Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin naisten tehdä keskustelunavaukset tinderissä - tässä tulokset

Vierailija
13.11.2021 |

Yleensä aloitan keskustelun itse ja keksin muita keskustelunavauksia kuin vain "moi miten menee", "mitä sun iltaan kuuluu" tai jotain vastaavaa koska naiset kuulemma vihaavat tuollaisia juttuja. Noin kuukausi sitten lopetin aloitusten tekemisen ja aloin katsomaan millaisia aloituksia naiset tekevät.

Yli 70% ei koskaan kirjoittanut. Lopuista 90% olivat sitä "mitä kuuluu" "moi" tasoa. Jäljelle jäävät huomauttivat jotain koirastani tms ei mitään kovin omaperäistä.

Tulokset olivat kyllä aika pettymys vaikkakin juuri sitä mitä odotinkin. Toivottavasti ymmärrätte nyt miksei näytä hyvältä kun vaaditte jotain hienoja keskustelunavauksia miehiltä.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sinkkumies ja etsit aidosti neuvoja tältä palstalta, niin kannattaa lukea huolella naisten kommentit ja jättää katkeroituneiden miesten kommentit omaan arvoonsa, ellet juuri näitä miehiä halua tapailla. Ei ole olemassa mitään taikakonstia seuran löytämiseksi, mutta katkeroituminen ja luovuttaminen eivät ainakaan auta asiaa.

Täällä on paljon rehellisiä kommentteja naisilta, jotka ovat oikeasti hyödyllisiä deittimaailmassa ja sitten kasa sinkkumiehiä, jotka omasta mielestään tietävät paremmin mitä naiset haluavat. Eivät naiset ole mikään geneerinen massa. Ihan tavallisillakin miehillä on hyvät mahdollisuuden löytää kumppani, kunhan asenne on oikea.

Voi kuule. Jos palstan miehiä kuuntelisin niin olisin mgtow eikä minulla olisi tinder profiiliä jossa on monta kuvaa ja profiiliteksti.

Ja mitä palstanaisten neuvoihin tulee niin eipä tule mieleen mitään mistä voisi olla mitään hyötyä. Naiset kertakaikkiaan elävät jossain omissa satumaailmoissaan eivätkä ymmärrä miehen osasta pariutumismarkkinoilla yhtään mitään.

Ap

Mitä oikein horiset? Olet yksi näistä katkeroituneista palstamiehistä itse.

Katkeroitunut nyt on varmaan jokainen mies joka on pariutumismarkkinoilla johtuen siitä kun nykynaiset kaatavat jatkuvasti paskaa niskaan.

Mikään työtön peräkammarin poika en kuitenkaan ole, vaan menestyvä ja varmaan ihan komea myös kun nyt kerta noita mätchejäkin tinderissä saan.

Mutta seuraa et silti saa, kun jaksat kerran palstalla valittaa. Mistähän mahtaa johtua, kun olet ainakin omasta mielestäsi joku napakymppi? Naisten vika, kun eivät huoli?

Mikä ihme estäisi varattua kirjoittelemasta tänne?

Käyn kyllä treffeillä usein. En ole varattu sen takia koska tykkään enemmän satunnaisesta irtoseksistä kuin vakkari parisuhteesta.

T. Ap

Vierailija
102/104 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sinkkumies ja etsit aidosti neuvoja tältä palstalta, niin kannattaa lukea huolella naisten kommentit ja jättää katkeroituneiden miesten kommentit omaan arvoonsa, ellet juuri näitä miehiä halua tapailla. Ei ole olemassa mitään taikakonstia seuran löytämiseksi, mutta katkeroituminen ja luovuttaminen eivät ainakaan auta asiaa.

Täällä on paljon rehellisiä kommentteja naisilta, jotka ovat oikeasti hyödyllisiä deittimaailmassa ja sitten kasa sinkkumiehiä, jotka omasta mielestään tietävät paremmin mitä naiset haluavat. Eivät naiset ole mikään geneerinen massa. Ihan tavallisillakin miehillä on hyvät mahdollisuuden löytää kumppani, kunhan asenne on oikea.

Voi kuule. Jos palstan miehiä kuuntelisin niin olisin mgtow eikä minulla olisi tinder profiiliä jossa on monta kuvaa ja profiiliteksti.

Ja mitä palstanaisten neuvoihin tulee niin eipä tule mieleen mitään mistä voisi olla mitään hyötyä. Naiset kertakaikkiaan elävät jossain omissa satumaailmoissaan eivätkä ymmärrä miehen osasta pariutumismarkkinoilla yhtään mitään.

Ap

No mutta ainakin mulle naisena on ollut hyödyllistä lukea näitä neuvokkaita, kertaukseen perustuvia tietoiskujasi.

Paras oppi on ollut että jokainen suomenkielinen profiili poistuu vikkelästi vasemmalle. Toki matcheja tulee vähemmän, mutta pahin riski eli pienikin kontaktin mahdollisuus katkeran palstamiehen kanssa on vältetty. Kiitos <3

Tuo on kyllä ojasta aallikkoon menemistä. Kaikki tuntemani ulkkarit pettävät suomalaisia naisiaan, lukuunottamatta muutamia valkoihoisia.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä oikein horiset? Olet yksi näistä katkeroituneista palstamiehistä itse.

Katkeroitunut nyt on varmaan jokainen mies joka on pariutumismarkkinoilla johtuen siitä kun nykynaiset kaatavat jatkuvasti paskaa niskaan.

Mikään työtön peräkammarin poika en kuitenkaan ole, vaan menestyvä ja varmaan ihan komea myös kun nyt kerta noita mätchejäkin tinderissä saan.

Mutta seuraa et silti saa, kun jaksat kerran palstalla valittaa. Mistähän mahtaa johtua, kun olet ainakin omasta mielestäsi joku napakymppi? Naisten vika, kun eivät huoli?

Mikä ihme estäisi varattua kirjoittelemasta tänne?

Käyn kyllä treffeillä usein. En ole varattu sen takia koska tykkään enemmän satunnaisesta irtoseksistä kuin vakkari parisuhteesta.

T. Ap

Tinder on irtoseksikatalogi, josta haetaan pinnallista p anoseuraa, niin eipä juuri tule vastaan älykköavauksia.

Vierailija
104/104 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen saanut vastauksia kun olen itse lähestynyt fiksulla ja asiallisella viestillä. Hieman huumoria ja tietenkin sekaan pieni mauste kohteliasta flirttiä. Enkä minä taatusti ole se tinderin komein mies, enkä varakkain. Keskitasoa kaikin puolin. Jos sieltä tulee vastaus ja se näyttää lähinnä katkeroituneen tai itsekeskeisen juntin naisen kirjoittamalta, jätän vastaamatta. Nyt olen sitten tapaillut todella mukavaa, seurallista, ja kaiken lisäksi erittäin viehättävän näköistä naista. Ja teen sen saman edelleen myös ihan kasvotusten tapaamisissa. Semmoista se nyt vaan on, eikä yhtään sen vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan