Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin naisten tehdä keskustelunavaukset tinderissä - tässä tulokset

Vierailija
13.11.2021 |

Yleensä aloitan keskustelun itse ja keksin muita keskustelunavauksia kuin vain "moi miten menee", "mitä sun iltaan kuuluu" tai jotain vastaavaa koska naiset kuulemma vihaavat tuollaisia juttuja. Noin kuukausi sitten lopetin aloitusten tekemisen ja aloin katsomaan millaisia aloituksia naiset tekevät.

Yli 70% ei koskaan kirjoittanut. Lopuista 90% olivat sitä "mitä kuuluu" "moi" tasoa. Jäljelle jäävät huomauttivat jotain koirastani tms ei mitään kovin omaperäistä.

Tulokset olivat kyllä aika pettymys vaikkakin juuri sitä mitä odotinkin. Toivottavasti ymmärrätte nyt miksei näytä hyvältä kun vaaditte jotain hienoja keskustelunavauksia miehiltä.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkiksi vielä miehille ettei kannata panostaa aloitukseen. Vaikka jotain omaperäistä keksinkin niin pieni murto osa mitään kuitenkaan vastasi. Epäilen että naisten ajatustenkulku on tyyliin "taidanpa kirjoitaa vain sille komeimmalle mätchille. Ihan sama vaikka se kirjoitti vain moi kun niitten muitten kanssa ei nyt vaan oikein ole sitä kemiaa".

Ap

Noinhan se menee tinderissä 99% naisten osalta.

Paitsi että olen ehkä tällä hetkellä löytänyt sen 1% naisen. Nätti, hoikka, atleettinen ja yliopistokoulutettu nainen joka tienaa varmaan tuplasti sen mitä minä. Tuon lisäksi todella sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut.

Jos tuon naisen saan itselleni niin voin myöntää että tasoteoriassa on poikkeuksia, mutta katsotaan nyt miten tämä jatkuu.

Vierailija
22/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jonne taas yllättyy siitä, ettei maailma olekaan reilu paikka ja ihmiset toisilleen syntymässä velkaa 😂 LOL

Naisethan ovat ne jotka odottavat jotain erityskohtelua koska maailma on sen heille jostain syystä velkaa.

Sitten täällä kirjoittelevat miten "kostoksi" ovat olleet sinkkuja monta vuotta koska sitä sopivaa miestä ei ole löytynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, miehiltä odotetaan sitä aktiivisempaa roolia, nimenomaan siksi, koska nainen on usein täysin kyvytön niitä tekemään. Koska byyäää, joskus sain pakit enkä ikinä enää uskalla, wäää.

Voi i n c e l i ä, itse pyörin jossain välissä deittipalstalla ja kirjoittelin siellä huvikseni kiinnostaville miehille. Ihan jotain tyhmiä juttuja liittyen heidän profiileihinsa yleensä. Vielä sellaisillekin, joiden ajattelin olevan aika paljon oman tasoni yläpuolella juuri sen takia, kun sillä ei ole mitään väliä, jos joku jättää vastaamatta. En tule Vauvalle siitä itkemään, enkä menetä itsetuntoani tai yöuniani siitä, ettei joku nyt sattunut kiinnostumaan minusta.

Vierailija
24/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, miehiltä odotetaan sitä aktiivisempaa roolia, nimenomaan siksi, koska nainen on usein täysin kyvytön niitä tekemään. Koska byyäää, joskus sain pakit enkä ikinä enää uskalla, wäää.

Kenenkään ei ole pakko tehdä aloitteita. Ei naisten eikä miesten. Älä ruikuta. Ja lopeta se aktiivinen rooli. Minä en ole naisena koskaan tehnyt yhtään aloitetta, ja olen ihan tyytyväinen elämääni.

Vierailija
25/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut kaikille jotka kirjoittavat, mutta jos mies panostaa niinkin paljon että kirjoittaa moi, vastaan nykyään vain moi. Siitä ei yllättäen tule koskaan keskustelua, koska joko miestä ei kiinnosta tarpeeksi tai sitten ei osaa keskustella.

Yritin toki aiemmin näille moi-tyypeillekin kirjoittaa enemmän, mutta huomasin sen turhaksi. 

Vierailija
26/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jonne taas yllättyy siitä, ettei maailma olekaan reilu paikka ja ihmiset toisilleen syntymässä velkaa 😂 LOL

Naisethan ovat ne jotka odottavat jotain erityskohtelua koska maailma on sen heille jostain syystä velkaa.

Sitten täällä kirjoittelevat miten "kostoksi" ovat olleet sinkkuja monta vuotta koska sitä sopivaa miestä ei ole löytynytkään.

Höpö höpö. Naiset eivät odota miehiltä mitään kohtelua. Ja sinkkuna olo ei ole kosto. Se on vaan parempi vaihtoehto kuin huono mies. Miksi pitäisi olla jonkun ällökkeen kanssa, mitä ihmettä siitä kukaan saa?

Vierailija
27/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkiksi vielä miehille ettei kannata panostaa aloitukseen. Vaikka jotain omaperäistä keksinkin niin pieni murto osa mitään kuitenkaan vastasi. Epäilen että naisten ajatustenkulku on tyyliin "taidanpa kirjoitaa vain sille komeimmalle mätchille. Ihan sama vaikka se kirjoitti vain moi kun niitten muitten kanssa ei nyt vaan oikein ole sitä kemiaa".

Ap

Usko mitä haluat, mutta kyllä noita komeita riittää ja moni aloittaa itsekin puhumaan. Sen sijaan olen laittanut keskustelunaloitusta silloin, kun jollain on ollut joku sama kiinnostuksenkohde kuin itselläni ja yleensä vielä vähän harvinaisempi sellainen. En jaksa kauan puhua jos toinen on tuollainen moi-tyyppi josta ei saa mitään irti. Harmi kyllä myös nämä yhteiset kiinnostuksenkohteen omanneet ovat melkein aina huonoja puhumaan.

Vierailija
28/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta kopioitua. Kylläpäs naisella pitää olla kaikenlaisia etuoikeuksia omasta mielestään.

Siltikin moni mies menee deittailussa siitä mistä aita on matalin. Se nainen pitäisi löytyä ilman mitään omaa panostusta jollain ”Moi”-viestillä, joita nainen saa tusinan päivässä.

Itse +30-vuotiaana päätin, että jos ei nyt löydy hyvää miestä lasten isäksi ja aviomieheksi, niin olen sitten yksin lopun ikääni. En tyydy enää yhteenkään riippakiveen tai tee kompromisseja. Löytyihän se timantti sitten ja on yhtä ihana vielä kymmenenkin vuoden jälkeen, mutta kaikenlaisia rimanalituksia tuli todistettua deiteillä pyöriessä.

Ja naisethan eivät mene siitä mistä matala on alin. Heidän suuri ponnistus on se että menevät laittautuneena johonkin yökerhon nurkkaan istumaan ja odottamaan että voivat antaa rukkaset 90% miehistä jotka tulevat heille juttelemaan.

Tai pari ylifiltteröityä selfietä instaan ja profiiliin pelkkä instagram osoite. Sen jälkeen vaan odottavat että komeat miehet keksivät jotain viihdyttäviä aloituksia. Oma panostus keskusteluun täysi nolla.

Vierailija
29/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis…kuinka vähällä älyllä ihmiskeho toimiikaan 😂

Tässä pikku vinkki: Naiset - kuten muutkin elämänmuodot - toimivat omaa etuaan maksimoiden, niissä puitteissa missä mahtuvat toimimaan.

Kenties voimakkain ”edun” impulssi liittyy seuraavan auringonnousun näkemisen mahdollistamiseen, kaikilla elämänmuodoilla.

Sinun, ihmisaivoilla varustettuna elämänmuotona, tulisi nyt rohkeasti tarttua härkää sarvista ja rakentaa loput palapelistä itse.

Ihan ensin voisit kysyä itseltäsi, miksi ihmeessä välität jostain ”naisten” ”kirjoittelusta”?

😂😂😂🤡🤡🤡

Vierailija
30/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Usko mitä haluat, mutta kyllä noita komeita riittää ja moni aloittaa itsekin puhumaan. Sen sijaan olen laittanut keskustelunaloitusta silloin, kun jollain on ollut joku sama kiinnostuksenkohde kuin itselläni ja yleensä vielä vähän harvinaisempi sellainen. En jaksa kauan puhua jos toinen on tuollainen moi-tyyppi josta ei saa mitään irti. Harmi kyllä myös nämä yhteiset kiinnostuksenkohteen omanneet ovat melkein aina huonoja puhumaan.

Eipä tainnut mikään noista komeista sanasepoista jäädä haaviin. Olipahan taas yllätys.

Vierailija
31/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noinhan se menee tinderissä 99% naisten osalta.

Paitsi että olen ehkä tällä hetkellä löytänyt sen 1% naisen. Nätti, hoikka, atleettinen ja yliopistokoulutettu nainen joka tienaa varmaan tuplasti sen mitä minä. Tuon lisäksi todella sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut.

Jos tuon naisen saan itselleni niin voin myöntää että tasoteoriassa on poikkeuksia, mutta katsotaan nyt miten tämä jatkuu.

Voi tätä projisointia. Miehet toki kirjoittavat vain niille kauneimmille, muiden kanssa ei vaivauduta, mutta naiset eivät ole noin yksinkertaisia. Komeita miehiä ei myöskään riitä jokaiselle kauniille.

Samalla sinäkin selität jostain huippunaisesta jonka tasoinen et itse edes ole.

