Mikä on ällöttävintä mitä kehtaat tehdä puolisosi nähden?
Mulla on istua vessanpöntöllä kakalla. :-/ ;-)
Kommentit (78)
Mua naurattaa nää :D Ihania aitoja ihmisiä ootte ! Itse oon ollu paskalla ja lukenu lehteä ku poikkis on tullut vessaan ajaa partaa. Kysyi haittaaks jos tuun ja vastasin että haittaako jos haisee. Ajeli tyytyväisenä sänkensä ja minä tein toimitukseni.
No aika usein vetelen aikani kuluksi käteen TV:tä katsellessa. Jos muija on paikalla niin on, jos ei ole talossa niin ei ole. Ei se sen kummenpaa. Rähisee, kun sohvassa on laikkuja.
Mua naurattaa nää :D Ihania aitoja ihmisiä ootte ! Itse oon ollu paskalla ja lukenu lehteä ku poikkis on tullut vessaan ajaa partaa. Kysyi haittaaks jos tuun ja vastasin että haittaako jos haisee. Ajeli tyytyväisenä sänkensä ja minä tein toimitukseni.
Tarkoittaako aito samaa kuin ällöttävä primitiivi-ihminen?
ÄLLÖVAROITUS! Mieheni veti pyllyreiästäni pitkälle rullalle kiertyneen tomaatinkuoren, kun luulin sitä lapamadoksi ja kiljuin vessassa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 02:09"]
Eikö ole itsestäänselvää että ihminen käy tarpeillaan yksin?
[/quote]
Kai se on se perusolettamusk, mutta jos pariskunnin osapuolilla kummallekin tämä on ok, niin ketä se ihan oikeasti haittaa jos näin toimitaan? Tuskin sinne vessaan koko perhettä kutsutaan kuitenkaan. Onhan se oikeasti aika perseestä, kun ei pääse esim kosmetiikkaa ja hiustuotteita hakemaan aamulla vessasta, kun mies on mennyt sinne tunnin sessiolle.
Mullakaan ei siis itsellä ole oikeastaan sellaista asiaa, mitä en kehtaisi miehen kanssa tehdä. Tai voi ollakin, mutta ei vain tule mieleen, vessajutut ei ainakaan häiritse (tämä tullut todettua yhtäaikaa sairastetun vatsataudin aikana).
Kerran oli pakko käydä kakalla miehen ollessa suihkussa vieressä, koska tuli ripuli. Pissalla voi käydä ilman ongelmaa.
Piereskely ja nenän kaivaminen on asia jota ei tarvitse peitellä.
Hauska ja mieleenpainuva tapahtuma oli kerran kun koiralla ei mahtunut luukakka ulos. Koira lavuaariin ja mies piteli sitä niskasta, minun ronkkiessa kakkaa peräsuolesta. Lavuaariin tippuneen kakanmurut kuulostivat ihan pieniltä kiviltä.. Se oli semmoinen koko perhettä yhdistävä kokemus.
Mullakaan ei ole varmaankaan mitään mitä en voisi/ole tehnyt miehen nähden, kuullen ym. MUTTA kuulun itse myös siihen porukkaan, joka hoitaa nämä mieluummin yksin, koska itseäni häiritsee. Enkä usko, että miehenikään pahastuu, jos kakkaan yksin ovi kiinni. :D
Mua jostain syystä kyllä vituttaa suunnattomasti jos mies tulee vessaan kun sheivaan, leikkaan varpaankynsiä, puristelen finnejä tai oon paskalla. Mulle noi on näköjään sitten intiimejä toimintoja, ja yhdessä neljätoista vuotta. Jos mies touhuaa noita samoja, niin pysyttelen mielummin jossain muualla sen aikaa.
Yhdessä asuttu 16 vuotta enkä ole koskaan käynyt vessassa niin, että mieheni olisi ollut vieressä. En ole myöskään piereskellyt (unissani olen saattanut, sitä en tiedä), sheivannut, vaihtanut sidettä tai tamponia, masturboinut, pessyt alapäätäni, raspannut jalkoja tai puristellut finnejä mieheni edessä. Olen kyllä ajatellut, että olen ehkä rajoittunut ja niin ilmeisesti olenkin.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:44"]
Yhdessä asuttu 16 vuotta enkä ole koskaan käynyt vessassa niin, että mieheni olisi ollut vieressä. En ole myöskään piereskellyt (unissani olen saattanut, sitä en tiedä), sheivannut, vaihtanut sidettä tai tamponia, masturboinut, pessyt alapäätäni, raspannut jalkoja tai puristellut finnejä mieheni edessä. Olen kyllä ajatellut, että olen ehkä rajoittunut ja niin ilmeisesti olenkin.
Lisäyksenä vielä, että en muutenkaan käy vessassa isolla asialla, jos mieheni on kotona, muuta kuin pakkotilanteessa. Tai voi olla kotona, mutta nukkumassa.
