Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päädyit Av:lle?

Vierailija
01.02.2015 |

Niin, otsikossa kysymys. Mä googlettelin yhteen aikaan milloin mistäkin syystä ja ihmettelin miksi haku tarjoaa lähes aina av:n keskusteluja. Mietin sitten että mikäs paikka tää on ja siitä se sitten lähti. Ja paluuta menneeseen ei ole

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ku ap:llä, jo vauvakuumeen kourissa googlailin paljon vauvajuttuja ja löysin täältä paljon keskusteluja.odotusaikana loin tunnukset että pääsin liittymään suljettuun ryhmään missä kaikilla samassa kuussa laskettu aika. Ja sit vauvan syntymän jälkee hiffasin tän av puolen, pitkää vaan lueskelin ketjuja, lähiaikoina oon alkanu sillon tällön kommentoidakin :)

Vierailija
22/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana eräässä tv ohjelmassa. Olin pyytänyt sukulaisiani olemaan kertomatta minulle mitä minusta mahdollisesti netissä puhutaan. Olin silloin uskomattoman itseinhon kourissa enkä tahtonut tietää. Kuitenkin yksi juopunut tuli minulle kertomaan tästä palstasta ja siitä että täällä sataa tomaatteja ja mätiä kananmunia päälleni. En lopulta lukenut ketjua koska tiesin että voisin järjen vastaisesti loukkaantua randomien ihmisten turhanpäiväisestä ahdasmielisyydestä. Palsta jostain syystä alkoi koukuttaa nyt joitain vuosia tapahtuneen jälkeen mielenkiintoisine keskusteluineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sano kui tääl oli ollu enkun yo-kuunteluista asiaa ja jäin koukkuun...

Vierailija
24/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensin Demissä, sitten rupes kiinnostaa liikaa raskaus- ja vauva -asiat, tilasin Vauva-lehden ja siirryin tänne. Nykyään olen täällä aina, koska paljon mehevämmät jutut ja anonyymiys. Ja tietty peukuttelu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi