Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko Vetovoiman lakiin?

Vierailija
01.02.2015 |

Siis siihen New Age -konseptiin?
Miksi uskot / et usko?

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:40"]Herkkäuskoisille tiedoksi, että pelkkää humpuukia on moinen.
[/quote]
Mua kiinnostaisi perustelut tälle.

Vierailija
22/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia ja sattumaa.

Vaan helpottaahan se joitain ajatella, että pystyisi ohjailemaan universumia.[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:49"]

Väärin. Mikään väittämäsi ei pidä paikkaansa, eikä tämä ole siltikään toiminut.

Esim. tuo kavereille valittaminen: olen kertonut, miten toivon, odotan ja keskitän energiani siihen, että haluamani ja tavoittelemani asiat toteutuvat. Ei tulosta.

Mutta tietysti tässä on kätevä syyttää ihmistä, joka toimii väärin eikä sitä, että kyseessä olisi pelkkä humpuuki.[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:14"]

Minä olen pyytänyt vaikka mitä ja en ole saanut. Eli ei se toimi.

[/quote]

se ei toimi, jo keskityt puutteeseen (yääh, kun mulla ei ole, vaikka tahdon), koko ajan puhut puutteestasi (valitat kavereille)  tai jos sinulla ei ole tunne ja sydän mukana (vain järjen tasolla haluat, mutta sydän ei palavasti halua) tai jos olet huonossa tunneyhteydessä (masentunut, apaattinen) tai jos et satasella usko saavasi asiaa (en mä varmaan saa kuitenkaan).

jos joku haluaa tietää, miten nämä kaikki ohitetaan, niin suosittelen jälleen lukemaan purran kirjan kadonnut yhteys.

[/quote]

[/quote]

no, minulla se on toiminut. Olen siis viisi vuotta tätä testannut. No, sairauksia en ole saanut poistumaan kuitenkaan, mutta kaikki muu. 

Ja kuten olen sanonut, niin en usko tähän new age-pohjalta, vaan alitajunnan ja energian pohjalta.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:13"]

Humpuukia ja sattumaa.

Vaan helpottaahan se joitain ajatella, että pystyisi ohjailemaan universumia.[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:49"]

Väärin. Mikään väittämäsi ei pidä paikkaansa, eikä tämä ole siltikään toiminut.

Esim. tuo kavereille valittaminen: olen kertonut, miten toivon, odotan ja keskitän energiani siihen, että haluamani ja tavoittelemani asiat toteutuvat. Ei tulosta.

Mutta tietysti tässä on kätevä syyttää ihmistä, joka toimii väärin eikä sitä, että kyseessä olisi pelkkä humpuuki.[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:14"]

Minä olen pyytänyt vaikka mitä ja en ole saanut. Eli ei se toimi.

[/quote]

se ei toimi, jo keskityt puutteeseen (yääh, kun mulla ei ole, vaikka tahdon), koko ajan puhut puutteestasi (valitat kavereille)  tai jos sinulla ei ole tunne ja sydän mukana (vain järjen tasolla haluat, mutta sydän ei palavasti halua) tai jos olet huonossa tunneyhteydessä (masentunut, apaattinen) tai jos et satasella usko saavasi asiaa (en mä varmaan saa kuitenkaan).

jos joku haluaa tietää, miten nämä kaikki ohitetaan, niin suosittelen jälleen lukemaan purran kirjan kadonnut yhteys.

[/quote]

[/quote]

no, minulla se on toiminut. Olen siis viisi vuotta tätä testannut. No, sairauksia en ole saanut poistumaan kuitenkaan, mutta kaikki muu. 

Ja kuten olen sanonut, niin en usko tähän new age-pohjalta, vaan alitajunnan ja energian pohjalta.

[/quote]

[/quote]

usko, mitä haluat... niin minäkin teen.

Vierailija
24/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan usko. :D

Vierailija
25/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näitä kirjoja lueskellut 15 vuoteen joten en ole ihan varma puhunko nyt samasta asiasta. Mutta uskon karman lakiin. Uskon että jos teen hyviä tekoja kaikille, myös eläimille ja ihan hyönteisillekin(esim. pelastan vedestä hyönteisiä) ja ihan ajatuksen tasollakin ajattelen muille vain hyvää niin se kaikki palautuu minulle hyvänä. Vältän ahneutta, materialismia, ökyilyä, yritän elää muita ja luontoa vahingoittamatta. Autan aina kun mahdollisuus. 

Saan aika usein pikakarmaa takaisin. Jos vaikka ajattelen pahaa jostain niin kyllä se hetkessä kostautuu.

Joskus kannattaa harkita mitä toivoo, se voipi hyvinkin tulla vastaan kulman takana :) visualisoimalla voi myös vetää jotain puoleensa, mutta nykyisin en oikein halaja mitään, uskon että saan kaiken minkä tarvitsen juuri oikeaan aikaan.

Minulla on vuoden sisään ollut iso muutos ja mylläkkä elämässä, mutta kun on vaan päästänyt pelosta ja kankeista ajatusmalleista irti, niin kaikki asiat on tapahtunut kuin itsestään minun ei ole tarvinnut kuin ottaa ne vastaan. Sisintään on pitänyt kuunnella, mitä oikeasti haluan tehdä. Muiden pahansuopaisia ja kankeita ajatuksia ei tarvitse kuunnella.

Muita ei voi muuttaa. Voi muuttaa vain itseään. Itse voi valita millä värähtelytasolla värähtelee ja samantaajuista sitten vetää puoleensa. Pelko ja kangistuneet uskomukset madaltaa värähtelyjä, ilo, uteliasuus ja avoimuus kohottaa.

Omasta kokemuksesta puhun, ei haittaa jos kuulostaa humpuukilta :)

Vierailija
26/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:14"]

Uskon :) Miksipä muuten tämäkään viestiketju olisi tullut eteeni heh :D

Itselläni ovat suuret toiveet toteutuneet ja vieläpä mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Olen saanut muutaman asian joista haaveillut, pääsin opiskelemaan minne halusin ja ensimmäisellä yrittämällä! Sain juuri sen vuokra asunnon minkä halusin.

Hauska juttu mikä kävi aivan vähän aikaa sitten oli kun ajattelin, että olohuoneen lattialle sopisi tumma pörrömatto, mutta minulla ei ollut varaa hankkia joten unohdin asian. Sitten muutaman päivän kulutttua sain juuri toivomani maton ilmaiseksi :)

[/quote]

Kuulostaa huikealta. 

Oma tuore vetovoimajuttu: Olen jo jonkin aikaa suunnitellut tietynlaista taloa erääseen paikkaan. Ei omaan käyttöön, vaan laajemmalle joukolle. Nyt sitten yhtäkkiä ilmeni että suunnittelemani paikan läheisyydessä on vanha talo, joka pitäisi mitä kiireimmin joko kokonaan purkaa tai purkaa ja siirtää uuteen paikkaan. Tuo talo olisi täydellinen ajattelemaani tarkoitukseen. 

Vierailija
27/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:40"]Herkkäuskoisille tiedoksi, että pelkkää humpuukia on moinen. [/quote] Mua kiinnostaisi perustelut tälle.

[/quote]

Mua kiinnostaisi tieteelliset perustelut sille hömpälle. Siitä pitäisi ensin lähteä.

Vierailija
28/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tässä ko.ilmiöstä kyse, mutta nähdessäni erään miehen kuvan, itselleni tuli tunne, että tässä miehessä on jotain erikoista. Sitten näimme eräässä tilaisuudessa ja mies kiinnostui minusta heti.

Vierailija
29/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:40"]Herkkäuskoisille tiedoksi, että pelkkää humpuukia on moinen. [/quote] Mua kiinnostaisi perustelut tälle.

[/quote]

Mua kiinnostaisi tieteelliset perustelut sille hömpälle. Siitä pitäisi ensin lähteä.

[/quote]

No siis nythän sä perustelit: hömppää, ei tieteellisiä perusteluita. Tätä siis tarkoitin perusteluilla. On tosi helppoa leimata humpuukiksi ihan järkevätkin asiat, sanotaan nyt vaikka kantasolututkimus esimerkkinä, kun "musta vaan tuntuu siltä" (en tietenkään väitä, että tämä epämääräinen, jenkkihenkinen New Thought-käsite olisi mitenkään verrannollinen kantasolututkimukseen).

Vierailija
30/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ne on sanottu. Universumi ei kykene toteuttamaan toiveita. [quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:11"]

[/quote]

Vierailija
31/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:39"]

En ole näitä kirjoja lueskellut 15 vuoteen joten en ole ihan varma puhunko nyt samasta asiasta. Mutta uskon karman lakiin. Uskon että jos teen hyviä tekoja kaikille, myös eläimille ja ihan hyönteisillekin(esim. pelastan vedestä hyönteisiä) ja ihan ajatuksen tasollakin ajattelen muille vain hyvää niin se kaikki palautuu minulle hyvänä. Vältän ahneutta, materialismia, ökyilyä, yritän elää muita ja luontoa vahingoittamatta. Autan aina kun mahdollisuus. 

Saan aika usein pikakarmaa takaisin. Jos vaikka ajattelen pahaa jostain niin kyllä se hetkessä kostautuu.

Joskus kannattaa harkita mitä toivoo, se voipi hyvinkin tulla vastaan kulman takana :) visualisoimalla voi myös vetää jotain puoleensa, mutta nykyisin en oikein halaja mitään, uskon että saan kaiken minkä tarvitsen juuri oikeaan aikaan.

[/quote]

Toimiiko tämä myös ihmisiin?

Vierailija
32/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:36"]

Johan ne on sanottu. Universumi ei kykene toteuttamaan toiveita.

[/quote]

Minä en usko, että universumi "toteuttaisi toiveita" lampunhengen tavoin. Uskon jotenkin hienovaraisempaan asioiden järjestymiseen tietyllä tavalla; sitä on hankala selittää, kun mennään ikään kuin intuition puolelle.

Olen itse kokenut mm. rahavoittoja ja rahan löytymistä sekä ilmestymistä yllättävistä lähteistä; todella poikkeuksellisen positiivisia kokemuksia terveydenhuollossa; tiettyjen asuntoon/autoon/omaisuuteen liittyvien toiveiden toteutumisia aivan yllättäen. Osa näistä on selitettävissä rationaalisesti, osa on liian uskomattomia ollakseen vain sattumaa.

Enkä usko "vetovoiman lain" vetäneen näitä tapahtumia puoleeni, saati universumin antaneen niitä, vaan asioiden järjestyneen jotenkin... noh, selittämättömästi.

Vierailija
33/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:42"]

Uskon, mutta ihan psykologiselta pohjalta. En siis pidä sitä uskontona, vaan alitajunnan/tunteiden tuotteena.

en siis ukso salaisuus-kirjaan, vaan pikemminkin lastenpsykiatri susanna purran määritelmään. Samasta asiasta on kyse, mutta purra perustelee sen.

[/quote]Onko linkkiä Purran juttuun?

Vierailija
34/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että universumi heijastelee olevaisuuttamme; ajatuksiamme ja tekojamme. Uskon myös karmaan ja siihen, että jokaisella on tarvitsemamme oppiläksyt täällä eläessämme. Lisäksi uskon myös enkeleihin; olenhan heiltä saanut esim. suuren höyhenen merkiksi yllättävästä paikasta sen jälkeen kun olin jotain toivonut ja toiveeni toteutettiin.

Vierailija
35/146 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/146 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ei se perustu mihinkään ja voihan sitä testatakin ja huomata ettei siinä ole mitään perää.

Vierailija
37/146 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja tiedän että vetovoiman laki toimii, minulla jo yli 20 v. Aluksi sain aivan pieniä juttuja, kuten jonkin vaatteen tms. jonka saamiseen pystyin uskomaan. Vähitellen kun uskonvoimani on kasvanut, olen saanut paljon isompia juttuja. Toivomisen ja todeksi uskomisen välillä on pitkä matka, toivomalla ja rukoilemalla ei saa mitään, saa vain lisää sitä mitä ei halua. Se tunne mikä sinulla on sisälläsi, lisääntyy. Jos haluat lomamatkan, lomamatkan kaipuusi lisääntyy. Jos taas tunnet kiitollisuutta ja onnellisuutta matkasta, jonka mielessäsi olet jo saanut, saat sen.

Mutta on myös muistettava, että tässä voi helposti kulkea väärään, jos koko ajan vain himoitsee tavaraa, sille himolle ei loppua näy ja kohta tavaran saaminen ei enää tunnu miltään, sama asia kuin shoppailun kanssa, saat hetken mielihyvän, joka pian kaikkoaa. Onni karkaa. Mieti sen sijaan, mitä todella haluat, miten haluat elää? Itse olen nimenomaan keskittynyt siihen, millaista elämää haluan elää. Halusin lapsia, tietynlaisen kodin tietyltä alueelta. Haluan tehdä luovaa työtä. Halusin samalla aaltopituudella olevia ystäviä. Onnellisen ja kestävän avioliiton. Mahdollisuuden auttaa muita ihmisiä. Kaikki tämä on toteunut kuin sormia napsauttamalla, asiat järjestyvät kuin itsestään.

