Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko Vetovoiman lakiin?

Vierailija
01.02.2015 |

Siis siihen New Age -konseptiin?
Miksi uskot / et usko?

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:36"]Mutta entä jos ei ole halua? Mihin vetovoiman lakia sitten tarvitsisi?
[/quote]

Vetovoiman laki on jatkuva asia se ei tarvitse sinua tai ketään haluamaan mitään ollakseen. Se ei ole mikään taikatemppu tai pankkiautomaatti se on yksi universumin pysyvimmistä asioita ja voimista yksi elämän laki. Se toimii myös kollektiivisesti koko ihmiskunnan välillä ja se tuo myös negatiiviset vaikutukset.

Vierailija
102/146 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä jotenkin niihin luonnonlain puolueen joogaelntäjiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:00"]

Liittyykö tämä jotenkin niihin luonnonlain puolueen joogaelntäjiin?

[/quote]

keneen? 

Ei, yleensä tästä puhutaan samassa yhteydessä kuin einsteinista. Jo sata vuotta siten kirjoitettu kirjoja aiheesta. New age on jostain syystä ominut sen itselleen.

Vierailija
104/146 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia vielä? T. Eräs epäileväinen

Vierailija
105/146 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri videon vetovoiman laista missä selitettiin sen "voima" ja miten se toimii. Ajatus on siinä ettei visualisoi itselleen mitään materiaalisia juttuja vaan lähinnä visualisoi omaa henkistä kasvuaan. Eli miten on itse parempi ihminen. Toivoo itselleen itsevarmuutta, viehättävyyttä, optimismia jne ja muut asiat tulevat näiden myötä. Jos haluaa olla miljonääri niin pitää ajatella kuin miljonääri jne. Ja nämä asiat ei ole helppoja. Tämä tyyppi joka puhui videolla niin joka aamu harjoitteli puoli tuntia ja siltikään ei osannut käyttää vetovoiman lakia täydellisesti. Kyse on oman mielen hallinnasta ja miten sitä käyttää itsensä hyväksi. Vetovoiman laki ei ole mikään salaisuus hömppä.

Vierailija
106/146 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt lukenut paljon kirjallisuutta vetovoiman laista. Teen listoja, harrastan pinterestiä, pidän kiitollisuus päiväkirjaa. 

Silti tuntuu että onko vaan kyseessä pyramidihuijaus. Mitä olette saaneet vetovoiman lailla?

Vierailija
107/146 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:39"]

Olen nyt lukenut paljon kirjallisuutta vetovoiman laista. Teen listoja, harrastan pinterestiä, pidän kiitollisuus päiväkirjaa. 

Silti tuntuu että onko vaan kyseessä pyramidihuijaus. Mitä olette saaneet vetovoiman lailla?

[/quote]

kaiken muun paitsi miljoonani - tosin uskoni ei ihan riitä siihen. Olen tehnyt listoja jo vuosia, ja kaiken olen saanut. Mutta se pitää huomata, että toimitustapa saattaa olla erilainen kuin itse on ajatellut, toimitusajasta puhumattakaan. 

Vikeinta on se tunteen löytyminen, että tunnetasolla uskoo jonkin jo saaneensa. Jos keskityt haluamiseen, niin se tuo lisää haluamista, jos puuttteeseen niin saat lisää,puutetta, jos epäilyyn saat lisää syitä epäillä.,

suosittelen lukemaan susanna purran kadotettu yhteys. Siinä lääkäri selittää asia vähemmän mystisesti.

Vierailija
108/146 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:46"]

[/quote]

kaiken muun paitsi miljoonani - tosin uskoni ei ihan riitä siihen. Olen tehnyt listoja jo vuosia, ja kaiken olen saanut. Mutta se pitää huomata, että toimitustapa saattaa olla erilainen kuin itse on ajatellut, toimitusajasta puhumattakaan. 

Vikeinta on se tunteen löytyminen, että tunnetasolla uskoo jonkin jo saaneensa. Jos keskityt haluamiseen, niin se tuo lisää haluamista, jos puuttteeseen niin saat lisää,puutetta, jos epäilyyn saat lisää syitä epäillä.,

suosittelen lukemaan susanna purran kadotettu yhteys. Siinä lääkäri selittää asia vähemmän mystisesti.

[/quote]

No en oikeastaan keskity haluamiseen. Enemmänkin vain yritän tehdä karsintaa mistä pidän. Uskon että oikea "tunnetaso" tarkoittaa esim. mindfullnessia. Siinä on opeteltavaa. Kääntää huonot ajatukset hyviksi. Etsii hyviä asioita omasta elämästään. Mutta tarkoitushan on että asioita mitä haluaa ei tarvitse koko ajan ajatella. 

106

Vierailija
109/146 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:46"]

[/quote]

[/quote]

No en oikeastaan keskity haluamiseen. Enemmänkin vain yritän tehdä karsintaa mistä pidän. Uskon että oikea "tunnetaso" tarkoittaa esim. mindfullnessia. Siinä on opeteltavaa. Kääntää huonot ajatukset hyviksi. Etsii hyviä asioita omasta elämästään. Mutta tarkoitushan on että asioita mitä haluaa ei tarvitse koko ajan ajatella. 

106

[/quote]

niin, valokeila pitää olla koko ajan siinä, mitä haluaa. 

Minulle mindulness on neutraali tunnetila. En tunne siinä mitään. Itse ajattelen hyvän tunnetason tarkoittavan esim rakkaudellista lämmön tunnetta. Eli kun folkusoidun niihin asioihin joita haluan, ensin kehitän lämmön rintaani.

107

Vierailija
110/146 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovoiman lakiin kyllä!

Vierailija
111/146 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs sitten, jos ei usko tuollaiseen, vaan aina valittaa puutteistaan, mutta silti on onnellisia sattumuksia elämässä?

Itse esimerkiksi juuri tarvitsin kipeästi rahaa, ja kappas vaan, yllättävästä lähteestä sitä myös sain. Olen luonteeltani todella ärsyttävän negatiivinen (niin että se ärsyttää jopa itseänikin!), mutta siitä huolimatta elämääni on aika hienoja sattumuksia putkahtanut. Miten tämä nyt sitten istuu tuohon teidän uskomukseenne?

En halua vähätellä, minusta ko. teoria on mielenkiintoinen, mutta ainakin tämä ilmaisemani asia on mielestäni aika suuri aukko siinä ja vaikeuttaa uskomista koko vetovoimaan... vai osaatteko selittää sen?

Vierailija
112/146 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
113/146 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
114/146 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:09"]

Kyllä. Tiedän että toimii ! Olen kokeillut. Mutta kirja joka neuvoo homman ei ole salaisuus. Vaan Neale Donald Walschin Happier than god .

[/quote]

Tilasin tuon kirjan. Olen nyt noin puolessavälissä. En vielä ole ihan tajunnut systeemiä ja huono englannin kieli hankaloittaa lukemista. Eli elämän on tarkoittettu olevan onnellista? Jos haluat itsellesi onnea niin tee ensin niin muille? Miten, tätä en tajua? Eli ei pyydetä mitään vaan tehdään. Eli jos haluaa parempaa palkkaa niin pitää ensin jollekin suoda se? Miten? Olisiko joku kirjan lukenut paikalla ja voisi selittää olenko ihan hakoteillä?

[/quote]

en ole konkirjaa lukenut, mutta tuo on vetovoiman lain se juttu. Elin jos haluaa olla rikas, niin pitää käyttäytyä kuin rikas. Antaa rahaa muille ja hyväntekeväisyyteen, koska rikkaalla on mitä antaa. Eli kun käyttäydyt tietyllä lailla, tuo elämä lisää sitä, mitä sinulla on. Jos koko ajan mietit puutettasi, niin saat myös lisää puutetta. 

Alitajunta on hyvin tärkeässä asemassa. Eli ei riitä, että päätät ajatella itseäsi rikkaana, vaan sinun pitää saada poistettua kaikki köyhät ajatukset, että sinulla ei ole jotain.

negatiiviset ajatukset, syyllisyys ja kateus kumoaa lain. Eli jos olet kateellinen, kun joku muu saa palkankorotuksen, niin se ei tuota sinulle. Kateus kun lätarkoittaa, että kaikille ei riitä sama asia, eli silloin ajatukset ovat puutteessa.

Vierailija
115/146 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos ei ole halua? Mihin vetovoiman lakia sitten tarvitsisi?

Vierailija
116/146 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:36"]

[/quote]

jos ei halua mitään, niin sitten saa ne asiat, joita alitajunta pyörittää. Eli menneisyys toistaa itseään. 

Halu ei myöskään saa olla epätoivoista "pakko saada", koska sitten siihen tulee mukaan se negatiivinen tunne.

ei tämä vetovoiman laki mitenkään uusi juttu ole. Kaikki aarrekarttatyösjentely, Jeesuksen opit  (pitää uskoa, usko siirtää vuoria, jolla ei ole niin otetaan pois se vähäkin) perustuvat siihen. Psykiatritkin tietävät, että milloin menneisyys toistaa itseään.

Vierailija
117/146 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:36"]

[/quote]

jos ei halua mitään, niin sitten saa ne asiat, joita alitajunta pyörittää. Eli menneisyys toistaa itseään. 

Halu ei myöskään saa olla epätoivoista "pakko saada", koska sitten siihen tulee mukaan se negatiivinen tunne.

ei tämä vetovoiman laki mitenkään uusi juttu ole. Kaikki aarrekarttatyösjentely, Jeesuksen opit  (pitää uskoa, usko siirtää vuoria, jolla ei ole niin otetaan pois se vähäkin) perustuvat siihen. Psykiatritkin tietävät, että milloin menneisyys toistaa itseään.

[/quote]

Ymmärsit valikoivasti. Mitä jos halua ei todellakaan ole tyyliin zen? Eli aika pitkällä siinä, ettei alitajunta määrää oikeastaan mitään, vaan kaikki on ja ei ole yhtä aikaa?

Vierailija
118/146 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 - hmmm... Sitä aa mitä pää pyörittää. Eli jos olo on jo zen, tulee samaa vielä enemmän. Mutta en osaa vastata tämän tarkemmin, koska minulla ei tuollaista olotilaa ole, enkä osaa kuvitella :-).

Vierailija
119/146 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on tiedostamatta kateellinen toisen palkankorotuksesta? Jos ei tiedosta sitä. Eli hankalaa on kontrolloida omia tiedostamattomia ajatuksiaan. Mitäänhän ei saa vetovoiman laissa pyytää vaan antaa hyvää eteenpäin ja sitten saa itsekin. Esim. Ei saa pyytää rakkautta, koska vetovoiman laki katsoo vaan sen puutteeksi. Eli pitää antaa rakkautta eteenpäin niin saa itsekin rakkautta. Miten tälläisissä tilanteissa toimitaan? Unohdetaan koko juttu?

Vierailija
120/146 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska en ole idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä