Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko lähteä edelleen yksin illalla lenkille?

Vierailija
01.02.2015 |

kun se tyttö katosi kesken lenkin?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisesta voi ilmoittaa poliisille ?  Että länsi helsingissä liikkuu lenkkeilevä pipopäinen mies ? Älkää nyt sekoilko hysteeriset naiset .

Vierailija
22/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla lähteä yksin illalla. Siksi käyn lenkillä aamuisin ja heti töitten jälkeen iltapäivisin. Ja olen ihan hermona jos tyttäret tulevat iltamyöhään jostain illalla yksin. Koitankin aina sanoa, että soittavat kun lähtevät kotiinpäin niin menen vastaan.

Mun mieslestä pitäisi tuosta pipopäisestä ilmoittaa poliisille. Ei ole normaalia että juoksee toisen perässä ja huutelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan hankkia koira. Joo , en uskalla lenkkeillä pimeällä yksin. En uskalla edes käydä lähikaupassa iltapimeällä. Olen todella säikky ja pieni hento nainen. Kulosin varmaan sydänpysähdykseen jos joku mies puhuisi mulle ulkona pimeällä aikaan.

Vierailija
24/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aika moni on jäänyt auton alle keksken lenkin. Suurempi todennäköisyys, että niin käy. Olen 20-vuotias nainen Helsingin kantakaupungista, ja kyllä täällä uskaltaa.

Vierailija
25/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla Euroopassa myydään kaikille täysi-ikäisille hyvin tehokasta pippurikaasua -siihen pysähtyy raiskaajan hyökkäys takuulla.

(Suomessa moinen on tietenkin kielletty -täällä on pakko ottaa astetta järeämpää mukaan eli perinteinen äärimmäisen teräväksi hiottu puukko.)

Koskahan täällä järki voittaa ja itsensä puolustaminen sallitaan?

Vierailija
26/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:39"]

Mä olen niin ruma, että ei muhun kukaan koske. Täytyisi maksaa, että joku kävisi käsiksi. Eli uskallan.

[/quote]:-D Mä olen taas niin pahasuinen keski-ikäinen akka, että ei minua kukaan halua riesakseen ja saan kävellä ihan rauhassa vaikka alasti T. 5

Vierailija
27/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole uskaltanut vuosikausiin mennä metsään tai hiljaisille kävelyteille, sen jälkeen kun pyörällä liikkunut hämärän oloinen tyyppi lähti perään. Kirjoitin siitä toiseenkinn ketjuun. Mutta lenkkeilen kyllä ihmisten ilmoilla katujen varsia. 

Vierailija
28/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:04"]

Mä olen niin ruma, että ei muhun kukaan koske. Täytyisi maksaa, että joku kävisi käsiksi. Eli uskallan.

[/quote]:-D Mä olen taas niin pahasuinen keski-ikäinen akka, että ei minua kukaan halua riesakseen ja saan kävellä ihan rauhassa vaikka alasti T. 5

[/quote]Sama täällä, ei hätää.

Vierailija
29/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. En lenkkeile missään syrjäisessä paikassa.

Vierailija
30/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on iso laumanvartijarotuinen koira turvana. 

Vierailija
31/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka ilta kuljen hämärillä metsäpoluilla ihan rauhassa. Pk-seudulla. Toki minuakin suojaa keski-ikäisyys ja rumuus.

Vierailija
32/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan joo ihan hyvin. Kerran on käynyt silleen, että mua on lähdetty seuraamaan. Kävelin onneksi valaistuja teitä, mutta mies vaan käveli perässä (etäisyyttä about 50 m), vaikka tein jos minkälaisia mutkia eksyttääkseni sen. No, sitten kun pysähdyin erään suljetun kaupan pihaan, niin mies istahti mun viereen kiven päälle noin 1 metrin etäisyydelle ja alkoi jotain kyselemään. Onneksi mun mies soitti just siihen aikaan mulle ja jotenkin pääsin pois siitä kun puhuin puhelimeen ja lähdin kävelemään toisaalle. Sitä en tiedä olisiko se ukko mulle mitään tehnyt, mutta kyllä se pitkään seuraaminen oli ahdistavaa.

Vierailija
33/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävelin valottoman metsätien läpi koiran kanssa. Koira on keskikokoinen ja musta (labbis), minä olen pienikokoinen nainen. Ketään ei näkynyt ulkona, mutta yleensä kyllä välttelen tollaisia metsäreittejä illalla. En tämän tapauksen vuoksi vaan siksi että ulkomailla asuttujen vuosien jälkeen on Suomessakin vähän varoivaisempi kuin ennen. Isossa pahassa maailmassa tajuaa kuinka lintukodossa täällä Suomessa välillä elellään.

Vierailija
34/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Tällä suunnalla on todennäköisempää törmätä suteen kuin johonkin pervoon.

Vierailija
35/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Jopa samaa lenkkiä jossa nainen kidnapattiin viime vuonna.. Ei tuollaiset minua pelota

Vierailija
36/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 lisää: Mä unohdinkin tosiaan, olen nykyään jo ruma vanha akka, mutta pelkään silti.Tuo toinen tapaus oli kun en vielä ollut näin vanha enkä näin ruma. Mulle kävi vähän kuten 15:lle eikä tästä ole kauankaan aikaa. Iso, pitkä ja lihava, mies lähti seuraamaan, kun olin salilta tulossa. Tämä oli ihan jotain 21 jälkeen rauhallisella  asutusalueella, kaupungin parhaiksi mainituilla. Tuosta tilanteesta pääsin ihan vain juoksemalla. 

Vierailija
37/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:24"]Uskallan. Jopa samaa lenkkiä jossa nainen kidnapattiin viime vuonna.. Ei tuollaiset minua pelota

[/quote]

Huh. Mua alkais varmaan puistattaan siinä kohtaa ja menisin lujaa pois

Vierailija
38/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:04"]

[/quote]Sama täällä, ei hätää.
[/quote]

Raiskaajat haluaa alistaa ja nöyryyttää. Ei ne silleen ulkonäköä kato.

Vierailija
39/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Kaksi koiraa seurana tosin.

Vierailija
40/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä johdu tuosta tapauksesta pelkästään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän