Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (1208)
Ettan ja Erinin Syö-kappaleessa Erinin osuus "tuu istuu mamman sylii, tää mamma.."
Vierailija kirjoitti:
No se, että "tontut juovat lientä". Tein tästä aloituksenkin eilen.
Nieletkö?
Metallimusiikin puolelta niitä on paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juicen Pyhä toimitus, Ismo Alangon Ekstaasiin.
Eli kappaleet, joissa lauletaan panemisesta, mutta kierrellen ja mukamas romanttisesti. Mua ällöttää.
Pyhä toimitus on dokaamisesta kylläkin.
Noinkohan on?
Tahdon olla sulle hyvin hellä, yök, mutta ap;n inhomamat ihan kivoja biisejä
"Napaan tequilaa" - ällöttää ajatus että toinen hörppii napanöyhtäistä viinaa.
Vierailija kirjoitti:
"Napaan tequilaa" - ällöttää ajatus että toinen hörppii napanöyhtäistä viinaa.
Vierailija kirjoitti:
.. ota siemen multa ...
piilo pfiliaa
Muutama on inhonnut Yön biisejä, kertomatta (sanoitusesimerkkejä käyttäen) mikä niissä nappaa?
Ikkunaprinsessa biisi on edes vähän siedettävämpi kun tiedostaa, että siinä kerrotaan mallinukesta, mutta ei se sitä pelasta...
(oikeasti olen nuorena ja alipainoisena törmännyt pariinkin "järjen jättiläiseen", jotka on selittäneet, että "ei haittaa vaikka on pienet rinnat" Varmaan olivat kovin ihmeissään kun heidän jaloudestaan huolimatta en heistä kiinnostunut)
Vierailija kirjoitti:
Sepi Kumpulaisen Armotonta menoa. Siinä biisissä ei ole mitään hyvää.
Kuuntelepa Sepin Tallinnalainen nainen.
PMMP - Rusketusraidat. Kuulostaa joltain päiväkodin insestisedän johtamalta ohjatulta toiminnalta.
solistiyhtye Suomen Mahtava peräsin ja pulleat purjeet- Siinä kyllä pistetään ihan alta lipan.JA toinen MA Nummisen kammotus Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä, Kun kuulin ko laulun 60-luvulla nuorena likkana en ole sittänyt ko herran naamaakaan TVssä
Arttu Wiskarin tuotanto
Joku uusi naisartisti (taas) laulaa erosta (taas) ja kuinka miehet on paskoja (taas) ja että omat sormet riittää (yök)
Pave Maijanen "Mullon jano sun lähteesi vettä, mullon jano sun kukkasi mettä"
Juha Vainio "Käyn ahon laitaa, minä ilman paitaa. Ei estä kukaan kun matkaa teen"
Miksei mieluummin että "ei estä mikään", kuten tietyö? Tai se että tulee räntää vaakatasossa?
Mikäli alkaa kuunnella musiikkia samalla tasolla, kuin piru lukee raamattua, niin takuulla löytää kaksimielisyyksiä. Itse en ole toistaiseksi löytänyt yhtään biisiä, jotka sanan koko merkityksessä ällöttäisivät. Tylsiä biisejä löytänyt paljonkin.