Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko Vetovoiman lakiin?

Vierailija
01.02.2015 |

Siis siihen New Age -konseptiin?
Miksi uskot / et usko?

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, uskon One Simple Principleen.

http://www.onesimpleprinciple.com/

Vierailija
62/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata kuten homeopatia ja horoskoopit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:42"]

Uskon, mutta ihan psykologiselta pohjalta. En siis pidä sitä uskontona, vaan alitajunnan/tunteiden tuotteena.

en siis ukso salaisuus-kirjaan, vaan pikemminkin lastenpsykiatri susanna purran määritelmään. Samasta asiasta on kyse, mutta purra perustelee sen.

[/quote]Onko linkkiä Purran juttuun?

[/quote]

purra on kirjoittanut kirjan kadotettu yhteys.

minä olen aina tehnyt aarrekarttaan tosin lähinnä kirjoittanut ylös toiveitani. Ja lukenut joka päivä niitä. Ne ovat toteutuneet.  Tietty asunto ei ole vielä toteutunut, eikä viimeisen kahden kuun aikana kirjoitetut, lottovoitttoa en ole ede tilannut... Mutta kuuri katsoin lisytaani 3-4 v taaksepäin, ja joka ikinen niistä on toteutunut. Monesti sen huomaa vasta jälkikäteen, että hei, tässähän se on. 

Uskon vakaasti vetovoimaa, mutta se ei toteudu pelkällä ajattelulla, että kun jotain oikein toivoo niin sen saa,  vaan pitää mennä syvemmälle. Purra on siinä hyvä apu.

Vierailija
64/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi hassusti: Ostin sen kirjan (Salaisuus) keskiviikkona ja saman viikon sunnuntaina sain kuulla, että saan 200 000 euroa. En ollut edes pyytänyt rahaa! Eli jollain lailla uskon, mutta pitää vielä jatkaa sen kanssa, että todella näen, mihin se minut vie vai viekö mihinkään.

Mietin vain, että aivan kuin maailmankaikkeus olisi sanonut minulle, että "voit uskoa tähän ja paljon muuhunkin". Itse asiassa en tiennyt erityisesti, mitä pyytää ja kirjassahan sanotaan, ettei sitä tarvitse tietää. Tarvitsee vain virittyä oikealle taajuudelle ja uskoa, että saa. Meidän ei tarvitse miettiä, miten maailmankaikkeus asiat meille järjestää.

Vierailija
65/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pyytänyt vaikka mitä ja en ole saanut. Eli ei se toimi.

Vierailija
66/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon omalla tavallani: pillu vetää miehiä puoleensa. Siinä se.

Vierailija
67/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:14"]

[/quote]

se ei toimi, jo keskityt puutteeseen (yääh, kun mulla ei ole, vaikka tahdon), koko ajan puhut puutteestasi (valitat kavereille)  tai jos sinulla ei ole tunne ja sydän mukana (vain järjen tasolla haluat, mutta sydän ei palavasti halua) tai jos olet huonossa tunneyhteydessä (masentunut, apaattinen) tai jos et satasella usko saavasi asiaa (en mä varmaan saa kuitenkaan).

jos joku haluaa tietää, miten nämä kaikki ohitetaan, niin suosittelen jälleen lukemaan purran kirjan kadonnut yhteys.

Vierailija
68/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Mikään väittämäsi ei pidä paikkaansa, eikä tämä ole siltikään toiminut.

Esim. tuo kavereille valittaminen: olen kertonut, miten toivon, odotan ja keskitän energiani siihen, että haluamani ja tavoittelemani asiat toteutuvat. Ei tulosta.

Mutta tietysti tässä on kätevä syyttää ihmistä, joka toimii väärin eikä sitä, että kyseessä olisi pelkkä humpuuki.[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:45"]

[/quote]

se ei toimi, jo keskityt puutteeseen (yääh, kun mulla ei ole, vaikka tahdon), koko ajan puhut puutteestasi (valitat kavereille)  tai jos sinulla ei ole tunne ja sydän mukana (vain järjen tasolla haluat, mutta sydän ei palavasti halua) tai jos olet huonossa tunneyhteydessä (masentunut, apaattinen) tai jos et satasella usko saavasi asiaa (en mä varmaan saa kuitenkaan).

jos joku haluaa tietää, miten nämä kaikki ohitetaan, niin suosittelen jälleen lukemaan purran kirjan kadonnut yhteys.

[/quote]

Vierailija
69/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut lyödä vetoa, että tähän tulee joku kertomaan että ei osaa toivoa oikein jos ei saa haluamiaan asioita :D :D

-ohis[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:45"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
70/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:49"]

Väärin. Mikään väittämäsi ei pidä paikkaansa, eikä tämä ole siltikään toiminut.

Esim. tuo kavereille valittaminen: olen kertonut, miten toivon, odotan ja keskitän energiani siihen, että haluamani ja tavoittelemani asiat toteutuvat. Ei tulosta.

Mutta tietysti tässä on kätevä syyttää ihmistä, joka toimii väärin eikä sitä, että kyseessä olisi pelkkä humpuuki.[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

no, minulla se on toiminut. Olen siis viisi vuotta tätä testannut. No, sairauksia en ole saanut poistumaan kuitenkaan, mutta kaikki muu. 

Ja kuten olen sanonut, niin en usko tähän new age-pohjalta, vaan alitajunnan ja energian pohjalta.

Vierailija
71/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:50"]

Olisin voinut lyödä vetoa, että tähän tulee joku kertomaan että ei osaa toivoa oikein jos ei saa haluamiaan asioita :D :D

-ohis[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

sori, tarkoitus ei ollut syyttää, vaan neuvoa. Mutta - elämä on valintoja.jos et halua edes kokeilla, olet valinnut niin. So be it. 

Vierailija
72/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:54"]Helppo uskoa, kun se kerran toimii. Opin vetovoiman lainalaisuudet jo yli 20 vuotta sitten ilman kirjoja live & learn -metodilla. Terveisiä vaan täältä Tyynenmeren saarelta, jonne meidän perhe "pääsi" vaikka ei ollut rahaa tai muitakaan mahiksia, muka :)
[/quote]
Vau, haluatko kertoa lisää? :)

Vierailija
73/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
74/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia vastauksia... En siis ole ainoa "hörhö", tosin kristallihoidot ym. ovat mielestäni humpuukia.

Vierailija
75/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mutta ihan psykologiselta pohjalta. En siis pidä sitä uskontona, vaan alitajunnan/tunteiden tuotteena.

en siis ukso salaisuus-kirjaan, vaan pikemminkin lastenpsykiatri susanna purran määritelmään. Samasta asiasta on kyse, mutta purra perustelee sen.

Vierailija
76/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kyse on painovoimasta... Mutta en usko tohon New Age juttuun

Vierailija
77/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo uskoa, kun se kerran toimii. Opin vetovoiman lainalaisuudet jo yli 20 vuotta sitten ilman kirjoja live & learn -metodilla. Terveisiä vaan täältä Tyynenmeren saarelta, jonne meidän perhe "pääsi" vaikka ei ollut rahaa tai muitakaan mahiksia, muka :)

Vierailija
78/146 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:09"]

Kyllä. Tiedän että toimii ! Olen kokeillut. Mutta kirja joka neuvoo homman ei ole salaisuus. Vaan Neale Donald Walschin Happier than god .

[/quote]

Tilasin tuon kirjan. Olen nyt noin puolessavälissä. En vielä ole ihan tajunnut systeemiä ja huono englannin kieli hankaloittaa lukemista. Eli elämän on tarkoittettu olevan onnellista? Jos haluat itsellesi onnea niin tee ensin niin muille? Miten, tätä en tajua? Eli ei pyydetä mitään vaan tehdään. Eli jos haluaa parempaa palkkaa niin pitää ensin jollekin suoda se? Miten? Olisiko joku kirjan lukenut paikalla ja voisi selittää olenko ihan hakoteillä?

Vierailija
79/146 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
80/146 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:14"]Uskon :) Miksipä muuten tämäkään viestiketju olisi tullut eteeni heh :D Itselläni ovat suuret toiveet toteutuneet ja vieläpä mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Olen saanut muutaman asian joista haaveillut, pääsin opiskelemaan minne halusin ja ensimmäisellä yrittämällä! Sain juuri sen vuokra asunnon minkä halusin. Hauska juttu mikä kävi aivan vähän aikaa sitten oli kun ajattelin, että olohuoneen lattialle sopisi tumma pörrömatto, mutta minulla ei ollut varaa hankkia joten unohdin asian. Sitten muutaman päivän kulutttua sain juuri toivomani maton ilmaiseksi :) [/quote] No voi hölmöyden huippu. Ai ihmiset saa sen mitä toivoo? Ratkaisit juuri koko maailman nälänhädän ja kaikki sodat, Nobel odottaa! Miten joku voi uskoa tällaista shittiä

[/quote]

Ei tämä toimi jos ihminen on epätoivoinen. Silloin vetää puoleensa lisää pahoja asioita. Eikä kukaan joka on kuolemassa nälkään tai tulee pian ammutuksi jaksa ajatella positiivisesti. Tämä ei todellakaan ratkaise tuon mittakaavan ongelmia.

[/quote]

Aina löytyy selitys miksei toimi, kun ei sittenkään toimi. Ihan kuin verkostomarkkinoijien selitykset. Ei kannata haaskata tuollaiseen aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi