Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?

Vierailija
14.11.2021 |

Aloitan:

-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.

-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.

-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.

Kommentit (1208)

Vierailija
901/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuu "Ota minut nyt,ota vaikka väkisin,hämärässä, jotta minä näkisin".. TÄH? En ole ikinä ymmärtänyt laulun ideaa,tulee vaan rai""usfantasia mieleen.

Vierailija
902/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mixet tahdo olla mun kaa, jos mä rakastan sun Bemarii?" Yöks!

Eikäku tää on just hyvä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Hectorin vai kenen Jos Sä Tahdot Niin,hirveää alistunutta nöyristeltyä " Kyllä rakas,jos niin haluat,ryömin luoksesi kyllä kulta" ja muka iiihana rakkauslaulu.

Vierailija
904/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolikuu "Ota minut nyt,ota vaikka väkisin,hämärässä, jotta minä näkisin".. TÄH? En ole ikinä ymmärtänyt laulun ideaa,tulee vaan rai""usfantasia mieleen.

Kait se on joku ujo mies joka toivoo että hänen "unelmien Justiina" (tahi "unelmien Jussi" jos sattuu olemaan miehiin päin biisin henkilö) tulee ja vie..? En ole kyllä varma, on vähäsen hämärä sanoitus. Sanotaanhan sanoissa myös "mielelläni minä hulluuteni pois jakaisin!" Hulluna johonkuhun tai muuten vaan...

Vierailija
905/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiosta joskus kuulin laulun sanat: "Minä ja ex ja meidän sex..."

Vierailija
906/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala - Uu mama

Hirveitä mielikuvia kappaleen sanat antavat päähän.

Vierailija
907/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalokas samba.

Aiheuttaa miehen osalta sietämätöntä myötähäpeää ja hänen vaimonsa puolesta sääliä, kun tämä joutuu "kahdentoista tenavan" takia olemaan nalkissa moisen idariäijän kanssa.

Vierailija
908/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni - Pojat

Vierailija
909/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Every Breath You Take - biisin tarina ei ole romanttinen vaan kuvaus pakkomielteisestä toisen omistamisesta. Suosittu hääbiisi, jota Sting itse on kommentoinut: "Good luck!"

Vierailija
910/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Every Breath You Take - biisin tarina ei ole romanttinen vaan kuvaus pakkomielteisestä toisen omistamisesta. Suosittu hääbiisi, jota Sting itse on kommentoinut: "Good luck!"

Joo täähän on ehkä maailman väärinymmärretyin biisi. Itse tosin muistin, että teksti kertoi siitä, kuinka paljon toista vihaakaan, mutta olin ilmeisesti väärässä.

Vierailija
911/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta niin että halkeen yäk

Vierailija
912/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken kestää elämä ja sekin synkkää ja ikävää.

Lasten joululaulu 😅

Vierailija
913/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken kestää elämä ja sekin synkkää ja ikävää.

Lasten joululaulu 😅

Ruskean talon tonttujen ja menninkäisten laulu.

Vierailija
914/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut Mariskan biisit. Kuten se "toimi pappeina Zeus ja Raa, teki kerubit kunniaa, vedet niias ja aukes maa." Ovat siinä rajoilla  ovatko hyviä vai jotenkin vähän kammottavia.

Kammottava tuo Mariskan biisi. Huh. Ja Paula Vesalan "Tequila", yäkk. Se napaan tequilaa... yääkk. Ja Erinin "Vanha nainen hunningolla". Ei kiinnosta vanhan naisen himokkuus pätkääkään. 

Vierailija
915/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään mitkä rinnat.

Ja nyt Lidl kailottaa sitä mainoksessaan, muutettu vaan yhdellä kirjaimella että "hinnat".

Ällöä eikä yhtään nokkelaa, eikä oikein sovi ruokamarketin konseptiin junttimainen vanha tissilaulu.

Yhtä ällöttävää olisi jos naispuolinen laulaisi että Jestas sentään mitkä pallit / kivespussit.

Vierailija
916/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini Sapotaasin Levikset Repee, kun siinä lauletaan miten mies "puhuu etelää" ja "etelän puhuminen" tarkoittaa suuseksin antamista. Että mennään alas päin south kuten englannin kielisissä vastaavissa räppislangeissa.

Vierailija
917/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikotie uuteen kotiin vie. 

Maailman kaikkeuden huonoin ja ärsyttävin pyllerö pyörii joka mainoksessa määkimässä mansemurrettansa. Kun näkisi horsman joskus kasvavan vielä.

SE ON OIKOTIÄ!!!!!

Niih...

Tiedän, ärsyttävä renkutus.

Vierailija
918/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten mehuhetki

Tässä biisissä en pidä kohdasta "paha musta enkeli vie kenet haluaa eikä muita enkeleitä ole olemassakaan", koska olen eri mieltä, hyviä enkeleitä TODELLA on!

Vierailija
919/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nasaalilla ulistu vanha *uora hunningolla, koko biisi on jotenkin kuvottava.

Samoin Anna Puun pettämisvinkunat.

Täysin samaa mieltä

Vierailija
920/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imagine - Lennon