Onko täällä muita, jotka voisivat elää pelkällä kaurapuurolla?
En ennen kauheasti pitänyt puurosta. Muutama viikko sitten lopetin antibioottukuurin, jonka jäljiltä suolisto oli tietysti ihan tohjona. Aloin syömään kaurapuuroa koska se tasapainottaa vatsaa. Nyt en juuri muuta söisi, siitä tulee niin hyvä olo vatsaan ja kehoon muutenkin! Laitan päälle vaihtelevasti marjoja joko pakasteena, tuoreena tai soseena, saksanpähkinöitä ja mantelirouhetta, banaania, raejuustoa ja oliivi- tai rypsiöljyä. Ihan älyttömän hyvää ja pehmeää. Tekee koko ajan vaan mieli syödä sitä, en ymmärrä miksen ole ennen tajunnut puuron hienoutta.
Kommentit (7)
En osaa valmistaa kaurapuuroa. Olen erään toisen ruoanlaittotaitojen varassa, niin vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
En osaa valmistaa kaurapuuroa. Olen erään toisen ruoanlaittotaitojen varassa, niin vaikea sanoa.
Puuroa osaa valmistaa kuka vaan, siinä ei tarvita ruoanlaittotaitoja.
Välillä tulee joku puurokausi ja sitten sitä puuroa tekee mieli, sitten voi mennä vuosia ilman puuroa. En minä kyllä jaksaa kaurapuuroa montaa päivää putkeen syödä, onhan se ihan hyvää, mutta nopeasti siihen kyllästyy.
Parasta ruokaa. Puuroilla on työt tehty ja omakotitalokin aikoinaan rakennettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuroa osaa valmistaa kuka vaan, siinä ei tarvita ruoanlaittotaitoja.
En vaan osaa. Se palaa pohjaan tai siitä tulee liisteriä.
Aloin käyttämään pitkästä aikaa kaurapuuroa aamuruokana ja palan leipää, vettä juomaksi näin jatkan.
Minä tykkään kaurapuurosta todella paljon. On lempipuuroni, mutta minulla se ei pidä nälkää. En ole kokeillut elää sillä, mutta paljon pitäisi päivässä kyllä ainakin sitä syödä.