[/quote]
Jaa-a, no mulla ei ole kyllä mitään intressejä paskoa, kusta tai kaivella värkkiäni muiden ihmisten nähden, tai myöskään nähdä muiden ihmisten tekevän niin, joten meidän taloudessa hoidetaan ihan omassa rauhassa nuo toimitukset, kun se kerran on mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 05:05"]
18 jatkaa vielä, mun mielestä yhdessä asuessa on aika mahdotonta välttää kaikkia ällöjuttuja loputtomiin.. Kyllä siinä ihan pakostakin tulee esim. toisen vessarutiinit tutuksi. Itse olen tosin sitä kastia, että on hidas aineenvaihdunta ja käyn kakkoshädällä vaan noin 2-3krt/viikko, joten ne on helppo ajoittaa niin, ettei mies ole aina vieressä. ;D
[/quote]
Olen asunut mieheni kanssa 25 vuotta yhdessä. Silti suurin osa ketjunn ällöjutuista on jäänyt meillä kokematta. Ei ole paskottu tai kustu toistemme vieressä - wc on paikka, jossa yksityisyys on varsin normaali asia. Ei ole kaivettu nenää, ei sheivattu alapäätä, ei trimattu nenäkarvoja, ei vaihdettu tamponia jne.
Minusta myös puolisoa tulee kunnioittaa. En tee läsnäollessaan mitään sellaista ällöä, mitä en voisi tehdä työkavereitten seurassa. (ja nyt kannattaa huomata, että mieheni kanssa teen asioita, joita en tee työkavereitten kanssa, se on eri asia).
Pojan tyttökaveri on näitä "yhdessätekijöitä" eli on pakko esitellä niin nenänkaivuutekniikoitaan kuin pieremistahtejaankin, koska "ollaan samaa perhettä". YÄK!
Kakkaan mieheni läsnäollessa ja pyyhin, hän jopa katsoo pönttöön kakkaani ja kun pyyhin. Vaihtanut siteitä miehen edessä joka vie siteen roskiin. Tietty kaikki niistämiset, korvan putsaukset puikolla, finnien puristukset (hänkin on puristanut niitä) ja piereskelen vapaasti, jopa hänen naamalle. Hän käyttäytyy ihan samalla tavalla kun nuo yllämainitut -siteiden vaihdot tietty ja + hänen ällö tapa pureskella kynsiä.
SIis hyi helvetti, en ihmettele enää yhtään että niin moni suhde menettää kiinnostavuutensa ja päätyy eroon.. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä vuosia eikä olla kertaakaan oltu samaan aikaan vessassa tarpeilla toisen ollessa vieressä. Vessassa on nähkääs semmoinen siisti juttu, kuin lukko... En myöskään vaihda sidettä tai tampoonia mieheni nähden, piereskele, kavele nenää,röyhtäile... mitä vielä. Eikö teillä oikesti ole mitään käytöstapoja. eihän tuollaisia asioita tehdä vieraidenkaan kanssa, miksi oman maailman rakkaimman puolison. Kyse on nimenomaan KUNNIOITUKSESTA; jos kunnioitat vieraita niin paljon ettet piereskele heidän kuultensa, miksi et kunnoittaisi omaa puolisoasi.. Ei se vaadi mitään "rajoittuneisuutta", vai ajatteko te oikeasti paskaa kellon ympäri niin ettei kanssanne asuva vaan voi välttyä?
Täällä kyseltiin toisessa ketjussa miehen turn off- harrastuksia. En tiedä, voiko puolison persuksen pyyhkimistä ja pönttöön tulleen kakan tarkkailua sanoa ihan harrastukseksi, mutta minulle sellainen mies olisi täysin mahdoton tapaus. Pitäisin sitä vähä-älyisenä. Samoin tyyppi, joka tulee vessaan mukaan katsomaan verisiä siteitäni kantaakseen ne sitten roskiin. mitä helvettiä ...?!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:52"]En kyllä kakalla kävisi miehen eessä, eikä se mun. Pissalla voin käydä jos mies on suihkussa, mutta en jos vaikka vieressä hampaita pesemässä. Mieluiten teen senkin omassa rauhassa. Sääret ja kainalot sheivaan vaikka oltais samaan aikaan suihkussa, mutta alapäätäni en. En piereskele kenenkään kuullen, en miehenkään. Mahataudissa olen oksentanut miehen edessä, se on varmaan sit ällöintä? Joskus ujostelin varpaankynsien leikkaamista ja deodorantin laittoa, en kyllä enää tosiaan muista miksi
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:23"]3v seurusteltu, ei vielä avoliitossa. Toisen nähden tulee piereskeltyä, röyhtäiltyä ja kaivettua nenää. Kusellakin voin käydä, vaikka mies olis samaan aikaan suihkuverhon takana samassa tilassa peseytymässä. Mutta varsinaisesti noi pissakakkajutut tehdään kyllä poissa rakkaan katseilta :D
[/quote]
No hui, aikamoinen saavutus että kehtaa kusella käydä vaikka toinen on jopa suihkiverhon takana ::::D miten aikuiset (???) ihmiset voivat _hävetä_ kusemista? Minua saa vapaasti vaikka koko maailma katsoa kun pissaan. En vain käsitä.
[/quote]
Kilpaurheilin 25-vuotiaaks asti ja dopingtestit tuli aika tutuiks eli pissaaminen purkkiin toisen vahdatessa, että ei oo mitää letkuja/pusseja tms. vippaskonsteja. Paita navan yläpuolella ja housut polvien alapuolella. Eli siis muiden edesssä pissaaminen ei oo big deal, silti en käy mieheni edessä pissalla. Ei se varsinaisesti hävetä, kaikkihan pissaa, mutta ei sitä silti tarvitse tehdä muiden edessä. Ei minua varsinaisesti haittaisi jos mies pissaisi edessäni, mutta en sitä silti halua katsoa ja kuunnella..