Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnsin kappakärryt tahallani vanhuksen päälle

Vierailija
02.02.2015 |

Alkoi ärsyttää se töpöttely keskellä kulkuväylää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

etkö sä ole opetellut pyytämään tietä? Harjoittele. Sä olet nyt se aikuinen.

sä suojelet heikompia...niin lapsia kuin vanhuksia. Sulla alkaa olla vastuuta ja oikeuksia. Käytä niitä oikein. Käytä ne hyvään.

Vierailija
2/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kappaa kärryissäsi oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun käytös ärsyttää mua, uutta enää silti sua turpaan vedä.

ei saa satuttaa! Opettele se. Pliiis.

sulla on tosi huono itsetunto, jos tollasta noin ärtynyt olet...ja miksi et tune omaa arvoasi ja pyydä tietä.

äharjoittele itsesi kunnioittamista, niin voit muitakin kunnioittaa.

kuka sut on jyrännyt? Nyt johonkin itseäsi parantamaan. Suussa on hyvää. Uso se.

Vierailija
4/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:04"]Sun käytös ärsyttää mua, uutta enää silti sua turpaan vedä.

sulla on tosi huono itsetunto, jos tollasta noin ärtynyt olet...ja miksi et tune omaa arvoasi ja pyydä tietä.

kuka sut on jyrännyt? Nyt johonkin itseäsi parantamaan. Suussa on hyvää. Uso se.
[/quote]

Oletko ottanut muutaman liikaa...

Vierailija
5/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no eipä av:n ihmisiltä voi paljoa odottaakaan. Odottelinkin ihan milloin tapahtuu tällainen väkivaltainen purkaus jossain jotakin heikompaa kohtaan näiden juttujen perusteella mitä täällä on. Nyt kyllä oikeasti mietin, kannattaako täällä enää käydä kun vanhusten hakkaajiakin joukossa!

Sen vielä nyt "ymmärrän" että omalla kohdallani on kritisoitu lapsettomuushoitojen käyttämistä (tosin taas en ymmärrä lapsen haukkumista, kehotuksia minulle tappaa itseni, mahottelua yms.) mutta tuollaista jonkun ihmisen jyräämistä on hyvin vaikea ymmärtää. Ei ole minusta enää edes mielipiteistä kyse, vaan siitä että keneenkään ei saa kajota fyysisesti. Ja kyllä, jyrääminen/kumoon tönäiseminen tahallisesti on fyysistä kajoamista. Kannustavat kommentitkin kertoo paljon.

t. Nainen 26v, rv27

Vierailija
6/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:13"]

Hmm, no eipä av:n ihmisiltä voi paljoa odottaakaan. Odottelinkin ihan milloin tapahtuu tällainen väkivaltainen purkaus jossain jotakin heikompaa kohtaan näiden juttujen perusteella mitä täällä on. Nyt kyllä oikeasti mietin, kannattaako täällä enää käydä kun vanhusten hakkaajiakin joukossa!

Sen vielä nyt "ymmärrän" että omalla kohdallani on kritisoitu lapsettomuushoitojen käyttämistä (tosin taas en ymmärrä lapsen haukkumista, kehotuksia minulle tappaa itseni, mahottelua yms.) mutta tuollaista jonkun ihmisen jyräämistä on hyvin vaikea ymmärtää. Ei ole minusta enää edes mielipiteistä kyse, vaan siitä että keneenkään ei saa kajota fyysisesti. Ja kyllä, jyrääminen/kumoon tönäiseminen tahallisesti on fyysistä kajoamista. Kannustavat kommentitkin kertoo paljon.

t. Nainen 26v, rv27

[/quote]

Heh, raskaushormonisi ovat tuhonneet provotutkasi.

Vierailija
7/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pitsiä, puuvillaa vai samettia?

Vierailija
8/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:13"]

t. Nainen 26v, rv27

[/quote]

Heh, raskaushormonisi ovat tuhonneet provotutkasi.