En ole pyytänyt suuria rahasummia, en pysty nimittäin uskomaan, että saisin yhtäkkiä jostain 10 miljoonaa, en vain pysty. Toisekseen, en tarvitse kovin paljon rahaa, riittää että tulemme hyvin toimeen. Joskus pyydän jotain pientä ja joskus jotain suurempaa, ja aina toimii. Mutta se pyyntö pitää muotoilla oikein, se ei varsinaisesti edes ole pyyntö, ennemminkin vain kiitos, että on jo saanut kyseisen asian, sillä se todella on jo olemassa energiatasolla. Kun virittäydymme korkeamman energiatason taajuuksiin, kykenemme ottamaan asian vastaa tänne fyysiselle tasolle. Asioiden eteen ei siis tarvitse raataa, ne voi saada ihan helposti ja näin voimia jää johonkin tärkeämpään.

Vierailija
38/146 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:14"]

Uskon :) Miksipä muuten tämäkään viestiketju olisi tullut eteeni heh :D

[/quote]

Tuli se esiin minullakin, enkä minä usko...

Vierailija
39/146 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:26"]

Uskon ja tiedän että vetovoiman laki toimii, minulla jo yli 20 v. Aluksi sain aivan pieniä juttuja, kuten jonkin vaatteen tms. jonka saamiseen pystyin uskomaan. Vähitellen kun uskonvoimani on kasvanut, olen saanut paljon isompia juttuja. Toivomisen ja todeksi uskomisen välillä on pitkä matka, toivomalla ja rukoilemalla ei saa mitään, saa vain lisää sitä mitä ei halua. Se tunne mikä sinulla on sisälläsi, lisääntyy. Jos haluat lomamatkan, lomamatkan kaipuusi lisääntyy. Jos taas tunnet kiitollisuutta ja onnellisuutta matkasta, jonka mielessäsi olet jo saanut, saat sen.

Mutta on myös muistettava, että tässä voi helposti kulkea väärään, jos koko ajan vain himoitsee tavaraa, sille himolle ei loppua näy ja kohta tavaran saaminen ei enää tunnu miltään, sama asia kuin shoppailun kanssa, saat hetken mielihyvän, joka pian kaikkoaa. Onni karkaa. Mieti sen sijaan, mitä todella haluat, miten haluat elää? Itse olen nimenomaan keskittynyt siihen, millaista elämää haluan elää. Halusin lapsia, tietynlaisen kodin tietyltä alueelta. Haluan tehdä luovaa työtä. Halusin samalla aaltopituudella olevia ystäviä. Onnellisen ja kestävän avioliiton. Mahdollisuuden auttaa muita ihmisiä. Kaikki tämä on toteunut kuin sormia napsauttamalla, asiat järjestyvät kuin itsestään.

En ole pyytänyt suuria rahasummia, en pysty nimittäin uskomaan, että saisin yhtäkkiä jostain 10 miljoonaa, en vain pysty. Toisekseen, en tarvitse kovin paljon rahaa, riittää että tulemme hyvin toimeen. Joskus pyydän jotain pientä ja joskus jotain suurempaa, ja aina toimii. Mutta se pyyntö pitää muotoilla oikein, se ei varsinaisesti edes ole pyyntö, ennemminkin vain kiitos, että on jo saanut kyseisen asian, sillä se todella on jo olemassa energiatasolla. Kun virittäydymme korkeamman energiatason taajuuksiin, kykenemme ottamaan asian vastaa tänne fyysiselle tasolle. Asioiden eteen ei siis tarvitse raataa, ne voi saada ihan helposti ja näin voimia jää johonkin tärkeämpään.

[/quote]

Ihan silkkaa hölynpölyä sinun juttusi.

Vierailija
40/146 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään tajua miten tuo toimii jos ei saa pyytää? Eli kuvitellaan että sinulla on jo haluamasi asi, oli se sitten rakkaus tai tavara tai matka. Miten tämä tehdään? Kertokaa jotka uskotte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi