Pitääkö lentoemännän olla aina tosi kaunis? Haluaisin emoksi, mutta en ole mikään missi.
En ole paljoa lentänyt, mutta mitä nyt olen niin kaikki lentoemännät ovat olleet hyvin kauniita. Miten tärkeää on upea ulkonäkö? Olen ihan tavallisen näköinen nainen, en ruma tai epäsiisti, mutta en mikään varsinainen kaunotarkaan. Ikää 29.
Kommentit (6)
No ei pidä todellakaan 😂😂 Kelpaa myös ihan laudat, joilla naama 6- ja jäänyt kasarille. Amiskoulutus.
Finnairin lentoemännät ovat minusta täysin tavallisen näköisiä. Ei todellakaan mitään missejä (eikä tarvitse toki ollakaan).
En ole nähnyt Maisa Torpan pöksyjen sisään, mutta mitä on paljastanut niin en ole vielä mitään kaunist nähnyt.
Katsoin juuri pitkällä lentomatkalla lentoemäntiä ja stuertteja, että hoikemmalla vartalolla on helpompaa liikkua ahtaissa tiloissa. Mutta ei siinä työssä tarvitse olla mikään erityisen kaunis tai komea. Näin tavismatkustajan näkökulmasta tärkeintä on hyvä asenne asiakaspalvelutyötä kohtaan ja myös riittävä rohkeus ja taito sanoa asiallisen napakasti jos on tarve.
Aika moni tekee somea, siis suomalaisistakin, joten itse voi jokainen sitten miettiä asiaa.
Mä olen lentänyt vain vähän, mutta ilahtunut nähdessäni hyvinkin tavallisia lentoemäntiä niiden missien joukossa. Tiktokissakin moni somettaa työstään ja ihan ovat taviksiakin.