Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin naisten tehdä keskustelunavaukset tinderissä - tässä tulokset

Vierailija
13.11.2021 |

Yleensä aloitan keskustelun itse ja keksin muita keskustelunavauksia kuin vain "moi miten menee", "mitä sun iltaan kuuluu" tai jotain vastaavaa koska naiset kuulemma vihaavat tuollaisia juttuja. Noin kuukausi sitten lopetin aloitusten tekemisen ja aloin katsomaan millaisia aloituksia naiset tekevät.

Yli 70% ei koskaan kirjoittanut. Lopuista 90% olivat sitä "mitä kuuluu" "moi" tasoa. Jäljelle jäävät huomauttivat jotain koirastani tms ei mitään kovin omaperäistä.

Tulokset olivat kyllä aika pettymys vaikkakin juuri sitä mitä odotinkin. Toivottavasti ymmärrätte nyt miksei näytä hyvältä kun vaaditte jotain hienoja keskustelunavauksia miehiltä.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jonne taas yllättyy siitä, ettei maailma olekaan reilu paikka ja ihmiset toisilleen syntymässä velkaa 😂 LOL

Naisethan ovat ne jotka odottavat jotain erityskohtelua koska maailma on sen heille jostain syystä velkaa.

Sitten täällä kirjoittelevat miten "kostoksi" ovat olleet sinkkuja monta vuotta koska sitä sopivaa miestä ei ole löytynytkään.

Aika harhaista settiä. Naisena voin kertoa, että jos kohdalle on osunut aidosti kiinnostava mies, niin ihan varmasti olen tehnyt aloitteen, olen laittanut viestin, olen live-tilanteessa pyrkinyt saamaan hänen huomionsa ja ylipäänsä yrittänyt saada hänet huomaamaan juuri minut.

Uskallan väittää, että jokainen nainen tekee noin.

Mutta kun tämä ei ole aloituksen pointti, vaan se sama, mikä joka ikinen päivä tällä palstalla, eli että naiset toimivat väärin, kun haluavat komean, älykkään, hauskan ja mukavan miehen, eivätkä katkeraa ruikuttajaa.

Ilman eestä pitäisi huolia elämäänsä tympääntynyt inkkeli.

Vierailija
42/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku, tuo voimakkaan ja itsenäisen naisen ainoa ase...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jonne taas yllättyy siitä, ettei maailma olekaan reilu paikka ja ihmiset toisilleen syntymässä velkaa 😂 LOL

Naisethan ovat ne jotka odottavat jotain erityskohtelua koska maailma on sen heille jostain syystä velkaa.

Sitten täällä kirjoittelevat miten "kostoksi" ovat olleet sinkkuja monta vuotta koska sitä sopivaa miestä ei ole löytynytkään.

Aika harhaista settiä. Naisena voin kertoa, että jos kohdalle on osunut aidosti kiinnostava mies, niin ihan varmasti olen tehnyt aloitteen, olen laittanut viestin, olen live-tilanteessa pyrkinyt saamaan hänen huomionsa ja ylipäänsä yrittänyt saada hänet huomaamaan juuri minut.

Uskallan väittää, että jokainen nainen tekee noin.

Mutta kun tämä ei ole aloituksen pointti, vaan se sama, mikä joka ikinen päivä tällä palstalla, eli että naiset toimivat väärin, kun haluavat komean, älykkään, hauskan ja mukavan miehen, eivätkä katkeraa ruikuttajaa.

Miehen pitää tyytyä omaan tasoonsa (joka taas on se mitä se saa tinderistä). Naisilla taas on etuoikeus komeisiin, älykkäisiin, hauskoihin ja mukaviin miehiin vaikka itse olisivat ei niin kauniita pullukoita.

Vierailija
44/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kymmenen vuotta sitten suositulla deittipalstalla. Omaan profiiliini en paljon tietoja tarkoituksella laittanut ja vain yhden kuvan. Halusin itse etsiä itselleni sopivaa kumppania ja luin huolella miesten profiilit ja kun tuntui jokin profiili miellyttävän, laitoin viestin ja kerroin itsestäni ja syyn miksi kyseinen profiili minua miellytti. Sain vastauksen aina.

Yllätys oli se, että parin päivän sisällä palstalle ilmaantumiseni jälkeen olin saanut useita kymmeniä yhteydenottoja niiltä, joille en ollut kirjoittanut. Pelkkiin moi-viesteihin en vastannut, niille jotka olivat hieman nähneet vaivaa kirjoittamalla muutaman rivin, vastasin olevani jo yhteydessä johonkin toiseen ja keskittyväni siihen viestittelyyn. Joskus tämä viestittely ei johtanut parin viestin jälkeen mihinkään, joten otin yhteyttä johonkin toiseen, joskus kävin tapaamassakin, mutta juttu ei välttämättä sujunut deittipalstan ulkopuolella. Parin kuukauden kuluttua tapasin erästä deittimiestä ja huomasimme pitävämme toisistamme ja tavoitteemme olevan samansuuntaisia. Hän myös kertoi poistavansa profiilinsa samana iltana, koska halusi tutustua minuun. Tästä siis kaikki alkoi eli eivät kaikki naiset ole passiivisia etsiessään kumppania.

Tinder tosin taitaa olla vaikeampi tapa tutustua hiukankaan vakavammin.

Vierailija
45/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, miehiltä odotetaan sitä aktiivisempaa roolia, nimenomaan siksi, koska nainen on usein täysin kyvytön niitä tekemään. Koska byyäää, joskus sain pakit enkä ikinä enää uskalla, wäää.

Hauskaa miten paljon tuli alapeukkuja vaikka kaikki palstan miehet ajattelivat naiset ovat just tuollaisia heti kun tuon lukivat.

Taisi kalikka kalahtaa joillekin.

Vierailija
46/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioissa on aina oikea totuus ja sitten on naisten totuus...

Vierailija
47/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin rehellinen etten halua esittää mitään runebergiä, kun sellainen en ole. Aloitukseni on aina moi, miten menee tai joku kysymys harrastuksesta. Jos ei riitä, niin ei riitä.

Vierailija
48/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja inzell-totuus, miehen jonka omat polut on vauva palsta :D

Vierailija
49/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, miehiltä odotetaan sitä aktiivisempaa roolia, nimenomaan siksi, koska nainen on usein täysin kyvytön niitä tekemään. Koska byyäää, joskus sain pakit enkä ikinä enää uskalla, wäää.

Hauskaa miten paljon tuli alapeukkuja vaikka kaikki palstan miehet ajattelivat naiset ovat just tuollaisia heti kun tuon lukivat.

Taisi kalikka kalahtaa joillekin.

Olet kyllä kieroon kasvanut, mikäli oikeasti noin ajattelet 🙂

Vierailija
50/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin rehellinen etten halua esittää mitään runebergiä, kun sellainen en ole. Aloitukseni on aina moi, miten menee tai joku kysymys harrastuksesta. Jos ei riitä, niin ei riitä.

Ok. Miksi naisen täytyisi kuitenkin lähteä treffeille?

Vierailija
51/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja inzell-totuus, miehen jonka omat polut on vauva palsta :D

...sekä tämä vakiovastaus....

Vierailija
52/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi keksiä jotain omaperäistä ja vitsikästä tai kiinnostavaa? Miksei voi vaan sanoa moi ja alkaa siitä sitten keskustelemaan jos kiinnostaa? Miksei voi kysyä, että mitä kuuluu tai mitä sun päivään on tänään kuulunut ja sillä tavalla alkaa keskustella? Kysyn siis ihan mielenkiinnosta, koska en ymmärrä tätä nykyajan deittailua ja miksi se on niin vaikeaa. 

Vierailija
53/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään "naiset", vaan ihan yksilönä keksin jotain muuta kirjoitettavaa miehelle kuin "moi" tai "mitä kuuluu", joten ihan yksilönä myös toivon että hekin sitten keksivät jotain muuta kirjoitettavaa. Jos vaikka kymmenen ihmistä sanoo vain "moi" ja odottaa siitä aukeavan jonkin mielenkiintoisen keskustelun, se on aika rasittavaa sille joka joutuu sen mielenkiintoisen keskustelun kaikkien kymmenen kanssa keksimään.

Mitä ihmettä sinne pitäis kirjoittaa ekaks viestiks - tuntemattomalle ihmiselle, vain kuvien ja usein hyvin lyhyen tekstin perusteella? Itse koen tuon ’moi mitä kuuluu/ mitäs iltaan’ vain sellaisena tunnusteluna, että onko toinen mätsännyt tosimielellä vai vaan mätsäyksen vuoksi.

Vierailija
54/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletetaan, että olisi liki velvollisuus kiinnostua sellaisesta miehestä/naisesta, joka ei kiinnosta?

Eiköhän jokainen etsi omien toiveidensa pohjalta seuraa. Eri asia sitten on, jos ei osaa kommunikoida, niin todennäköisesti jää ilman sitä seuraa.

Vierailija
55/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi keksiä jotain omaperäistä ja vitsikästä tai kiinnostavaa? Miksei voi vaan sanoa moi ja alkaa siitä sitten keskustelemaan jos kiinnostaa? Miksei voi kysyä, että mitä kuuluu tai mitä sun päivään on tänään kuulunut ja sillä tavalla alkaa keskustella? Kysyn siis ihan mielenkiinnosta, koska en ymmärrä tätä nykyajan deittailua ja miksi se on niin vaikeaa. 

Silloin kun hain puhdasta panoa sain ihmeen hyvin kirjoitettuja vastauksia. Olin muualla kuin T:ssä. Tuolloin olisi riittänyt oleellisin tieto. Ihan kiva huomata ettei panoa pidetty minään alustana :)

Vierailija
56/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli  kokemuksesi mukaan naiset kyllä vaativat mieheltä mielenkiintoisia keskustelunavauksia, mutta eivät itse niihin kykene.

Otanta ollee pieni, mutta suuntaa antava. Panostavat kenties kuviinsa enemmän?

Vierailija
57/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi i n c e l i ä, itse pyörin jossain välissä deittipalstalla ja kirjoittelin siellä huvikseni kiinnostaville miehille. Ihan jotain tyhmiä juttuja liittyen heidän profiileihinsa yleensä. Vielä sellaisillekin, joiden ajattelin olevan aika paljon oman tasoni yläpuolella juuri sen takia, kun sillä ei ole mitään väliä, jos joku jättää vastaamatta. En tule Vauvalle siitä itkemään, enkä menetä itsetuntoani tai yöuniani siitä, ettei joku nyt sattunut kiinnostumaan minusta.

Sinähän täällä vingut. Minä vain totesin tosiasian, jota sinä et kykene hyväksymään, vaan käyt henkilökohtaiseksi. Tais kalikka kalahtaa.

Vierailija
58/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli  kokemuksesi mukaan naiset kyllä vaativat mieheltä mielenkiintoisia keskustelunavauksia, mutta eivät itse niihin kykene.

Ainakin Jenkeissä kundit kattoo ekana kuvat. Ilmoitusteksti luetaan vastaan kuvien jälkeen. (Jotkut jättää senkin lukematta)

Vierailija
59/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän peppua vähemmän lorua!

Vierailija
60/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletetaan, että olisi liki velvollisuus kiinnostua sellaisesta miehestä/naisesta, joka ei kiinnosta?

Eiköhän jokainen etsi omien toiveidensa pohjalta seuraa. Eri asia sitten on, jos ei osaa kommunikoida, niin todennäköisesti jää ilman sitä seuraa.

Teksteistähän aloittaja puhui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi