Annoin naisten tehdä keskustelunavaukset tinderissä - tässä tulokset
Yleensä aloitan keskustelun itse ja keksin muita keskustelunavauksia kuin vain "moi miten menee", "mitä sun iltaan kuuluu" tai jotain vastaavaa koska naiset kuulemma vihaavat tuollaisia juttuja. Noin kuukausi sitten lopetin aloitusten tekemisen ja aloin katsomaan millaisia aloituksia naiset tekevät.
Yli 70% ei koskaan kirjoittanut. Lopuista 90% olivat sitä "mitä kuuluu" "moi" tasoa. Jäljelle jäävät huomauttivat jotain koirastani tms ei mitään kovin omaperäistä.
Tulokset olivat kyllä aika pettymys vaikkakin juuri sitä mitä odotinkin. Toivottavasti ymmärrätte nyt miksei näytä hyvältä kun vaaditte jotain hienoja keskustelunavauksia miehiltä.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi keksiä jotain omaperäistä ja vitsikästä tai kiinnostavaa? Miksei voi vaan sanoa moi ja alkaa siitä sitten keskustelemaan jos kiinnostaa? Miksei voi kysyä, että mitä kuuluu tai mitä sun päivään on tänään kuulunut ja sillä tavalla alkaa keskustella? Kysyn siis ihan mielenkiinnosta, koska en ymmärrä tätä nykyajan deittailua ja miksi se on niin vaikeaa.
Koska ne naiset juttelee kymmenien, ellei satojen miesten kanssa samat jutut ja ovat kyllästyneitä samojen aiheiden läpikäymiseen? Oma veikkaus, miehenä. Ihan täys vitsi kaikki nettideittipalvelut nykyään, ellet ole panoseuraa vailla tai elämässä hyvin menestynyt, jonka lisäksi vielä hyvännäköinen, silloin voit valita haluamasi, muuten jäät siinä tuolileikissä todennäköisesti ilman. Ennen noissa vielä tapasi ihmisiä, nykyään on aika mahdotonta löytää mitään perusmiehenä, ei saa edes monesti minkäänlaista vastausta, vaikka usein valitellaan ettei miehet laita edes ekaa viestiä. Luulenpa että se johtuu niistä aikaisemmista turhista viestittelyistä, jos on liian korkeatasoinen mätsi, niin annetaan hänen tehdä se aloitus jos on oikeasti kiinnostunut, muuten ihan turha edes lähettää sitä ensimmäistäkään viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Tulokset osoittavat, että kun et ole ulkoisesti tai muutenkaan kiinnostava, niin naisavaukset menevät muille.
Millaisia vastauksia odotat?
"No moi, senkin tuhmeliini! Nähdäänkö Jumbossa klo 19. Ota kortsut mukaan ;)"
(Muistetaan jälleen kerran palstailijoiden haluavan viedä daaminsa ravintolaan ja valittavan jälkikäteen ahneista pimpsoista)
Vierailija kirjoitti:
Eli yksikään niistä matcheista ei ollut niin kiinnostava, että olisit ajatellut, että "tämän todellakin haluaisin tavata"?
En ole koskaan ollut Tinderissä, netteideiteissä kyllä. Silloin minulle oli itsestäänselvää, että lähetin flirtin tai viestin vain ja ainoastaan miehille, jotka olivat niin kiinnostavia, että aidosti halusin heihin tutustua. En enää muista, mitä kirjoitin viestiin, mutta jotain siitä, mikä heissä herätti kiinnostukseni.
Tinderistä olen lukenut niin monta kertaa, että miehet swaippaavat siellä lähes kaikki naiset oikealle ja vasta sitten miettivät haluavatko viestitellä, että siellä tuskin lähettäisin avausviestejä. Paitsi tietysti, jos olisi sellainen helmi, jonka kanssa olisi "ihan pakko" yrittää päästä kontaktiin. Eikä se viesti olisi pelkkä "moi".
Kai se on pakko laittaa kaikki oikealle koska sit keskustelussa selviää vasta haluaako tavata.
Miten kuvat ja esittelyteksti voi kertoa haluaako tavata... Keskustelulla voi selvittää riittääkö äly sillä edes esittelytekstin laatimiseen hänellä itsellään, jos palkannut jonkun assistentin suunnittelemaan kaikki kun aivot liian haurastuneet.
Mitä ihmettä? Koskaan en ole tämmöistä edes tullut ajatelleeksi, että pitäisi olla joku omaperäinen keskustelunavaus. Yleensä ne ihan normaalit viestit kiinnostavilta tyypeiltä riittää eikä tarvi miettiä mitään ihmellisiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletetaan, että olisi liki velvollisuus kiinnostua sellaisesta miehestä/naisesta, joka ei kiinnosta?
Eiköhän jokainen etsi omien toiveidensa pohjalta seuraa. Eri asia sitten on, jos ei osaa kommunikoida, niin todennäköisesti jää ilman sitä seuraa.
Teksteistähän aloittaja puhui.
En tiedä puhummeko nyt samasta asiasta. Mielestäni kommunikointi käsittää myös kyvyn ilmaista itseään kirjoittamalla, vaikka sen ensimmäisen viestin, jonka tarkoitus on herättää viestin saajan mielenkiinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yksikään niistä matcheista ei ollut niin kiinnostava, että olisit ajatellut, että "tämän todellakin haluaisin tavata"?
En ole koskaan ollut Tinderissä, netteideiteissä kyllä. Silloin minulle oli itsestäänselvää, että lähetin flirtin tai viestin vain ja ainoastaan miehille, jotka olivat niin kiinnostavia, että aidosti halusin heihin tutustua. En enää muista, mitä kirjoitin viestiin, mutta jotain siitä, mikä heissä herätti kiinnostukseni.
Tinderistä olen lukenut niin monta kertaa, että miehet swaippaavat siellä lähes kaikki naiset oikealle ja vasta sitten miettivät haluavatko viestitellä, että siellä tuskin lähettäisin avausviestejä. Paitsi tietysti, jos olisi sellainen helmi, jonka kanssa olisi "ihan pakko" yrittää päästä kontaktiin. Eikä se viesti olisi pelkkä "moi".
Kai se on pakko laittaa kaikki oikealle koska sit keskustelussa selviää vasta haluaako tavata.
Miten kuvat ja esittelyteksti voi kertoa haluaako tavata... Keskustelulla voi selvittää riittääkö äly sillä edes esittelytekstin laatimiseen hänellä itsellään, jos palkannut jonkun assistentin suunnittelemaan kaikki kun aivot liian haurastuneet.
??? 😬
Huhhuh nyt on todella sankkaa. Report/exterminate urself, kiitos!
Hyviä aloituksia:
"Mies söi lasten vanukkaat"
"Pesetkö jauhenlihan"
"Maisa Torppa/LuxusBloggaaja/Sofia Belorf/Didem"
Näihin naiset empiirisen tutkimuksen perusteella vastaa satojen vastausten ja useiden sivujen verran.
Kertokaa esimerkkejä mikä on ollut hyvä keskustelun avaus.
Ei nyt aukea tässä että miten avataan kiinnostava keskustelu jos ei saa sanoa "Moi". Saako sanoa "Hei"?
"Hi-Diddily-Ho"?
Olisin liian avuton tinderiin, mutta kommenteista päätellen voisi silti mennä hyvin koska olen nainen..?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi keksiä jotain omaperäistä ja vitsikästä tai kiinnostavaa? Miksei voi vaan sanoa moi ja alkaa siitä sitten keskustelemaan jos kiinnostaa? Miksei voi kysyä, että mitä kuuluu tai mitä sun päivään on tänään kuulunut ja sillä tavalla alkaa keskustella? Kysyn siis ihan mielenkiinnosta, koska en ymmärrä tätä nykyajan deittailua ja miksi se on niin vaikeaa.
Tässä naisen vastaus, jos aidosti kiinnostaa. Kuutisen vuotta sitten minulla oli deittipalstalla ilmoitus. Minulla oli pitkä profiiliteksti, johon oli helppo tarttua. Suunnilleen 20% profiilini katsoneista laittoi minulle viestiä, sain parissa kuukaudessa yli 400 viestiä (eri käyttäjiltä). Näiden joukossa oli myös nykyinen aviomieheni. Moi-viestien lähettäneiden profiileja en käynyt edes katsomassa, enkä niitä, joiden viesti vaikutti geneeriseltä copypastelta, joka lähetetään kaikille, jotka osuvat omaan ikähaarukkaan. Moni kirjoitti kivan pitkän viestin ja heidän profiilinsa katsoin aina ja vastasinkin kaikkiin näihin viesteihin.
Sillä moi-viestillä ei vaan erotu, ellet satu lähettämään sitä ihmiselle, joka ei paljon viestejä saa tai joka ei jo lähtökohtaisesti ole sinusta todella kiinnostunut.
Aikoinaan kun olin Tinderissä yritin jonkin aikaa aloittaa miesten kanssa keskusteluja jollain muulla kuin "moi mitä kuuluu" eli tervehdyksen lisäksi lähdin suoraan kysymään esim. jotain kiinnostuksen kohteisiin tai vaikka maailman tapahtumiin liittyvää mielipidettä.
Harva osasi vastata mitään kiinnostavaa ja usein sain vastauksina vittuilua ja jopa kommentteja, että olen varmaan jotenkin tyhmä ja kehitysvammainen kun vain suoraan aloitin keskustelua jostain kiinnostavasta aiheesta. En vieläkään tiedä, mikä mun avauksissa meni niin tunteisiin.
Onneksi olen jo naimisissa niin ei tarvi tinderöidä enää.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku, tuo voimakkaan ja itsenäisen naisen ainoa ase...
Ja tällä kommentilla tarkoitus oli mikä? Jokaisella on oikeus peukuttaa, ylös ja alas, myös naisilla, kuten miehillä. Kuinka varma loppuunsa voit edes olla henkilön sukupuolesta ketkä peukuttavat, ja mihin suuntaan? Kuulostaa vahvasti siltä, että olet mielipiteesi (palstan)naisista tiukasti luonut ja heidät kaikki samaan tapaan arvottaa on tapasi. Surullista touhua. Yleistäminen on varsin huono tapa ja se ei johda mihinkään. Tai no..Katkeroitumiseen se johtaa, ja jokaisen luulisi tietävän, että siitä kärsii kaikista pahiten katkeroitunut ihminen. Tälle on taasen seurausta uusien ihmisten blokkaaminen jo ennalta ja aito tutustuminen, kun heidät mielessäsi jo tuominnut olet. Ei ole varmasti helppoa olla mies, mutta ei se naisenakaan ruusuilla tanssimista ole. Yhtä todistelua siitä, että ei ole samanlainen kuin kaikki muut, ja saisi reilun mahdollisuuden osoittaa olevansa erilainen, kypsä ja aito ihminen tunteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään "naiset", vaan ihan yksilönä keksin jotain muuta kirjoitettavaa miehelle kuin "moi" tai "mitä kuuluu", joten ihan yksilönä myös toivon että hekin sitten keksivät jotain muuta kirjoitettavaa. Jos vaikka kymmenen ihmistä sanoo vain "moi" ja odottaa siitä aukeavan jonkin mielenkiintoisen keskustelun, se on aika rasittavaa sille joka joutuu sen mielenkiintoisen keskustelun kaikkien kymmenen kanssa keksimään.
Tämä palsta kyllä on täynnä teidänlaisia jotka tekevät kunnon avauksia. Oikeassa elämässä teitä ei sitten löytynytkään.
Ap
Tai sitten et vain ollut se todella kiinnostava ;-)
Juu, kyllä me kaikki tiedetään että se todellinen syy on se etten vaan ollut se really really really ridiculously good looking. Varmaan jonkun turkkilaiskreikkalaisen miljonäärisupermallin kanssa suomalaiset naiset löytävät heti todella syvälliset keskustelut vaikkei yhteistä kieltä olisikaan.
Ap
N30 kirjoitti:
Kuulostaa vahvasti siltä, että olet mielipiteesi (palstan)naisista tiukasti luonut ja heidät kaikki samaan tapaan arvottaa on tapasi. Surullista touhua. Yleistäminen on varsin huono tapa ja se ei johda mihinkään.
Tätä samaahan te naiset tällä palstalla teette miehiin liittyen joka ikinen päivä, eikun ainiin, tämä on taas sitä nykypäivän "tasa-arvoa"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään "naiset", vaan ihan yksilönä keksin jotain muuta kirjoitettavaa miehelle kuin "moi" tai "mitä kuuluu", joten ihan yksilönä myös toivon että hekin sitten keksivät jotain muuta kirjoitettavaa. Jos vaikka kymmenen ihmistä sanoo vain "moi" ja odottaa siitä aukeavan jonkin mielenkiintoisen keskustelun, se on aika rasittavaa sille joka joutuu sen mielenkiintoisen keskustelun kaikkien kymmenen kanssa keksimään.
Tämä palsta kyllä on täynnä teidänlaisia jotka tekevät kunnon avauksia. Oikeassa elämässä teitä ei sitten löytynytkään.
Ap
Tai sitten et vain ollut se todella kiinnostava ;-)
Juu, kyllä me kaikki tiedetään että se todellinen syy on se etten vaan ollut se really really really ridiculously good looking. Varmaan jonkun turkkilaiskreikkalaisen miljonäärisupermallin kanssa suomalaiset naiset löytävät heti todella syvälliset keskustelut vaikkei yhteistä kieltä olisikaan.
Ap
Joo ja tätä käyt täällä hokemassa vuodesta toiseen joka ikinen päivä. Entä sitten? Hyvännäköiset ovat suositumpia kuin vähemmän hyvännäköiset. Normaalit ihmiset oppivat tämän viimeistään alakoulussa. Ja elävät sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jonne taas yllättyy siitä, ettei maailma olekaan reilu paikka ja ihmiset toisilleen syntymässä velkaa 😂 LOL
Naisethan ovat ne jotka odottavat jotain erityskohtelua koska maailma on sen heille jostain syystä velkaa.
Sitten täällä kirjoittelevat miten "kostoksi" ovat olleet sinkkuja monta vuotta koska sitä sopivaa miestä ei ole löytynytkään.
Aika harhaista settiä. Naisena voin kertoa, että jos kohdalle on osunut aidosti kiinnostava mies, niin ihan varmasti olen tehnyt aloitteen, olen laittanut viestin, olen live-tilanteessa pyrkinyt saamaan hänen huomionsa ja ylipäänsä yrittänyt saada hänet huomaamaan juuri minut.
Uskallan väittää, että jokainen nainen tekee noin.
Mutta kun tämä ei ole aloituksen pointti, vaan se sama, mikä joka ikinen päivä tällä palstalla, eli että naiset toimivat väärin, kun haluavat komean, älykkään, hauskan ja mukavan miehen, eivätkä katkeraa ruikuttajaa.
Miehen pitää tyytyä omaan tasoonsa (joka taas on se mitä se saa tinderistä). Naisilla taas on etuoikeus komeisiin, älykkäisiin, hauskoihin ja mukaviin miehiin vaikka itse olisivat ei niin kauniita pullukoita.
Selittäisitkö minulle, miten tämä tapahtuu, kiitos. Eli jos eroaisin tuosta nykyisestä puolisostani, niin saisin halutessani älykkään hauskan ja mukavan miehen .... kuinka pitkäksi ajaksi?
Ja mikä tässä siis olisi ongelma ja kenelle, jos se älykäs hauska ja mukava mies itsekin haluaisi tällaisen ei niin kauniin pullukan?
Olen joskus yrittänyt näiden moi-miesten kanssa keskustella. Tuskalla ja työllä saa kiskottua yksisanaisia vastauksia irti.
Vastapainona on toki sellaisiakin miekkosia, jotka osaavat jutella, kertoa asioistaan ja kysyä kysymyksiä.
Jos olet sinkkumies ja etsit aidosti neuvoja tältä palstalta, niin kannattaa lukea huolella naisten kommentit ja jättää katkeroituneiden miesten kommentit omaan arvoonsa, ellet juuri näitä miehiä halua tapailla. Ei ole olemassa mitään taikakonstia seuran löytämiseksi, mutta katkeroituminen ja luovuttaminen eivät ainakaan auta asiaa.
Täällä on paljon rehellisiä kommentteja naisilta, jotka ovat oikeasti hyödyllisiä deittimaailmassa ja sitten kasa sinkkumiehiä, jotka omasta mielestään tietävät paremmin mitä naiset haluavat. Eivät naiset ole mikään geneerinen massa. Ihan tavallisillakin miehillä on hyvät mahdollisuuden löytää kumppani, kunhan asenne on oikea.
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Kuulostaa vahvasti siltä, että olet mielipiteesi (palstan)naisista tiukasti luonut ja heidät kaikki samaan tapaan arvottaa on tapasi. Surullista touhua. Yleistäminen on varsin huono tapa ja se ei johda mihinkään.
Tätä samaahan te naiset tällä palstalla teette miehiin liittyen joka ikinen päivä, eikun ainiin, tämä on taas sitä nykypäivän "tasa-arvoa"...
Et viitsisi yleistää. Minä en ole omalta osaltani miehiä täällä lyttäillyt, päinvastoin, puolia pitänyt ja sekään ei ole hyvä, muut naiset käyvät kimppuun. Kyllä tämä palstailu osoittaa hyvin, että toista sukupuolta ei ymmärretä, kommunikaatio tökkii tai sitä edes tavoitella. Syyttelyä suuntaan ja toiseen. Joku nainen laittaa, että syy on miehessä x, samalla hetkellä miehet osoittavat sormensa kaikkiin naisiin, vaikka kyse ei ole kuin yhdestä mielipiteestä, jonka on osoittanut yksi nainen.
En ymmärrä suurinta osaa palstan miehistä, mutta samaa voin sanoa naisista. Itselläni on raja, minkä määrän perseilyä katson niin miehiltä kuin naisilta, ja tämä raja paukkuu päivisin. En ymmärrä, että kuinka pahoinvoivia ihmisiä täällä on, kun luulette olevan ok oksentaa kaiken pahan toiselle. Toivottavasti saatte kaikki korvaavia kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta tai elätte elämänne yksin, pääasia että onnellisena ja hyvinvoivina.
Minulla on naistuttu joka aina tinderissä odottaa että miehet aloittavat keskustelun. Sitten itse keskustelussa hän antaa vain tylsiä parisanaisia vastauksia.
Tämä nainen myös valittaa siitä ettei hän koskaan löydä mielenkiintoisia miehiä.
Ihmeen paljon hän on kyllä ehtinyt tinderöimään kun jokaikinen miestuttu joka on joskus ollut tinderissä on törmännyt häneen.
Tulokset osoittavat, että kun et ole ulkoisesti tai muutenkaan kiinnostava, niin naisavaukset menevät muille.