Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?

Vierailija
14.11.2021 |

Aloitan:

-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.

-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.

-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.

Kommentit (1208)

Vierailija
921/1208 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian "Ime munaa Kemppainen" ei iske (Kemppainen ei maksanut keikkaliksoja, siksi tekivät biisin, katuvat)

Popedan "Jos pillua saa", muuten kyllä Popeda on ok.

Vierailija
922/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi ovet ei aukene meille"

.....miksiköhän? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ja Teppo - Mä joka päivä töitä teen .....

teen sen siksi vaan että kulta sä jaksat olla mun .

Eli ... käy töissä ettei muija lähde .....

Vierailija
924/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki UB&SMG. 

Vierailija
925/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pienenä mun lemppari ja mielestäni hirveän hauska. Jorasin ja lauloin täysillä ja äiti vähän kauhisteli - mitä ihmettelin kun itse en tietty tajunnut sanoista mitään.😅 Huvittaa nykyään kyllä.

Vierailija
926/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha lainaus ei taas toimi - edellinen (927) viittaa siis Olen matkalla Alabamaan-biisin sanoihin.

Vierailija
927/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä ällötyksestä, mutta moni huvittaa hölmöydelllään. 

Reetun "king kong" vaikkapa: "kuin pingpongpallot/ katuja kun tallot/ naiset seuraa mua/ jee, pingpong, jee, pingpong!

Vierailija
928/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rafaelin enkeli on ihan paska biisi. Yksi paskimpia, mitä olen kuullut.

En tiedä paskimmasta, mutta ei nuo laulunsanat minullekaan ole ihan avautuneet, että mitä niillä oikein halutaan kertoa.

Pekka Ruuskan muutkin laulut on hyviä, erilaisia ja oivaltavia, ei tämäkään mikään "paskempi" ole.

Vierailija
929/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se Hectorin vai kenen Jos Sä Tahdot Niin,hirveää alistunutta nöyristeltyä " Kyllä rakas,jos niin haluat,ryömin luoksesi kyllä kulta" ja muka iiihana rakkauslaulu.

Kaunis laulu, kuulostaa erittäin haikealta, jos kyseessä on jokin kielletty rakkaus, joka on pakko unohtaa. Tekisi mieli hautautua itku silmässä maan alle, kun sitä kuuntelee. 

Vierailija
930/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniskan Mummo

Vierailija
931/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, jossa "häntä pannaan toiseen korvaan"

Nyt repes nauruhermo ...

Vierailija
932/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicen Sika.

Vierailija
933/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yön Joutsenlaulu. Kuunnellaan niin tippa linssissä ja kuvitellaan sanojen kertovan rakkaudesta, vaikka oikeestihan se kertoo ihan vaan elämänsä hassaavasta mennessä roikkuvasta epätoivoisesta boomerista.

boomerista? Laulu kertoo amerikkalaisesta keski-ikäisestä? Eipä taida poika hyvä. 

Eiköhän siinä ihan suomalaisesta boomerista lauleta, boomer!

Joutsenlaulu on ällöttävä, koska sen on kirjoittanut nuori mies, joka suhtautuu ylimielisen väheksyvästi vanhenevaan naiseen ja kuvittelee, ettei sillä ole mitään kivaa elämässä ja se vain kuihtuneena katselee ulos ikkunasta. Se biisi ei kerro oikeasta vanhenemisesta, vaan pateettisesti siitä, mitä nuori ymmärtämätön mies ajattelee vanhenemisesta.

Vierailija
934/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leevi and the Leavingsin TIkapuut taivaaseen.

Käytännössä kaikki näiden laulut kertovat sairaista ihmissuhteista tai muuten vaan siitä että päässä on vikaa. Jos ne kokee hauskana niin se kertoo taas jotakin kuulijasta.

Minulla on sadistinen ja narsistinen vanhempi, ja jotenkin koen tämän Tikapuut taivaaseen ihan terapeuttisena biisinä. Että jotkut ihmiset nyt vaan on niin totaalisen prseestä, että sammuttavat auringon ja tekevät ihan huvikseen jatkuvaa kiusaa muille. Joo, kyllä minä sen ympäristökannanoton siinä tajuan, mutta ne alun esimerkit ihan turhista terrori-iskuista puhtaasti kiusanteon vuoksi saavat silti tuntemaan, etten ole ongelman kanssa ihan yksin. Tuommoisia tyyppejä on olemassa, ja moni muukin on joutunut niiden kanssa tekemisiin.

Vierailija
935/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis Presleyn laulu It's now or never. Se on minusta vonkauslaulu, painostamista seksiin. Lyriikoissahan sanotaan, että jos et nyt anna, niin sitten ei koskaan. Eli jättää naisen. :)

Be mine tonight

Tomorrow

Will be too late

It's now or never

My love won't wait

Vierailija
936/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PMMP - Rusketusraidat. Kuulostaa joltain päiväkodin insestisedän johtamalta ohjatulta toiminnalta.

Vaikutelmaa tekee vielä kiduttavammaksi se, että ne ei laula vaan huutaa tän biisin.

Vierailija
937/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Porsaita äidin oomme kaikki!" Koska porsas on ison sian lapsi, niin laulussaan lapset nimittävät äitiään siaksi! Tämä on taas joulun ajan lähestyessä varsin ajankohtaista.

Vierailija
938/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikkinen Jukka Kuoppamäki kertoo biisillään "Pieni Mies" hokemansa.

Pieni mies on lausuttu kappaleessa kaikkiaan 47 kertaa.

Jää vaivaamaan liian hiljaisilla hetkillä. 

Pienen Miehen voisi tunkea takaisin Isänsä Peppuun, josta on tullutkin.

Pieni Mies

Pieni Mie

Pieni Mi...

Ehkä uni tulee ensi yönä, v[SENSUROITU!]tu!

Vierailija
939/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi Teräsniskan Mummo

En ole varma, mutta onko Mummoillakin vagina?

Onko kokemuksia...

Vierailija
940/1208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

baddingin paratiisi. iloinen laulu joka äkkiä tuntuu harmittomalta mutta kun hieman kuuntelee niin tajuaa sen kertovat ihmisistä jotka kuksii kuin kanit kuuysissä rannalla. 

Tämä on myös minun inhokkini. Ja kaiken lisäksi eräällä työkaverillani oli tapana usein hyräillä tätä kappaletta itsekseen ja tietysti alkoi soimaan päässä. Työkaveri oli mukava, mutta olin iloinen kun hän vaihtoi työpaikkaa ja pääsin eroon tuosta kappaleesta.

Paratiisi on upea! Sanat runoilija Arja Tiaisen. Oli vuosia Suomen suosituin radiohitti. Kyllä kansa tietää!