelijaa työpaikalla ja esitteli meidät muut työntekijät. Minun kohdalle tullessaan sanoi "Tässä on Liisa, häneltä voit kysyä mitä vaan, hän kyllä osaa vastata". Eli olen hyvä työssäni.
Pippelini seisoi koko yhdynnän ajan
Olen raskaana ja naimisissa. Vihdoin meillä on myös oikeasti kiva ja kaunis koti.
Minulla on aivan valtavan hyvä tuliverkko. Huomasin sen kun sairastuin vakavasti (olen myös yh). Kaikki läheiseni ja vähän kaukaisemmatkin sukulaiset osoittivat tukensa ja riensivät apuun. Ilman heitä emme olisi selvinneet vaikeiden aikojen läpi. Toivon että joskus tulee tilaisuus että voisin jotenkin antaa takaisinpäin.
Ulkona on lumisen kaunista etelä-suomessakin :)
Olen ihastunut yhteen nuoreen mieheen mutta en kerro sitä hänelle, leijuilen vain.
En keksi elämästäni mitään negatiivista, joten eikö se ole positiivista? :) :)
Osaan työni niin hyvin, että hämmästyn siitä, mitä kaikkea fiksuina pitämäni ihmiset ympärillä eivät tiedä. Pidin itsestäänselvänä, että nuo näkisivät saman minkä minä, ilman että tarvitsee selittää.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:49"]
Osaan työni niin hyvin, että hämmästyn siitä, mitä kaikkea fiksuina pitämäni ihmiset ympärillä eivät tiedä. Pidin itsestäänselvänä, että nuo näkisivät saman minkä minä, ilman että tarvitsee selittää.
[/quote]
Osaatko sinä kaikilla osa-alueilla aivan kaiken täydellisesti? Esim oletko huippukokki, maalari, viulisti tms? Mitä mieltä olet jos huippuviulisti pitää sinua vähemmän fiksuna kun et osaa ko. taitoa johän hän on elämässään käyttänyt aikansa opetellakseen sen hyvin? Ja toiseksi, Miksi pidät mitään ylipäänsä itsestäänselvyytenä?
[/quote]
Herttilei, mihin se positiivisuus katosi? Miksi minun pitäisi kilpailla huippuviulistin kanssa, kun olen käyttänyt oman aikani oman alani opiskelemiseen? Eikö ihminen saa kehua ammattitaitoaan ilman, että se luetaan negatiivisimman kautta? No, kai tuon pätkäni tulkitsee jokainen oman kipupisteensä läpi.
Mutta siis, en ole ylimmän kukkulan yksinäinen sarvipää tai suuruudenhullu. Olen alalla, jossa moni osaa jotain mitä joku muu ei. Olin kuitenkin kokenut yksinäisyyttä, kun luulin, että muut ovat yksinkertaisesti eri mieltä. Sitten ymmärsin eilen konkreettisen tilanteen kautta, että he eivät näe niitä asioita mitä minä näen, joten erimielisyytemme ei ole aitoa. Se oli huojentava tieto. En ole mielestäni edellyttänyt keneltäkään täydellisyyttä, mutta olen olettanut liikaa, koska olen kuvitellut, että muut osaavat suunnilleen sen kuin minäkin. En minä osaa sitä ylimielisyytenä pitää, päinvastoin.
Olen siis onnellinen tänään, koska asioihin löytyi se miellyttävin mahdollinen selitys. On sekin ahdistavaa joskus, jos on liian hyvä, ja sinun reaktiosi selventää kivasti, miksi. Mutta sen asian kanssa on lopultakin helpompi elää kuin sen, että oma työ töksähtäisi siksi, että olen vain yksinkertaisesti oppositiossa ja siksi kaikki takkuaa, tai että he olisivat eri mieltä kanssani vain siksi, etteivät pidä minusta.
Ja nyt olen onnellinen, kun sain asian toivottavasti selvennettyä sinulle, ja yleinen tarve tasapäistämiseen helpottaa ehkä pikkiriikkisen, edes hetkeksi.