[/quote]

Ei ole tuhonneet raskaushormonit, eikä lapsettomuushoitojen hormonitkaan. Vaan kun minä en usko että tämä on provo, olen saanut ja saanut lukea sen verran sairaita ja järkyttäviä kommentteja täällä av:lla. (esimerkiksi keskenmenon jälkeen vaadittiin että tappaisin itseni) Minua ei yllätä jos tämä on oikeasti tapahtunut. Helppohan se on ajatella että "tämä on varmasti provo" kun ei halua käsitellä mielessään sitä asiaa miten ilkeitä ja henkisesti epävakaita ihmisiä täällä liikkuu. t. 11

Vierailija
9/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? 8v?

Vierailija
10/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:04"]Sun käytös ärsyttää mua, uutta enää silti sua turpaan vedä.   ei saa satuttaa! Opettele se. Pliiis. sulla on tosi huono itsetunto, jos tollasta noin ärtynyt olet...ja miksi et tune omaa arvoasi ja pyydä tietä. äharjoittele itsesi kunnioittamista, niin voit muitakin kunnioittaa. kuka sut on jyrännyt? Nyt johonkin itseäsi parantamaan. Suussa on hyvää. Uso se. [/quote] Oletko ottanut muutaman liikaa...

[/quote]

Täh?

Ja sitten tää ihminen ei? 

"Meillä kavereiden kesken parhaat pisteet saa juoksentelevista kakaroista. Vanhukset on liian helppoa saalista"

kun on saanut 13 yläpeukkua?

Vierailija
11/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:22"]

Oliko pitsiä, puuvillaa vai samettia?

[/quote]

No, mummokärryt kuiteskin.

Vierailija
12/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä kärryjä, mutta korilla kampittelen keski-ikäisiä tanttoja. 

Vierailija
13/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kamppasin käytävällä juosseen lapsen niin, että siltä lähti ilmat pihalle. Sanoin: "Kaupassa ei saa juosta." Toivottavasti ei juossut enää.

Vierailija
14/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:04"]Sun käytös ärsyttää mua, uutta enää silti sua turpaan vedä.

[/quote]

Ootko toisen ketjun Alibi?

Vierailija
15/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun ihmetellä, mene hyvä ihminen hoitoon. Sillä selvästi tarvitset apua.

Vierailija
16/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tota ihan "tavallisiin" ihmisiin, en lapsiin, vanhuksiin, raskaisiin, enkä liikuntarajotteisiin. Kiva kattoa, kun naama menee nutturalle.

Vierailija
17/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Onpas hauskaa kun sut tunnistaa kirjoitustyylistä..

Vierailija
18/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa taitaa liikkua outoa porukkaa. Seuraavasta en ole aivan varma, mutta muutakaan selitystä en löydä: Olin eräässä Cittarissa pk-seudulla. Laitan hanskani joko ostoskoriin tai laukkuuni ostosten keräilyn ajaksi. Kun tulin kaupasta ulos, hanskojani tai sillä kertaa tosi ihania ruskeita nahkakintaita ei löytynyt enää mistään. Lähes ainut mahdollisuus on, että joku otti ne ostoskoristani, kun olin kumartuneena tutkimaan jotain tuotetta. Ajattelin ensin, voisiko myymäläkameroista nähdä, kuka otti kintaani. Olisin todella halunnut tietää, ottiko joku ne koristani. Oli kova pakkanen. Onneksi minulla oli varahanskat laukussa. 

Onko joltain viety ostoskorista tai -kärryistä jotain?

Vierailija
19/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:35"]

Alkoi ärsyttää se töpöttely keskellä kulkuväylää.

[/quote]

Minkähänlainen koleerinen vanhus sinusta tulee, kun nyt jo olet noin aggressiivinen?

Vierailija
20/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoin kerran kassajonossa ja takanani oleva muori pökki tasaisin väliajoin takareisiini omalla kärryllään, ikäänkuin jono liikkuisi nopeammin jos vähän pökkii. laskin, että noin 5 sek välein sain osuman. otin "muka" horjahduksen taaksepäin niin että muori sai oman kärrynsä mahaansa oikein voimalla. ei pökkinyt enää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi