Uskotko Vetovoiman lakiin?
Siis siihen New Age -konseptiin?
Miksi uskot / et usko?
Kommentit (146)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:00"]
Mutta jos on tiedostamatta kateellinen toisen palkankorotuksesta? Jos ei tiedosta sitä. Eli hankalaa on kontrolloida omia tiedostamattomia ajatuksiaan. Mitäänhän ei saa vetovoiman laissa pyytää vaan antaa hyvää eteenpäin ja sitten saa itsekin. Esim. Ei saa pyytää rakkautta, koska vetovoiman laki katsoo vaan sen puutteeksi. Eli pitää antaa rakkautta eteenpäin niin saa itsekin rakkautta. Miten tälläisissä tilanteissa toimitaan? Unohdetaan koko juttu?
[/quote]
Kaikenlaiset elömnfilosofiat, joissa yritetään keiltää omia tunteita, ovat tuomittuja epäonnistumaan. Tunteiden hallinta ei onnistu ihan vain ihmisten neurologisen rakenteen vuoksi. Oikea suhtautumistapa epämiellyttäviin tunteisiin on myötätuntoinen hyväksyntä: "Niin, nyt minusta tuntuu tältä, mutta se menee kyllä ohi. Se on ihan okei."
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:00"]
Mutta jos on tiedostamatta kateellinen toisen palkankorotuksesta? Jos ei tiedosta sitä. Eli hankalaa on kontrolloida omia tiedostamattomia ajatuksiaan. Mitäänhän ei saa vetovoiman laissa pyytää vaan antaa hyvää eteenpäin ja sitten saa itsekin. Esim. Ei saa pyytää rakkautta, koska vetovoiman laki katsoo vaan sen puutteeksi. Eli pitää antaa rakkautta eteenpäin niin saa itsekin rakkautta. Miten tälläisissä tilanteissa toimitaan? Unohdetaan koko juttu?
[/quote]
juuri tämän takia nykyään puhutaan, että ihmisen pitää olla ns. Tiedostava. Aware. Siihen voi oppia. Vetovoiman laki toimiåi siinäkin, eli jos haluat, niin saat. Tämä tietoiseksi tuleminen on kyllä turhan hidas prosessi.... Mutta pitää taas uskoa...Vanha buddhalainen sanonta kuuluu, että opettaja ilmaantuu, kun oppilas on valmis.
en ole juuri tuota teosta lukenut, mutta joku muukin on sanonut, ettei saisi pyytää. Kaikki muut kirjat kyllä sanovat, että pitää pyytää. Mutta vain kerta riittää. Koska jatkuva pyytäminen on taas sitä epätoivoista epäuskoa.
jos haluaa rakkautta, niin pitää tiedostaa se ja haluta sitä, mutta sen jälkeen vain uskotaan, että kyllä se tulee. Usko on myös uskoa täydelliseen ajoitukseen, eli palaset menevät kohdalle siinä järjestyksessä kuten pitääkin, ei välttämättä juuri huomenna.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 03:46"]
Ja edelliseen piti lisätä, että tärkein opetus on rakkaus. Vetovoiman laki on yhtä kuin rakkaus ja rakkauden laki. Nyt kuulostaa varmasti monelle todella hörhöltä, mutta kun tunnet paljon rakkautta kaikkea ja kaikkia kohtaan, olet aidosti onnellinen toisten puolesta ja teet paljon hyvää toisille ja maailmalle, sinulle kyllä annetaan takaisin soppakauhalla. Nämä ovat näitä vanhoja viisauksia. Se mihin keskittyy, kasvaa. Hyvä kasvattaa hyvää. Samanlainen vetää puoleensa samanlaista. Älä tuomitse, älä katkeroidu, tee töitä tehdäksesi maailmasta parempi paikka. Kun annat, saat. Ihmeitä tapahtuu...
[/quote]Voi, tämän kun ottaisi useampi elämänohjeekseen näinä vaikeina aikoina, kun osa ihmisistä on niin täynnä vihaa.
En ehtinyt lukea koko ketjua, mutta ennenvanhaan tuota kutsuttiin asenteeksi, tavoitteellisuudeksi jne. Kun haluat jotain, alat tavoitella sitä kohti.
up
Miten uskoa että kaikki järjestyy? Miten saada lisää rahaa käyttäen vetovoiman lakia.
Uskon vetovoiman lakiin sillä olen toivonut sitä että pääsen veloistani ja saan muuttaa olla lastenlapsieni lähelle ja olla läsnä heidän arjessaan. Odotan vastausta vetovoimanlaista:)))Ja olen kiitollinen joka päivästä jonka saan olla terveenä. Kiitollisuus, Uskominen ja Luottamus auttavat.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:53"]Uskon vetovoiman lakiin sillä olen toivonut sitä että pääsen veloistani ja saan muuttaa olla lastenlapsieni lähelle ja olla läsnä heidän arjessaan. Odotan vastausta vetovoimanlaista:)))Ja olen kiitollinen joka päivästä jonka saan olla terveenä. Kiitollisuus, Uskominen ja Luottamus auttavat.
[/quote]Toivon sydämeni pohjasta sinulle kaikkea hyvää.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:53"]
Uskon vetovoiman lakiin sillä olen toivonut sitä että pääsen veloistani ja saan muuttaa olla lastenlapsieni lähelle ja olla läsnä heidän arjessaan. Odotan vastausta vetovoimanlaista:)))Ja olen kiitollinen joka päivästä jonka saan olla terveenä. Kiitollisuus, Uskominen ja Luottamus auttavat.
[/quote]
Muutapa ajattelutapaasi.
Ensinnäkin älä "toivo", vaan usko.
Älä puhu futuurissa, vaan preesensissä. Tiedä, että haluamasi on jo matkalla. Et tule pääsemään ja saamaan mitää, vaan saat juuri nyt.
älä puhu velasta sanaakaan. Puhu rahamäärästä, jonka haluat. Kun ajattelet velkaa, niin energia suuntautuu puutteeseen. Kun ajattelet rahaa, energia suuntautuu runsauteen.
Luin joltain suomenkieliseltä nettisivuilta tuosta ja siellä kyllä korostettiin kymmenysten antamisen tärkeyttä. Ettei vaan vihjailtu että sinne vois pikkasen lähetellä rahaa?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:00"]
[/quote]
Kaikenlaiset elömnfilosofiat, joissa yritetään keiltää omia tunteita, ovat tuomittuja epäonnistumaan. Tunteiden hallinta ei onnistu ihan vain ihmisten neurologisen rakenteen vuoksi. Oikea suhtautumistapa epämiellyttäviin tunteisiin on myötätuntoinen hyväksyntä: "Niin, nyt minusta tuntuu tältä, mutta se menee kyllä ohi. Se on ihan okei."
[/quote]
Psyykkisesti terveellä aikuosella ihmisellä on kylläkin kokonainen arsenaali tunteiden hallinnan jeinoja eikä vain jotain pika-mindfulnessia!
Miten voi tuon avulla löytää seurustelusuhteen tai puolison? Kun oma vetovoima on iän myötä häipynyt?
Meillä toimi. Toivoin paikkaa tietystä päiväkodista. Sitten rupesin jo lapsillekkin puhumaan, että menevät siihen päiväkotiin ja he uskoivat että se on heidän pk. No, he todella pääsivät sinne! Vasta kuulin, että moni oli jäänyt ilman paikkaa lähistöltä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:26"]
Luin joltain suomenkieliseltä nettisivuilta tuosta ja siellä kyllä korostettiin kymmenysten antamisen tärkeyttä. Ettei vaan vihjailtu että sinne vois pikkasen lähetellä rahaa?
[/quote]
Kymmenysten antaminen toimii, jos se EI ole uhrautumista. Koska kun annat avustusta, niin sinulla on TIETO, että sinulla on niin paljon rahaa, että voit antaa sitä poiskin. Et siis ajattele puutetta vaan sitä, että sinulla on rahaa paljon.
Jos et halua antaa, antaminen on uhrautumista, tai sinulla on fiilis, että tämä kaikki on sinulta pois, tai se tuntuu pahalta - ei kymmenysten antaminen toimi.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:37"]
Miten voi tuon avulla löytää seurustelusuhteen tai puolison? Kun oma vetovoima on iän myötä häipynyt?
[/quote]
Sama pätee kaiken saamiseen: muodosta selkeä kuva mitä haluat, visualisoi jatkuvasti, tunne fiilistasolla että olet jo saanut sen. Usko. Järjestä elämäsi niin, että tiedät sen olevan matkalla, esim. Osta leveämpi sänky tai tee vaatekaappiin tilaa miehen vaatteille.
Jos vaihtelet mielikuvaasi mitä haluat, niin laki romuttuu. Tai, jos et sisimmässäsi olekaan aivan varma haluatko miehen (toisaalta ois kiva, mutta yksin oleminenkin on kivaa) - niin saaminen pitkittyy.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:53"]
[/quote]
Muutapa ajattelutapaasi.
Ensinnäkin älä "toivo", vaan usko.
Älä puhu futuurissa, vaan preesensissä. Tiedä, että haluamasi on jo matkalla. Et tule pääsemään ja saamaan mitää, vaan saat juuri nyt.
älä puhu velasta sanaakaan. Puhu rahamäärästä, jonka haluat. Kun ajattelet velkaa, niin energia suuntautuu puutteeseen. Kun ajattelet rahaa, energia suuntautuu runsauteen.
[/quote]
Täytyy lähtä jättään keno. Katotaan toimiiko. Aion räjäyttää pankin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:26"]
[/quote]
Kymmenysten antaminen toimii, jos se EI ole uhrautumista. Koska kun annat avustusta, niin sinulla on TIETO, että sinulla on niin paljon rahaa, että voit antaa sitä poiskin. Et siis ajattele puutetta vaan sitä, että sinulla on rahaa paljon.
[/quote]
Mä annan rahaa pois ja musta mä oon köyhä kun ei ole varaa edes omaan taloon. Keskiajallakin ihmisillä oli varaa taloon. Rutiköyhä kirkonrotta, mutta seuraavaks kun jätän sen Kenon noin toivon taas (kuten edelliselläkin kerralla sitä päävoittoa)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:49"]Väärin. Mikään väittämäsi ei pidä paikkaansa, eikä tämä ole siltikään toiminut.
Esim. tuo kavereille valittaminen: olen kertonut, miten toivon, odotan ja keskitän energiani siihen, että haluamani ja tavoittelemani asiat toteutuvat. Ei tulosta.
Mutta tietysti tässä on kätevä syyttää ihmistä, joka toimii väärin eikä sitä, että kyseessä olisi pelkkä humpuuki.[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:14"]
Minä olen pyytänyt vaikka mitä ja en ole saanut. Eli ei se toimi.
[/quote]
se ei toimi, jo keskityt puutteeseen (yääh, kun mulla ei ole, vaikka tahdon), koko ajan puhut puutteestasi (valitat kavereille) tai jos sinulla ei ole tunne ja sydän mukana (vain järjen tasolla haluat, mutta sydän ei palavasti halua) tai jos olet huonossa tunneyhteydessä (masentunut, apaattinen) tai jos et satasella usko saavasi asiaa (en mä varmaan saa kuitenkaan).
jos joku haluaa tietää, miten nämä kaikki ohitetaan, niin suosittelen jälleen lukemaan purran kirjan kadonnut yhteys.
[/quote]
[/quote]
Siinäpä se, keskityt siihen että SAAT sen, et siihen että sinulla jo ON se ;)