Vierailija
32/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku paljastaa naisista sen, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joka ikinen kerta. MYÖS TÄSSÄ VIESTISSÄ :D

Vierailija
33/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eipä tainnut mikään noista komeista sanasepoista jäädä haaviin. Olipahan taas yllätys.

Se, että joku komea kirjoittaa minulle ensin, ei tarkoita että kyseinen mies automaattisesti kiinnostaa minua. Juurihan sanoin että pitää saada jotain irti ja mielellään olla jotain yhteistä.

Vierailija
34/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta kopioitua. Kylläpäs naisella pitää olla kaikenlaisia etuoikeuksia omasta mielestään.

Siltikin moni mies menee deittailussa siitä mistä aita on matalin. Se nainen pitäisi löytyä ilman mitään omaa panostusta jollain ”Moi”-viestillä, joita nainen saa tusinan päivässä.

Itse +30-vuotiaana päätin, että jos ei nyt löydy hyvää miestä lasten isäksi ja aviomieheksi, niin olen sitten yksin lopun ikääni. En tyydy enää yhteenkään riippakiveen tai tee kompromisseja. Löytyihän se timantti sitten ja on yhtä ihana vielä kymmenenkin vuoden jälkeen, mutta kaikenlaisia rimanalituksia tuli todistettua deiteillä pyöriessä.

Ja naisethan eivät mene siitä mistä matala on alin. Heidän suuri ponnistus on se että menevät laittautuneena johonkin yökerhon nurkkaan istumaan ja odottamaan että voivat antaa rukkaset 90% miehistä jotka tulevat heille juttelemaan.

Tai pari ylifiltteröityä selfietä instaan ja profiiliin pelkkä instagram osoite. Sen jälkeen vaan odottavat että komeat miehet keksivät jotain viihdyttäviä aloituksia. Oma panostus keskusteluun täysi nolla.

Kylläpä on katkera elämä sinulla. Ei jää kenellekään epäselväksi miksi olet yksin ja Vauvalla lauantai-iltana. Ei kukaan kultapieni pakota sinua viettämään aikaa kuvailemiesi naisten kanssa. Ihan samalla tavalla, kun naistenkaan ei tarvitse uhrata ajatuksiaan noille moi-miehille.

Vierailija
35/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään "naiset", vaan ihan yksilönä keksin jotain muuta kirjoitettavaa miehelle kuin "moi" tai "mitä kuuluu", joten ihan yksilönä myös toivon että hekin sitten keksivät jotain muuta kirjoitettavaa. Jos vaikka kymmenen ihmistä sanoo vain "moi" ja odottaa siitä aukeavan jonkin mielenkiintoisen keskustelun, se on aika rasittavaa sille joka joutuu sen mielenkiintoisen keskustelun kaikkien kymmenen kanssa keksimään.

Tämä palsta kyllä on täynnä teidänlaisia jotka tekevät kunnon avauksia. Oikeassa elämässä teitä ei sitten löytynytkään.

Ap

Tai sitten et vain ollut se todella kiinnostava ;-)

Vierailija
36/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku paljastaa naisista sen, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joka ikinen kerta. MYÖS TÄSSÄ VIESTISSÄ :D

Päinvastoin, miehet eivät tajua että kaikki mitä he sanovat naisista pätee heihin itseensä.

Vierailija
37/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö? Voit aina tilata jonkun viihdyttämään tai peräti suoraan alttarille. Tämä valitettavasti maksaa!

Eipähän tarvitse valittaa ettei kelpaa kellekään.

Vierailija
38/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen näitä nurkassa istujia, sillä en nauti huomion keskipisteenä olemisesta.

Mä olen myös varattu, joten joudun siksi antamaan rukkaset kaikille juttelijoille.

Vierailija
39/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harhaista settiä. Naisena voin kertoa, että jos kohdalle on osunut aidosti kiinnostava mies, niin ihan varmasti olen tehnyt aloitteen, olen laittanut viestin, olen live-tilanteessa pyrkinyt saamaan hänen huomionsa ja ylipäänsä yrittänyt saada hänet huomaamaan juuri minut.

Uskallan väittää, että jokainen nainen tekee noin.

Vierailija
40/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harhaista settiä. Naisena voin kertoa, että jos kohdalle on osunut aidosti kiinnostava mies, niin ihan varmasti olen tehnyt aloitteen, olen laittanut viestin, olen live-tilanteessa pyrkinyt saamaan hänen huomionsa ja ylipäänsä yrittänyt saada hänet huomaamaan juuri minut.

Uskallan väittää, että jokainen nainen tekee noin.

Mutta kun tämä ei ole aloituksen pointti, vaan se sama, mikä joka ikinen päivä tällä palstalla, eli että naiset toimivat väärin, kun haluavat komean, älykkään, hauskan ja mukavan miehen, eivätkä katkeraa ruikuttajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme