Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päädyit Av:lle?

Vierailija
01.02.2015 |

Niin, otsikossa kysymys. Mä googlettelin yhteen aikaan milloin mistäkin syystä ja ihmettelin miksi haku tarjoaa lähes aina av:n keskusteluja. Mietin sitten että mikäs paikka tää on ja siitä se sitten lähti. Ja paluuta menneeseen ei ole

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin kerran poikani oudosta sairaudesta. AV:lta löytyi vinkkejä ihan samoista oireista. Keskustelu oli vanha joten päätin aloittaa uuden. Sainkin paljon kommentteja ja vielä lääkärireissun jälkeen kysyivät ketjussa että mitenkä poika voi ja mitä lääkäri sanoi.

Ihan hyvä mieli jäi ja sillä tiellä olen ollut jo melkein 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa ja eräs kaveri, myöskin ulkkiksen kaa naimisissa oleva, vinkkasi että täällä on palsta nimeltä monikulttuuriset suhteet. Tuo moku palsta oli suht hiljainen joten tutkin vauvan muutkin palstat läpi jatkaa löysin av:n. Vuosi oli 2004.

Vierailija
4/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:48"]Tulin tänne, kun suomi24 uudistus oli niin perseestä ettei jaksanut enää, enkä tiedä oikein muutakaan foorumia.
[/quote]
Samaa tietä poikaseni :-) se uudistus oli sellainen, että sinkut-palsta, jossa kävin, koska aihe kiinnosti ja tekstejä tuli todella nopeaan tahtiin, muihin palstoihin verrattuna, mutta uudistuksen jälkeen, kaikki ätmit otti ja lähti ()paitsi ehkä yks) ja hitto niin lähti melkein kaikki muutkin ja siellä taso oli kova, sen jälkeen, mutta viestejä tuli niin harvoin, ettei tv:n kanssa palsta kilpailisi, niin tulin tänne, kun ätmitkin päätti tulla ja hitto täällähän on HAUSKAA... joten jäin..

Vierailija
6/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia hevistalli.net sivustolla (sinne päädyin vuosien takaisen heppaharrastuksen kautta) ja kerran kaverini luki tätä sivustoa. Olen muutenkin paljon kuullut tästä ja päätin tulla katsomaan mikä meininki. Huomasin, että täällä on paljon aktiivisempaa ja mielenkiintoisemmat keskustelut kuin hevostalli.netissä. Sille tielle jäin.

Vierailija
7/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta sitten vauvan saatuani yritin nettailla jotain imetysvinkkejä ja eksyin tälle palstalle. Sille tielle jäin :) Ties mitä olisinkaan voinut saada aikaiseksi näinä kaikkina palstailuun käytettyinä tunteina. Olisin varmaan kiinteä, urheilullinen ja väitellyt tohtoriksi.

Vierailija
8/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1998 kun esikoinen syntyi. Vieläköhän sen aikainen käyttäjätunnus toimisi, eipä ole tullut testattua :D

Vierailija
9/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna -99 esikoista odottaessani, nyt se vauva pääsee kesällä jo ripiltä:)

Vierailija
10/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli Ylilaudalla rajat vastaan. Nämä kaksi parasta foorumia silti.

Vierailija
11/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin jonkun googlailun kautta ensin kaksplussalle ja siellä palstailin varmaan reilu vuoden. Siellä oli paljon puhetta siitä, miten sairas palsta tämä on, joten tulin mielenkiinosta katsomaan ja sille tielle jäin. Nykyään käyn kaksplussalla enää todella harvoin. 

Vierailija
12/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain mainostettiin vauvapalstan akkojen pillu vai tissikuvia,sen jälkeen olen lueskellut.

Vierailija
13/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu linkkasi mulle legendaarisen käsikakka-ketjun ja jäin heti koukkuun.

Vierailija
14/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla sama.googletin usein esim.kosmetiikkatuotteita ja kaikki tiet johti aina avlle.

Vierailija
15/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin jotain bloggaajakeskusteluita. Vähän ajan päästä olin menetetty nainen. No going back.

Vierailija
16/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ne tiet mihkään Roomaan johda, tänne ne tuo, ja loukku napsahtaa perässä kiinni. Siinäpä sitten oot puhtaan paitas kans.

Vierailija
17/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne, kun suomi24 uudistus oli niin perseestä ettei jaksanut enää, enkä tiedä oikein muutakaan foorumia.

Vierailija
18/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:lla :D hitto, miten täältä pääsee pois

Vierailija
19/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonut tämän jo miljoona kertaa:

Kaksplussalle yritin laittaa kysymyksen lapsiperhearjen helpottamisesta. Sinne oli kuitenkin silloin kirjautumispakko ja valitsemani "Muumimamma"- nikki oli jo varattu. Siellä oli linkki tänne (silloiselle äitien palstalle) ja sitä kautta tänne sitten tulin.

Ensimmäinen kysymykseni oli "Miten helpottaa lapsiperheen kaaosta aamuisin?" ja ensimmäinen vastaus, jonka sain "Lataa kahvinkeitin jo illalla valmiiksi".

Vuosi oli -99 ja nyt tuo kaaos on jo 16v ihana pojankoltiainen..=)

Vierailija
20/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="01.02.2015 klo 00:52"]Kertonut tämän jo miljoona kertaa:

Kaksplussalle yritin laittaa kysymyksen lapsiperhearjen helpottamisesta. Sinne oli kuitenkin silloin kirjautumispakko ja valitsemani "Muumimamma"- nikki oli jo varattu. Siellä oli linkki tänne (silloiselle äitien palstalle) ja sitä kautta tänne sitten tulin.

Ensimmäinen kysymykseni oli "Miten helpottaa lapsiperheen kaaosta aamuisin?" ja ensimmäinen vastaus, jonka sain "Lataa kahvinkeitin jo illalla valmiiksi".

Vuosi oli -99 ja nyt tuo kaaos on jo 16v ihana pojankoltiainen..=)
[/quote]

Oho, sä oot kyllä sitten paljon nähnyt täällä :D aika legenda

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi