Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnsin kappakärryt tahallani vanhuksen päälle

Vierailija
02.02.2015 |

Alkoi ärsyttää se töpöttely keskellä kulkuväylää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:35"]

[/quote]

Satuin näkemään sinut, ja tunnistin sinut. Voin kertoa, että minua ei puukotustuomio pelota. Nähdään.

Vierailija
22/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:35"]

[/quote]

Satuin näkemään sinut, ja tunnistin sinut. Voin kertoa, että minua ei puukotustuomio pelota. Nähdään.

[/quote]

Elämänkoulu on nähtävästi käyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:44"]

seisoin kerran kassajonossa ja takanani oleva muori pökki tasaisin väliajoin takareisiini omalla kärryllään, ikäänkuin jono liikkuisi nopeammin jos vähän pökkii. laskin, että noin 5 sek välein sain osuman. otin "muka" horjahduksen taaksepäin niin että muori sai oman kärrynsä mahaansa oikein voimalla. ei pökkinyt enää. 

[/quote]

Mäkin olen monesti ihmetellyt näitä kärryjen kanssa pökkijöitä,oikeastiko ne luulee että jono menee nopeammin jos tarpeeksi kauan pökkii edessä olevaa? :D Toinen mikä ärsyttää on ilmeisesti kuuromykät,jotka esimerkiksi käytävillä eivät osaa sanoa "anteeksi,pääseekö tästä ohi?" vaan työntävät kärryjensä kanssa toisen pois edestä ja korkeintaan öhisevät jotain. 

Itse aiheesta,toivottavasti AP on provo,tulee paha mieli jos noin tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä on oikeasti olemassa.Ei vanhukset kiusallaan hidastele,vanhuus tekee hitaaksi ja kankeaksi.

Vierailija
24/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkiviä vanhuksia en ole toistaiseksi itse todistanut, mutta olen nähnyt vanhempien antavan pikkulastensa työnnellä kärryä pitkin käytäviä holtittomasti. Joskus olin vanhan äitini kanssa kaupassa ja tälläinen hell on wheels tenava tuli kärryn kanssa suoraan takaapäin kovalla vauhdilla äitini jalkaan. Vanhempia ei näkynyt missään ja äitini oli selvästi tuskissaan.

Vierailija
25/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tästä lähtien onkin katsoa tarkoin, kuka tönii, kampittaa tms kaupassa, joten voi tehdä jo kaupassa ilmiannon VÄKIVALTAISESTI käyttäytyvästä asiakkaasta. Mukava katsoa, kun poliisit hakee sen mummojen taklaajan maijalla poseen! :D

Vierailija
26/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pitäisi tehdä sellainen peli. Montako pistettä saa aina yhdestä osumasta? Entä kaadosta? :D

Vierailija
27/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tuota samaa lapsille, jotka juoksentelevat kaupoissa.

Vierailija
28/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun itse olet kulkuvaivainen, niin ota yhteyttä, tulen mielelläni tönimään sua kärryillä. Saatanan pösilö, häpeäisit! Pahoinpitelet vanhaa ihmistä, olet varmaan lasten hakkaajia.

Vierailija
29/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
30/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kavereiden kesken parhaat pisteet saa juoksentelevista kakaroista. Vanhukset on liian helppoa saalista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan