Uskallatteko lähteä edelleen yksin illalla lenkille?
Kommentit (58)
Puolisen tuntia sitten juuri tulin kävelylenkiltä. Ei minua sieltä kukaan ole kiinnostunut nappaamaan, ihan rauhassa saan kävellä. Pääkaupunkiseudulla ollaan.
En ikinä mene illalla metsäpoluille
Mä olen niin ruma, että ei muhun kukaan koske. Täytyisi maksaa, että joku kävisi käsiksi. Eli uskallan.
Toki uskallan, koirat täytyy ulkoiluttaa.
Minulla on nyrkkirauta. Piilotan hiukset kun olen ulkona ja kävelen miesmäisesti.
En uskalla mennä lenkille myöhään illalla, vaan käyn aina ennen iltakymmentä viimeistään. Asun Tampereella ja olen hento teinityttö. Kamalia nuo seuraajajutut, mitä jos juoksee kotiin ja se seuraaja tulee perässä ja änkee taloonkin?? D:
Uskallan kyllä. En tosin lenkkeile ikinä missään syrjäisessä paikoissa. Minulle ei ole koskaan sattunut mitään ikävää. Kerran kyllä tummaihoinen mies tuli juttelemaan ja kun olen suht pikkuinen nainen niin hieman alkoi pelottaa, mutta se halusikin vain tietää missä on Kumpulan kaupunginosa. Näytin sille suunnan, sanoi kiitos ja lähti. Mietin kyllä että näinköhän kaveri aikoi selviytyä Punavuoresta Kumpulaan jalan kello 11:30 illalla ja miksi se sinne alun perin on menossa :D
Vanhuksiakin raiskataan, joten keski-ikäisyys ja rumuus eivät takaa koskemattomuutta. Mutta joo, uskallan lähteä illalla ja yöllä lenkille, tai kävellä baari-illan jälkeen yksin kotiin. Joskus lähtenyt joku perään, mutta ihan asiallisella ja rauhallisella puheella olen selvinnyt tilanteista. Silti välillä pelottaa, kun mielikuvitus lähtee laukkaamaan. Silloin soitan jollekin ja juttelen puhelimessa loppumatkan.
Uskallan. Asun haja-asutusalueella, ja täällä on ihan kuollutta klo 20 jälkeen. Koiran ulkoiluttajia tulee korkeintaan vastaan.
Uskallan,olen lihava ja rillipäinen nelikymppinen,Ei minusta kukaan kiinnostu😆
En enää uskalla, kun lähipolulla sattui puskar*iskaus keskellä päivää
Näin keski-ikäisenä tuntuisi oudolta että joku paappa vaatisi autoonsa, pidän sitä epätodennäköisenä. Lompakon jätän kotiin lenkin ajaksi, eikä siellä ole välttämättä rahaa. Joku seurue tuskin hyötyisi siis siitä. Pakko kävellä ulkona että saa liikuntaa, jos ei liikkuisi ei sekään hyvä. Vaikka jotkut kyyläävät siellä.
En. Koirani katsoo surkeesti jos sen "unohtaa" lenkiltä.