Mikä on ällöttävintä mitä kehtaat tehdä puolisosi nähden?
Mulla on istua vessanpöntöllä kakalla. :-/ ;-)
Kommentit (78)
Voisin syödä räkää, levitellä persettä naaman edessä, kaivella pillua, sheivata itteäni, vaihtaa kuukautissuojan, pissalla käydään samaan aikaan ja joskus mies istuu paskalla jos häärään vessassa. Mutta mulla on yksi mitä en tuskin koskaan tuu tekemään, liittyy paskantamiseen. En kykene paskoa jos kuka tahansa on lähellä vessaa. Oli se sitten perheenjäsen, kaveri tai mieheni. Mulle on vaan erittäin tärkeää saada hoitaa kakalla käynti yksin ilman että kukaan kuulee, se on jotenki todella yksityinen asia mulle. Miehen kanssa tullut välillä jopa riitaa asiasta. Kaikkea muuta kykenen tehdä ja oon varmasti tehnytkin joskus. Ei asuta yhdessä :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:11"]
Noo en ehkä osaa pitäå näitä ällöttävinä, ihan normaaleja toimintoja, mut kyllä mun mies on nähny mut pissalla ja kakalla, on nähny ku laitan siteen/kuukupin, oon pierry hänen läsnäolessa.. Ei näitä meillä pidetä omituisena, "hyi sä käyt kakalla, enpä olis uskonu!!" :)
[/quote]
Se eri asia tiedostaa, että se ihana seksikumppani käy kakalla, kuin todistaa se omin silmin. Ei kukaan kovin hehkeältä näytä pytyllä torttua vääntäessään. Minä en ainakaan kaipaa siihen mitään yleisöä. Outo ajatus minusta, että kaikki yksityinenkin pitää jakaa parisuhteessa. Vähemmästäkin suhde arkistuu.
Pystyisin kyllä tekemään ihan mitä vain kihlattuni nähden. Olen sheivaillut pimppiä toinen jalka katossa, vaihtanut kuukautissidettä, kaivanut nenää ja pierryt, mutta yritän kuitenkin olla vähän siveä ja vältellä näitä juttuja. En siksi että minua hävettäisi, vaan siksi että haluan pitää itseni naisena ja viehättävänä sellaisena.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 04:03"]Pystyisin kyllä tekemään ihan mitä vain kihlattuni nähden. Olen sheivaillut pimppiä toinen jalka katossa, vaihtanut kuukautissidettä, kaivanut nenää ja pierryt, mutta yritän kuitenkin olla vähän siveä ja vältellä näitä juttuja. En siksi että minua hävettäisi, vaan siksi että haluan pitää itseni naisena ja viehättävänä sellaisena.
[/quote]
Mulla on ihan sama. Mitä vaan voisin periaatteessa tehdä (seurusteltu 2v) ja olen tehnytkin, mutta yritän toki vältellä "ällöttäviä" juttuja. Tosin mä en ymmärrä, mitä ällöttävää on vaikkapa kainaloiden tai alapään sheivauksessa? Mun listalla ällöttäviin lukeutuu esim kakkaaminen, piereskely ja röyhtäily. En myöskään yhtään häpeile vaihtaa sidettä tai tamponia mieheni edessä.
18 jatkaa vielä, mun mielestä yhdessä asuessa on aika mahdotonta välttää kaikkia ällöjuttuja loputtomiin.. Kyllä siinä ihan pakostakin tulee esim. toisen vessarutiinit tutuksi. Itse olen tosin sitä kastia, että on hidas aineenvaihdunta ja käyn kakkoshädällä vaan noin 2-3krt/viikko, joten ne on helppo ajoittaa niin, ettei mies ole aina vieressä. ;D
Yli 20 vuotta saman katon alla niin eipä tässä hirveästi enää ujostella.
Röyhtäilen, piereskelen joskus ihan tahallaan miestä kiduttaakseni, käyn kusella hänen nähtensä, puristelen finnit ja vaihdan tamponit.
Mies on ajellut alapääni kun halusin siistiä sen ennen synnytystä, ja en itse yltänyt.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:29"]
Täällä kyseltiin toisessa ketjussa miehen turn off- harrastuksia. En tiedä, voiko puolison persuksen pyyhkimistä ja pönttöön tulleen kakan tarkkailua sanoa ihan harrastukseksi, mutta minulle sellainen mies olisi täysin mahdoton tapaus. Pitäisin sitä vähä-älyisenä. Samoin tyyppi, joka tulee vessaan mukaan katsomaan verisiä siteitäni kantaakseen ne sitten roskiin. mitä helvettiä ...?!
[/quote]
Samat sanat... jopa eläimet antavat toistensa tehdä tarpeensa rauhassa, mutta "sivistyneet" ihmiset töllöttävät vieressä?! Seksuaaliset halut katoaa vähemmästäkin kun finnien puristelusta toisen perseestä ja ripulipaskan haistelu ja pörinän kuuntelu (tai sitten suurimman osan puolisoilla on jokin ulostusfetissi).. Joo kaikkihan me sitä tehdään, mut jotain rajaa..
pyyhitäänt oisemme perseet ja pidän miehen kikkeliä ku sillä on käsi murtunu ja pitää pissalla käyä, mies myös laittaa mulle tamppoonit ku oon niin pyöreä enkä siarauden vuoksi taivu, mies pese hiivat mun makkaroiden ja tisien alta, the's trye love<3
En mä pidä mitenkään epänormaalina ajatusta siitä, että voin käydä pienellä ja isollakin hädällä jos mies pesee hampaitaan samalla. Sen jälkeen kun mies alkoi ajelemaan mun persekarvat, ei ole kauhean moni asia jaksanut hävettää - paitsi ehkä paradoksaalisesti se, että toisinaan kynsisaksilla leikkaan ylähuulen päältä karvoja.
ei tarvi ihmetellä miks täällä itketään et milloin miehellä on toinen, milloin mies ei halua seksia, miks en saa miestä jne :D:D ja luulette tosissanne, että noi teidän sikailut on miehelleki iha ok? eivät vaan kastroidut raasut uskalla sanoo vastaan, että oikeestaan en halua haistella sun paskaas tai ainakaan en halua panna sua sen jälkeen
Oma mies sai kerran tuta mun noroviruksen. Pesi ripulisia lakanoita ja alushousuja ja tyhjenteli laattaämpäreitäni samalla kun itse hytisin ja oksensin sängyssä. Ihan kiltisti teki kaiken eikä valittanut.
Ainoastaan kaivan korvia, mutta ei se ole mun mielestä samalla tavalla ällöä kuin vaikka nenän kaivaminen. Joidenkin mielestä se kuitenkin menee samaan kategoriaan, joten lasken sen tähän nyt. Nenää en kykene kaivelemaan kenenkään nähden.
Vahasimme toistemme perskarvat. Ja kutittelin siinä tahallani mieheni peppureikää. Hauskaa oli mutta en ikinä kehtaisi ääneen sanoa.
En kyllä kakalla kävisi miehen eessä, eikä se mun. Pissalla voin käydä jos mies on suihkussa, mutta en jos vaikka vieressä hampaita pesemässä. Mieluiten teen senkin omassa rauhassa. Sääret ja kainalot sheivaan vaikka oltais samaan aikaan suihkussa, mutta alapäätäni en. En piereskele kenenkään kuullen, en miehenkään. Mahataudissa olen oksentanut miehen edessä, se on varmaan sit ällöintä? Joskus ujostelin varpaankynsien leikkaamista ja deodorantin laittoa, en kyllä enää tosiaan muista miksi
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:28"]
Ei nyt tuu mitään mieleen, mitä ei voisi miehen nähden tehdä. Pari vuotta ollaan seurusteltu.
[/quote]
Tää on normaali asenne.