Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko Vetovoiman lakiin?

Vierailija
01.02.2015 |

Siis siihen New Age -konseptiin?
Miksi uskot / et usko?

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tiedän että toimii ! Olen kokeillut. Mutta kirja joka neuvoo homman ei ole salaisuus. Vaan Neale Donald Walschin Happier than god .

Vierailija
2/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo Walsch ole uskonnollinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:09"]

Kyllä. Tiedän että toimii ! Olen kokeillut. Mutta kirja joka neuvoo homman ei ole salaisuus. Vaan Neale Donald Walschin Happier than god .

[/quote]

kerrotko lisää? Mien toiminut sinulla? Entä miten tuo Nealen kirja eroaa Rhonda Byrnen kirjoista, joista olen kaikki lukenut.

t:ei ap

Vierailija
4/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehtynyt olen ja olin varma että toimii. Nyt olen unohtanut oikeastaan koko vetovoiman lain.

Vierailija
5/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto se on?

Vierailija
6/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Googlesta

Vierailija
7/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:50"]

Katso Googlesta

[/quote]

Kerro.

Vierailija
9/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin uskon tuohon kuin jeesukseen ja jumalaan.

Vierailija
10/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja toimii

Vierailija
11/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:07"]

Siis siihen New Age -konseptiin? Miksi uskot / et usko?

[/quote]

En tietenkään. Kuka hörhö nyt mihinkään New Age-konseptiin uskoo? Ilman tieteellisiä todisteita ei ole mitään järjellistä syytä uskoa tähän.

Vierailija
12/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia.

Vierailija
13/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon :) Miksipä muuten tämäkään viestiketju olisi tullut eteeni heh :D

Itselläni ovat suuret toiveet toteutuneet ja vieläpä mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Olen saanut muutaman asian joista haaveillut, pääsin opiskelemaan minne halusin ja ensimmäisellä yrittämällä! Sain juuri sen vuokra asunnon minkä halusin.

Hauska juttu mikä kävi aivan vähän aikaa sitten oli kun ajattelin, että olohuoneen lattialle sopisi tumma pörrömatto, mutta minulla ei ollut varaa hankkia joten unohdin asian. Sitten muutaman päivän kulutttua sain juuri toivomani maton ilmaiseksi :)

Vierailija
14/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään usko. Olisi todella naurettavaa uskoa, että "universumi" antaisi minulle mitä haluan jos vain tarpeeksi vahvasti toivon. Universumi kun ei ole mikään toimintaan kykenevä entiteetti.

Siihenhän tuo perustuu, että kun ihminen kiinnittää huomionsa johonkin asiaan, hän huomaa siihen liittyvää kaikkialla, ja voi siksi saada kuin sattumalta toivomiaan asioita. Sama ilmiö kuin se, että raskaana oleva näkee kaikkialla muita raskaanaolevia. Tai se, että kun opit uuden sanan, se tulee yllättäen kaikkialla vastaan.

Vierailija
15/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon!!!

Vierailija
16/146 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tuo on humpuukia, ei mitään epäselvää tässä.

Vierailija
17/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin töistä lopputilin, sillä Brad Pitt tai Johnny Depp on tulossa kosimaan minua lähiaikoina joku aamu kotiovelleni ja on oltava paikalla, etten kävele onneni ohi. Ja sittenhän ei enää tarvitsekaan palkkatöihin vaivautua. Tänään oli odotusaamu nro348, viimeistään 1000 kohdalla se tapahtuu.

Vierailija
18/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin jokaisella on yksilölliset sormenjäljet niin samaan tapaan jokaisella on oma yksilöllinen tapansa keskustella universumin kanssa. Se pitää vain löytää. Kirjat ja oppaat antavat hyviä vinkkejä vetovoiman lain käytöstä, mutta ne eivät välttämättä toimi sinulla vaan sinun pitää löytää itsellesi luonteva tapa. Ja tällä ei ole mitään tekemistä new agen kanssa, siellä on hyvin erillaisia suuntauksia. Itse en resonoi sen kanssa, että asiat tehdään tietyllä tavalla/kaavalla ja vain new agen tapa on aino oikea.

Itselläni toimii se, että kuuntelee omaa sydäntään ja sen viestejä. Sydän tietää ensin. Elämä monimuotoisuudessaan aukeaa aivan eri tavalla. Elämä aukeaa myös kaikessa upeudessaan, kun on kiitollinen kaikesta siitä hyvästä mitä on tässä läsnäolevassa hetkessä. Jokaisella on jotakin hyvää mistä olla kiitollinen, olkoon se sitten vaikka niinkin pientä kuin kiitollisuus aamupalasta. 

Valoa ja rakkautta polullesi.

Vierailija
19/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/146 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkäuskoisille tiedoksi, että pelkkää humpuukia on moinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän