Maksaako Sugar Daddynä oleminen suunnilleen 800 euroa kuussa?
Laskeskelin, että voisin osallistua kohtuullisen vuokran maksamiseen (max. 300 euroa/kk), minkä lisäksi pieni kuukausiraha, esim. 300 euroa/kk. Tämän päälle vielä 1-2 viikon lomareissua yhdessä, minun piikkiini.
Voisin käydä tapaamassa "tarkistamassa asunnon" 2 kertaa viikossa eli n. 8 kertaa kuukaudessa etukäteen sovittavina iltoina.
Näin laskettuna seksin hinnaksi tulisi n. 90-100 euroa kerta, joka ei ole minusta lainkaan posketon jos tyttö on nuori, mukava ja kaunis. Itse olen ihan siisti ja sporttinen viisikymppinen.
Meneekö se laskelma suunnilleen noin ja onko noilla ehdoilla tulijoita?
Kommentit (5)
Niin, ja tuleehan tällaista järjestelystä maksajalle myös selvää säästöä! Enää ei tarvitse käydä 1-2 kertaa viikossa ravintolassa yrittämässä etsiä seksiseuraa, josta näistäkin kerroista noin puolet päättyy saamatta jäämiseen. Rahaa ja aikaa siihen kuitenkin tuhraantuu, ehkä yhteensä 200-300 euroa kuussa joka nyt jää säästöön. Ap
En usko että on tulijoita, ellei joku aivan tietämätön reppana tai joku epäluotettava ja epätoivoinen sähläri. Tuohan ei ole järkevä diili tytölle. Maksulliset naiset eivät anna satasella mitään seksiä saati tyttöystäväkokemusta ja jos heitä haluaa viedä jollekin lomalla, niin sellaisen hinta on jo paljon suurempi, siinähän on töissä yötä päivää. Eivät nuoret naiset ole tyhmiä. On myös rumaa yrittää vedättää nuoria naisia. Maksa reippaasti palveluista sen mikä niiden reilu hinta on, tai hoida omin käsin tarpeesi.
Ei riitä kyllä 3000€ on minimi ja maksimia ei olekaan vain daddyn tilin saldo rajana kaikki viedään.
Haluaisiko ap olla nälkäpalkalla palveluvalmiudessa 200-400 h/kk 30 vuotta vanhemman kurpan kanssa?
Ei riitä, eihän 800 eurolla kuukaudessa elä kuin surkeasti kituutellen.