Mikä on ällöttävintä mitä kehtaat tehdä puolisosi nähden?
Mulla on istua vessanpöntöllä kakalla. :-/ ;-)
Kommentit (78)
Pissalla ja kakalla käyn yleensä omineni. Mutta ei ole katastrofi jos ovi jää auki ja mies on kotona. Pierrä töräyttelen kyllä aika ahkerasti mieheni kuullen, sillä minulla on usein ilmavaivoja. Mies saataa niitä joskus kommentoida tyyliin: "how sweet.." Mutta eipä hänen halunsa minua kohtaan ole niiden takia vähentyneet näiden yhdessä vietettyjen 15 v aikana :)
Lääkäriparisuntana meitä aika harva ruumiintoiminto jaksaa ällöttää. Väenvängällä ei toisen edessä pskota tai muutakaan, mutta joku oksennus tai ripulit, sheivaus yms ei tunnu missään. Rakastettu ollaan silti yli 20 vuotta tai ehkä juuri siksi.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:29"]
hyi ! paskaantamiseen vedän rajan
[/quote]
Juu näin miehenä ei kyllä kiinnostais nähdä vaimoa/tyttöystävää paskalla ja omat ulostukseni hoidan kyllä ehdottoman privaatisti. Myöskään piereskelystä en tykkää, siis toisen läsnäollessa. Sen sijaan kuseminen ei haittaa pätkääkään.
Röyhtäily ja piereskely on meillä täysin luvallista kotona, kun ollaan oman perheen kesken. Ruokapöydässä ja seksin aikana ei saa pieraista, mutta muuten ei haittaa.
Sidettä ja kuppia en vaihda miehen nähden, mutta pikkuhousunsuojan olen varmaan joskus laittanut niin että vessan ovi on auki. Menkkaverijutut ällöttää miestä enkä itsekään tykkää niitä esitellä. Pissalla voin käydä toisen läsnäollessa, kakalla en.
Synnytysjutut oli tietty oma lukunsa, silloin tuli kaikkea eritettä niin ettei siinä voinut alkaa hienostella, vaikka mies oli paikalla. Se on muutenkin niin special occasion, etten mä laske sitä ällöttävyyksien joukkoon.
Kerran oli norovirus, niin oksensin niin että mies oli vieressä. Ehdin vain sanoa, että "sori, nyt tulee yrjö". Vati oli onneks valmiina.
Sheivaamista minäkään en ymmärrä - miksi se on noloa?
Meillä kummatkin voi kyllä pissata samalla, kun toinen esim. pesee hampaita. Mieheni etenkin, minulla on aina ollut ujopissa, joten pissa ei vain tule jollei ole ihan rakko täynnä :) Kakkarauha annetaan aina toiselle, en todellakaan halua ketään viereeni kun väännän torttua - ei (onneksi) halua miehenikään.
Piereskelen aina kun pierettää, sitä en osaa hävetä. Ja mulla ainakin tulee vatsa kipeäksi, jos kovasti pidättelen. Mieheni piereskelee myös.
Mitäs muuta.. Ehkä vastauksestani voi jo arvatakin, ettei korvien kaivelu tai finnien puristelu ole mikään juttu toisen läsnäollessa. Se kakkarauha on meillä se tärkein : D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:44"]
Röyhtäily ja piereskely on meillä täysin luvallista kotona, kun ollaan oman perheen kesken. Ruokapöydässä ja seksin aikana ei saa pieraista, mutta muuten ei haittaa.
Sidettä ja kuppia en vaihda miehen nähden, mutta pikkuhousunsuojan olen varmaan joskus laittanut niin että vessan ovi on auki. Menkkaverijutut ällöttää miestä enkä itsekään tykkää niitä esitellä. Pissalla voin käydä toisen läsnäollessa, kakalla en.
[/quote]
Niin ollaan me miehet erilaisia. Itseäni ei mitkään kupin, siteen, tamppoonin, tai pikkuhousunsuojien vaihtamiset haittaa pätkääkään ja nuolen myös pillua menkkojen aikaan ihan sujuvasti. Sen sijaan naisten piereskelystä en pidä, enkä sitä itsekään tee toisten läsnäollessa ja koen sen epämiellyttävänä, paskaamisen katselusta puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:05"]Puhua politiikkaa.
[/quote]
Antiikin aikakaudella (n. 800 eaa. - 400 jaa.) erityisesti Kreikan demokratian kukoistuksen aikoihin ihmisiä, joita politiikka eli yhteisten asioiden hoitaminen ei kiinnostanut, kutsuttiin idiooteiksi.
.... Juu luen hissan ylppäreihin ja silmissä vilisee.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 05:05"]18 jatkaa vielä, mun mielestä yhdessä asuessa on aika mahdotonta välttää kaikkia ällöjuttuja loputtomiin.. Kyllä siinä ihan pakostakin tulee esim. toisen vessarutiinit tutuksi. Itse olen tosin sitä kastia, että on hidas aineenvaihdunta ja käyn kakkoshädällä vaan noin 2-3krt/viikko, joten ne on helppo ajoittaa niin, ettei mies ole aina vieressä. ;D
[/quote]
Jos paskoo 2-3 krt viikossa, niin kysees ei oo hidas aineenvaihdunta, vaan krooninen ummetus. Lisää vettä ja kuituja ruokavalioon, niin alkaa homma pelaamaan. Vaikka ei nyt vaivaisi, niin vanhempana voi vaivata, off topic ja just saying. :D
[/quote]
Ei ole ummetus välttämättä. Älä jakele väärää tietoa! "Ummetus on kyseessä, kun suoli tyhjenee harvemmin kuin kolme kertaa viikossa - -." Lähde: Terveyskirjasto
Jaa-a... Ehkä kainaloiden sheivaus, röyhtäily, vahinkopieru (en siis tahalleni revittele, mutta en erityismmin häpeä jos vaikka naurunremakassa rupsaisen :D) jne pikkujutut, ei kai tuota haittais välttämättä vaikka joku pissalla käynti, en vaan itse halua olla kovin ällöttävä.
En ikinä kehtaisi:0 mut ehkä.... Niistäminen tai korvan kaivelu topsipuikolla.
Kakkaaminen myös. Toinen ällö on se, että mieheni on puristanut pillustani finnin, kun en itse nähnyt kunnolla. Nautti kuulemma.
Noo en ehkä osaa pitäå näitä ällöttävinä, ihan normaaleja toimintoja, mut kyllä mun mies on nähny mut pissalla ja kakalla, on nähny ku laitan siteen/kuukupin, oon pierry hänen läsnäolessa.. Ei näitä meillä pidetä omituisena, "hyi sä käyt kakalla, enpä olis uskonu!!" :)
Väännämme puolin ja toisin paskaa pönttöön samalla kun toinen riisuutuu tai pesee hampaitaan. Joskus hieman nolottaa, jos ripulia sykkii tuutin täydeltä rutinan kera.
3v seurusteltu, ei vielä avoliitossa. Toisen nähden tulee piereskeltyä, röyhtäiltyä ja kaivettua nenää. Kusellakin voin käydä, vaikka mies olis samaan aikaan suihkuverhon takana samassa tilassa peseytymässä. Mutta varsinaisesti noi pissakakkajutut tehdään kyllä poissa rakkaan katseilta :D
Eikö se ole masturbointi tai dildon sisällelaitto tai pillun hinkkaus kellään? Tai miehen kalun suuhun pistäminen tai nuolenta? Itse en voi noita siis tehdä miehen edessä, todellakaan. On niin noloa.
Kauheinta mihin pystyn on varpaankynsien pureskelu.
Ei nyt tuu mitään mieleen, mitä ei voisi miehen nähden tehdä. Pari vuotta ollaan seurusteltu.
hyi ! paskaantamiseen vedän rajan, muuten on poikaystäväni perseestä puristanu paiseen XD tyhjentäny sen kun itellä ei riittäny voimat :D ei oo ällöäöö ei XD
Mun mielestä on "sairasta" jos ei voi oman miehensä kuullen pierasta, röyhtästä, kaivaa nenää jos tuntuu, että siellä joku on. En nyt siis tarkota, että perse tungetaan toisen naamaan ja pierastaan, vaan jos pierettää helvetisti, niin toki sen voi ilmoille päästää?! Mutta mun mielestä jokin terve raja.. Just esim. paskalla käynti yhdessä, wtf? Ei ikinä.. ainakaan meillä